Change Page:
< 123 | Showing page 3 of 3, messages 41 to 47 of 47
Sirtrainsalot
-
Total Posts
:
1359
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
RE: Uitsmijters gevraagd
wo 26-mei-04 22:55
( permalink)
ORIGINAL: Oom Oli he in augustus ben ik vrij!! wat zijn de vereisten? Ik ben niet breed, maar kan wel best aardig knokken (2 jaar bokservaring + veel cafevechten vroeger). Kan je misschien wat meer specificaties geven? als ik dat zo lees (met alle respect) is dat niet bepaald (lees:helemaal niet) het soort persoon waarnaar ze op zoek zijn.
|
|
|
|
Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
wo 26-mei-04 23:53
( permalink)
ORIGINAL: Sirtrainsalot ORIGINAL: Oom Oli he in augustus ben ik vrij!! wat zijn de vereisten? Ik ben niet breed, maar kan wel best aardig knokken (2 jaar bokservaring + veel cafevechten vroeger). Kan je misschien wat meer specificaties geven? als ik dat zo lees (met alle respect) is dat niet bepaald (lees:helemaal niet) het soort persoon waarnaar ze op zoek zijn. dus je moet er breed voor zijn?
|
|
|
|
Atomic
-
Total Posts
:
97
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-mei-04 08:31
( permalink)
Hij meent het ook nog volgens mij... Had anders wel een  verwacht...
|
|
|
|
wendy76
-
Total Posts
:
2225
-
Reward points
:
996
-
|
do 27-mei-04 15:09
( permalink)
Gare Haan uhh Oom Oli zegt: dus je moet er breed voor zijn? Ik denk dat je eerst eens moet lezen wat ze verwachten van een portier en dan zul je merken dat je CV van cafevechten en 2 jaar boksen er niet echt toe doen
|
|
|
|
just_me
-
Total Posts
:
1196
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-mei-04 15:56
( permalink)
ø¤º°`°º¤øDe schoonheid van de dingen ligt in de geest die ze aanschouwt ø¤º°`°º¤ø
|
|
|
|
Robin S
-
Total Posts
:
272
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-mei-04 18:29
( permalink)
ORIGINAL: Oom Oli he in augustus ben ik vrij!! wat zijn de vereisten? Ik ben niet breed, maar kan wel best aardig knokken (2 jaar bokservaring + veel cafevechten vroeger). Kan je misschien wat meer specificaties geven?
Haha geniaal
|
|
|
|
Robin S
-
Total Posts
:
272
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-mei-04 18:33
( permalink)
En portier is idd niet je van het... En het kan inderdaad uit de hand lopen. Het probleem is meestal dat je toch wel ooit een keer gepakt word (of ze proberen het). Er is altijd wel kans dat je er iemand uitzet, en die het dan blijkbaar nodig vind om met een bepaalde groep na sluitingstijd terug te komen. Maargoed dit hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn... Maar ik weet wel dat het gebeurd.
|
|
|
|