Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 24 of 24
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
Status: offline
|
RE: Trainingschema Miepie
ma 27-jul-09 12:03
( permalink)
ORIGINAL: Wreckless ORIGINAL: Miepie Wreckless heb jij er een reden voor om de kickbacks te schrappen? Sorry voor de late reaktie. Er zijn 5 reden om nooit kickbacks te doen. 1. Het is een poesjesoefening 2. Het is een poesjesoefening 3. Het is een poesjesoefening 4. Omdat het gewicht verder van je schouder dan van je elleboog staat, wordt ak schouder de zwakke schakel. De triceps wordt dus helemaal niet zo zwaar belast. Bovendien wordt het dikwijls een onderarm zwengel, waarbij impuls gebruikt wordt om het gewicht naar boven te slingeren. En tenslotte: 5. Het is een poesjesoefening miepie is dan ook een schattig lief poesje eh wreckie ik vind zelf smalle bp een goede tricep oefening, skull crushers en cable push downs, maar als iemand anders een andere oefening leuk vindt...het is ook een meisje, denk niet dat ze traint om een gigantisch massamonster te worden (ik hoop het toch    )
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
ma 27-jul-09 13:28
( permalink)
Meisje... Poeh! Ik ben niet echt een lief poesje hoor Stan. Al heb ik dan wel groene ogen. Ik ben meer een katje om niet zonder handschoenen aan te pakken De rest mag je naar raden...
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
-
Reward points
:
678
-
|
ma 27-jul-09 18:57
( permalink)
ORIGINAL: Miepie De BOR geeft wel veel meer kracht op mijn onderrug en dat met maar 21 kg. Met de supine row kan ik mijn bovenrug beter aanpakken. Vandaag de BOR nog eens geprobeerd. Was mijn 2e keer. Nu meer in de squathouding gaan staan: Geen probleem met mijn onderrug. Lekkere oefening eigenlijk. Veel lekkerder dan met één arm op een bankje. Ook mijn schema wat uitgedund. Zo kan ik wat meer aandacht geven aan een bepaalde spiergroep ipv de boel af te raffelen.
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
-
Reward points
:
678
-
|
di 06-okt-09 12:53
( permalink)
Ik zal mijn schema eens updaten. Komt wel steeds op hetzelfde neer, maar toch. Doel: sterk, strak en lekker !! Maandag thuis: squat DB shoulder press side raises shrugs bicepcurls skull crusher Woensdag thuis: SLDL calf raises one arm row DB bench press push-ups neg chins Vrijdag sportschool: Dumbbell squat Deadlift Calf press op de leg press Hanging leg raise Rotary torso 3x1 Lat pull small Machine Fly Seated row (Incline) dumbbbell bench press. Ik vind de chest press niet lekker gaan. dumbbell shrugs Ik denk dat het zo wel een beetje verdeeld is. De schouders (incl de compounds op de andere dagen) verdeeld over de week en nog puf over voor de isolaties. Benen verdeeld. Moeten wel getraind worden, maar hoeven geen boomstammen te worden.
|
|
|
|