Try this: wide grip barbell row op back-extension-stoel
Author Message
spinningrom

• Total Posts : 253
  • Scores: 1
  • Reward points : 670
  • Status: offline
Try this: wide grip barbell row op back-extension-stoel vr 22-apr-11 12:00 (permalink)
0

maar dan vanop onderstaand toestel. 2d geleden eens geprobeerd. Het is wel wat zoeken naar het optimale gewicht, en het voelt nog niet echt lekker voor de knieën, maar dat ligt aan de instelling van de stoel, denk ik.
Voelt wel veel zwaarder aan voor de hamstrings en rug dan een gewone staande wide grip row. Iemand enig idee waarom? (ik probeer mijn rug zo horizontaal te houden tijdens de opeenvolgende row-bewegingen, en pas op einde van reeks leg ik de barbell neer en kom terug rechtop.

Luppie

• Total Posts : 2332
    • Scores: 59
    • Reward points : 1036
    Re:Try this: wide grip barbell row op back-extension-stoel vr 22-apr-11 12:12 (permalink)
    0
    Ik zie er geen meerwaarde van in en wil mijn boven rug trainen met rows niet mijn onderrug.
    WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD 

SheRu

• Total Posts : 11218
      • Scores: 580
      • Reward points : 2061
      • Status: online
      Re:Try this: wide grip barbell row op back-extension-stoel vr 22-apr-11 12:14 (permalink)
      0
      Heb 't wel 's gedaan met dumbells in combi met hyperextensions en ook met bent over side raises.. Zwaar maar wel leuk ter afwisseling, vooral interessant om de wisselende druk op onderrugspieren, denk ik..
      <message edited by SheRu on vr 22-apr-11 12:26>
      You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

tiomio123

• Total Posts : 3552
        • Scores: 25
        • Reward points : 1311
        Re:Try this: wide grip barbell row op back-extension-stoel vr 22-apr-11 12:15 (permalink)
        0
        Bij mij voelt een supported row ook stricter aan, bij de staande versie zal er altijd iets van cheat aanwezig zijn. Gaat denk automatisch naarmate het gewicht zwaarder wordt. Misschien telt het ook nog mee dat je op een gegeven moment hem niet verder naar je toe kan trekken waardoor je extra spanning creëert.  Een beetje hetzelfde als dat je benchpress doet met pinnen zodat je niet volledig uit kan drukken en zo statische spanning opbouwt.
        23 jaar
        1,76
        92kg.
        BP: 155 (7x140) 
        SQ: 2x215 
        DL: 270

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages