C_Aaron
-
Total Posts
:
5
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Trainen met gewone oefeningen.
zo 25-jul-10 15:29
( permalink)
Goeiemiddag iedereen, Ik heb mij zojuist geregistreerd op dit forum. Ik heb mijzelf al voorgesteld. Ik zou dus graag aan een mooi, gespierd lichaam trainen met gewone oefeningen. Ik heb enkel gewichten van 3kg en 8 kg, een loopband en een fitnessfiets. Is dat mogelijk om zo goed te trainen? Ook zou ik graag een nog beter conditie hebben en beter kunnen spurten. Hoe moet ik hieraan beginnen, ik heb geen flauw idee. Is er iemand die mij raad kan geven? Bedankt op voorhand. C_Aaron
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11217
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
Status: online
|
Re:Trainen met gewone oefeningen.
zo 25-jul-10 15:34
( permalink)
Volgens mij is de truuk voor beter spurten: meer spurten. En bij judo doe je normaal toch ook als onderdeel van de training krachttraining zonder gewichten, toch?
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
C_Aaron
-
Total Posts
:
5
-
Reward points
:
0
-
|
zo 25-jul-10 15:57
( permalink)
Ja inderdaad, maar ik ben al twee jaar gestopt met judo. Ik heb mijn spieren niet meer onderhouden. Ik wil nu weer beginnen met mijn spieren te trainen, maar een train schema zou handig zijn. Iets waaraan ik mij kan houden en dat ook effectief is. C_Aaron
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11217
-
Reward points
:
2061
-
|
zo 25-jul-10 16:02
( permalink)
Dan zou ik gewoon gaan doen wat je op judo deed: opdrukken (de 100 push up challenge geeft een heel programma daarvoor aan), hardlopen, springen, en als je in je omgeving iets van een speeltuin hebt, optrekken, of roeien aan de schommel. Dat is natuurlijk niet zo effectief als werken met zware gewichten, maar het is in elk geval wat
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
C_Aaron
-
Total Posts
:
5
-
Reward points
:
0
-
|
zo 25-jul-10 16:08
( permalink)
Ik zal zeker die 100 push up challenge doen. Hebt u anders een schema voor mijn conditie? En wat bedoelt u met 'roeien aan de schommel'? C_Aaron
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11217
-
Reward points
:
2061
-
|
zo 25-jul-10 16:25
( permalink)
Heb je een speeltuin in de buurt? MEt dat roeien bedo3el zoiets: http://www.ehow.com/how_5...-perform-body-row.html En als je op crossfit kijkt staan 'r ook altijd wel wat oefeningen bij die je kan doen zonder gewicht, buiten.
<message edited by SheRu on zo 25-jul-10 22:04>
|
|
|
|
C_Aaron
-
Total Posts
:
5
-
Reward points
:
0
-
|
zo 25-jul-10 17:51
( permalink)
Neen, zo iets heb ik niet in de buurt. En hoe moet ik aan mijn conditie trainen? C_Aaron
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11217
-
Reward points
:
2061
-
|
zo 25-jul-10 21:59
( permalink)
Hangt van je uiteindelijke schema af.. Je kan je oefeningen als circuit uitvoeren, of gaan hardlopen (maar met spurten, bedoel je dan sprinten?) en dan onderweg wat oefeningetjes doen. www.hardloopschema voorziet in schema's voor langere afstanden. Heb je in je omgeving helemaal geen schoolplein/speeltuin/trimbaan/optrekstang?
|
|
|
|
milo
-
Total Posts
:
770
- Scores: 8
-
Reward points
:
843
-
|
ma 26-jul-10 00:33
( permalink)
... als je echt iets wil opbouwen waarom ga je dan toch niet naar een fitness.... veel minder omslachtig en de juiste begeleiding.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
ma 26-jul-10 07:12
( permalink)
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
ma 26-jul-10 07:15
( permalink)
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
ma 26-jul-10 09:22
( permalink)
Ik zou een abbo nemen bij een fitness centrum. Ik zelf had er totaal geen spijt van integendeel het is echt super. -gezellig -genoeg keuze in oefeningen -een beetje begeleiding als dat nodig is Als ij verder nog nooit eerder aan krachtrainiing heb gedaan zou ik beginnen met 2a3 keer per week FB en dan een beetje hog in reps gaan zitten de eerste weken. 10-15 herhalingen want je spieren en pezen moeten nog wennen aan de belasting.
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|