Trainingschema voor massa
Change Page: 123 > | Showing page 1 of 3, messages 1 to 20 of 48
Author Message
mandel

• Total Posts : 12
  • Scores: 0
  • Reward points : 23
  • Status: offline
Trainingschema voor massa wo 09-feb-11 22:37 (permalink)
0
Hoi allemaal,

Ik stel me maar  gelijk even snel door ik ben 19 jaar nja volgende week 20. Ik werk 5 dagen per week als webdeveloper (kantoorbaan). Verder Voetbal ik en vind het leuk om te fitnessen.

Dan nu mijn probleem:

Ik ben 1.79 en ik weeg 61.5 kg dit is dus erg aan de lage kant. Verder fitness ik nu 10 maanden. Ik begon met 58 kg na 3 maanden kwam ik op 61.5 kg en de overige 7 maanden is er niks meer aan gewicht bijgekomen. 
ik train gemiddeld 3 a 4 keer per week. maar vaak zo intensief dat ik teveel spierpijn heb om de andere dagen ook te trainen

Ik heb niet precies een trainingschema wel een aantal oefeningen waarvan ik weet dat ik ze goed uitvoer kwa techniek.

Deze zijn:

ik doe mijn herhalingen meestal 4 a 5 x 8 meestal tot ik het gewicht niet meer 8x kan herhalen. ik weet dat 4 a 5 een setje veel is maar ik kan meestal niet hoger kwa kg's dan haal ik er net 5 herhalingen.

1e dag: 
- machine sitting chest press  met cables
- cross over met cables (staand)
- incline bench press
- Bent arm barbell pullover

- dumbbel shoulder press
- front dumbbel raise
- bent over dumbbel reverse fly

-  triceps pushdown 
- sitting triceps pushdown (meestal zijn de triceps al zo vermoeid dat dit nog nauwelijks te doen is.)

en als ik nog zin en puf heb pak ik ook de buikspieren mee met een buikspierkwartier van de fitness zelf (groepstraining) of apparaten.

dag:2 (deze word soms overgeslagen door drukte of moeheid.)

- wide grip lat pull down
- seated cable rows
- one arm dumbbel row 
- dumbbel shrug

- Hammer curl
- cable curl

en dan kan ik zo'n beetje niet meer.(totaal vermoeide spieren)

zodra ik geen spierpijn meer heb ga ik weer en begin ik bij dag 1