|
Author |
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
Status: offline
|
Update Robbert's Tripple (3)
di 06-mrt-07 11:35
( permalink)
Het vorige topic: Nieuws van Dave Hawk De update: Hallo Allemaal, De tripple blijft in beweging...Jeroen Vermeer van VMMP is druk doende met alle edit-sessies, Chris Bootsman en Thijs Althof spannen zich in voor een goede remix onder het filmpje enz. enz. Mooie ontwikkelingen en een verloop waar we heel blij mee zijn want tegenslagen hebben we eigenlijk nog niet gehad, misschien dat er nog enkele losse opnamen genomen moeten worden als vulmateriaal maar dit mogen we natuurlijk geen tegenvaller noemen. Zoals het er nu naar uit ziet zal iedereen op Zaterdag 24 maart a.s. kennis kunnen maken met het systeem en het filmpje verspreid over de verschillende site's m.b.t. Nederland en Belgie. Leuke reacties o.a. van Khalid Almohsinawi (Mr.Universe en IFBB Pro) die geinteresseerd is in Robbert's Tripple en binnenkort wat van zich laat horen daarover en Jeroen van der Linde (voormalig-Night Of The Dutch Champions winnaar) die het misschien ook eens gaat proberen. Geweldig natuurlijk dat ook legenden uit de bodybuilding-sport het misschien een keer uit gaan proberen als afwisseling op hun reguliere borst-schema. Zelf hanteer ik het systeem ook puur als shock- methode en gooi het om de 4 a 5 weken een keer in mijn borstschema voor die dag. Richting het wereldrecord deed ik de ruwe versie van Robbert's Tripple natuurlijk wat vaker maar toen lag het doel natuurlijk anders. Ook mooi is dat sport gerelateerde bedrijven zichzelf melden om mee te doen met de tripple, we hebben dit zelfs moeten inperken omdat alle opnames al achter de rug zijn en we dus geen promo's meer kunnen verwerken......dit is natuurlijk een goede ontwikkeling voor de toekomst want misschien dat er ooit een vervolg komt waar we nog meer in kunnen ver- werken, de belangstelling is er. Promotioneel kan men het e.a. de komende weken al vinden op www.sportfood.nl , www.gianpt.com en de site van Jeroen Vermeer. Rond 24 maart a.s.zal er een uitgebreide lijst komen op welke site's, magazine's het e.a. allemaal te vinden zal zijn. Verder proberen we te realiseren dat Robbert's Tripple meerdere malen in de week (van 24 t/m 31 maart) te zien zal zijn op de grote schermen in Strada Sports Vorden. Op dus naar 24 maart wanneer we alle info rond Robbert's Tripple gaan delen met alle liefhebbers. Sportgroeten, Robbert-Jan Partners: Strada Sports Vorden, XXL Nutrition, Sportfood.nl, VMMP, Restaurant 't Olde Lettinck, Robbert's Sportfood, DXL Magazine, Eggnation en Pascale Drent Fotografie. Foto hieronder is uit de sessie van Pascale Drent, de foto zal ook te zien zijn in het filmpje.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
- Scores: 91
-
Reward points
:
1420
-
|
RE: Update Robbert's Trippel (3)
di 06-mrt-07 16:11
( permalink)
Zoals het er nu naar uit ziet zal iedereen op Zaterdag 24 maart a.s. kennis kunnen maken met het systeem en het filmpje verspreid over de verschillende site's m.b.t. Nederland en Belgie.
Heb het al eerder gezegd, maar ben echt benieuwd!
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2072
-
|
di 06-mrt-07 16:40
( permalink)
tJEEEE dat is snel Eref  , hij staat er nog eerder op als ik kan schrijven  . Moob ik ben zelf ook heel benieuwd  , gisteren in overleg met Jeroen Vermeer die alles bewerkt, de datum van 24 maart geprikt. Alle info rond ROBBERT'S TRIPPLE is al in kaart gebracht en kan zo het web op....straks dus ook het bijbehorende instructie filmpje. Het blijft fun om er mee bezig te zijn...en binnenkort een lekker shock-programma delen met alle liefhebbers. Zonder de medewerking van alle bedrijven en liefhebbers o.a. bij mij uit de gym (Strada Sports Vorden) hadden we dit nooit zo van de grond gekregen, altijd goed dat er nog veel mensen warmlopen voor onze sport. Komende weken nog even wat puntjes op de I zetten...en dan kunnen we van start  .
|
|
|
|
blondje
-
Total Posts
:
115
- Scores: 0
-
Reward points
:
133
-
|
do 08-mrt-07 16:09
( permalink)
ORIGINAL: Moob Zoals het er nu naar uit ziet zal iedereen op Zaterdag 24 maart a.s. kennis kunnen maken met het systeem en het filmpje verspreid over de verschillende site's m.b.t. Nederland en Belgie. Heb het al eerder gezegd, maar ben echt benieuwd! ik ook al, maar we moeten dus nog wel even geduld hebben lees ik
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2072
-
|
di 13-mrt-07 13:00
( permalink)
Nog ff blondje   , Donderdag volgen nog een paar losse opnamen, Jeroen Vermeer was over een paar overgangen m.b.t. het filmpje niet tevreden...hij is er erg druk mee en zet er flink de vaart in om het de 24e helemaal klaar te hebben. Nu het e.a. al terug te vinden valt op de verschillende site's etc., veel respons en leuke reacties....ben ik erg blij mee  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2072
-
|
di 13-mrt-07 21:16
( permalink)
De bovenste link van Giant doet het niet  , dit is de goede www.giantpt.com .
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
-
Reward points
:
1431
-
|
di 20-mrt-07 12:59
( permalink)
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
-
Reward points
:
1420
-
|
di 20-mrt-07 21:25
( permalink)
Korte trailer! Nog even wachten......
|
|
|
|
blondje
-
Total Posts
:
115
-
Reward points
:
133
-
|
wo 21-mrt-07 12:33
( permalink)
ja nog een paar dagen, maar er ziet er wel veel belofend uit. Ben zeer benieuwd
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2072
-
|
Ook op Giantpt.com, InShape, sportfood.nl NBBF !
do 22-mrt-07 12:25
( permalink)
 yep nog een paar dagen...dan is hij hier zekers te vinden  . Bedankt Eref voor het super snel posten, geweldig  . Het blijft een gekkenhuis hier...veel reacties, mailtjes, pm's..doe mijn best om iedereen te woord te staan. Goede berichten de laaste tijd, Eggnation heeft aangegeven hun sponsorship met mij te continueren en ik ga komende tijd een aantal promotionele activiteiten ondernemen voor InShape het nieuwe supplementenmerk van Testo  . Om te binnen zal de Tripple ook dus op www.inshapesupplements.nl te zien zijn. Verder van Jolanda Beuving (bondscoach NBBF) vernomen dat ook op de site van de NBBF ( www.nbbf.nl) alles te vinden zal zijn m.b.t. Robbert's Tripple de komende tijd. Zaterdag 25 maart a.s. ben ik ook op de Grand Prix van Deventer, daar kan ik iedereen eventueel persoonlijk nog eens bijpraten  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2072
-
|
RE: Ook op Giantpt.com, InShape, sportfood.nl NBBF !
vr 23-mrt-07 22:19
( permalink)
Nog steeds druk met de laatste promo activiteiten...nog ff en hij is online  . Eindelijk dan weer ff rust in de tent...pffff de laatste dagen was het rennen en vliegen  .
|
|
|
|
Feel
-
Total Posts
:
5631
-
Reward points
:
0
-
|
vr 23-mrt-07 23:31
( permalink)
Zo blijf je lekker bezig,bro. Wat zal jij je straks vervelen als alle drukte weer voorbij is. 
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2072
-
|
ma 26-mrt-07 22:40
( permalink)
Gaat goed komen Test  ....straks alle tijd om Inshape eens onder de aandacht te brengen en van je supp-jes te snoepen  . Bedankt trouwens allemaal voor de pm-etjes etc., doe mijn best om iedereen zo snel mogelijk van alle gevraagde info te voorzien  . Eref bedankt dat ROBBERT'S TRIPPLE ook hier op het forum te zien is, geweldig !.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
-
Reward points
:
1431
-
|
ma 26-mrt-07 22:46
( permalink)
als je speciale verzoeken hebt .. info wilt delen etc op een in het oog springende wijze, laat 't me maar weten.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2072
-
|
ma 26-mrt-07 22:53
( permalink)
Nogmaals dank Eref  , namens het hele team hier....geweldig dat het allemaal op Body&Fitness Forum staat. Met dit soort mogelijkheden valt en staat of je iets van de grond krijgt...we zijn dan ook dik tevreden hoe het tot nu toe verlopen is. Mocht er weer het e.a. op mijn pad komen dan ben je de eerste die het hoort  . Top Eref !.
|
|
|
|
Bodyman
-
Total Posts
:
1814
-
Reward points
:
0
-
|
di 27-mrt-07 15:59
( permalink)
ROBBERT'S TRIPPLE Het schema is echt high intensity en een mix tussen compound en isolatie oefeningen voor de borst, in een hoog tempo. Maximale intensiteit wordt uitgeoefend op de Pectoralis Major, Sternal en Clavicular....belangrijkste neven spiergroep buiten de bovengenoemde borstspieren zijn de Deltoid Anterior - links en rechts. Voor met de tripple van start te gaan, 2 sets bankdrukken met korte snele en negatieve herhalingen (pompbeweging) . als warming up (2x20 reps). Na de warming up 1 min. rust en dan aan de slag met Robbert's Tripple. Decline Barbell Bench Press (8-12 reps) 30 sec. rust Incline Dumbell Flys (8-12 reps) 30 rust Dippen (8-12 reps) 45 sec. rust - daarna opnieuw starten met decline barbell bench press en. enz. totdat de tripple in 5 sets is uitgevoerd. Hierna geen borstoefeningen meer doen en minimaal 48 uur geen borst meer trainen. Men moet natuurlijkzorgen dat over alle trainingen voor borst, rug benen enz. voeding en supplementie in orde zijn, dit bepaalt namelijk een groot gedeelte van de progressie. Belangrijk blijft 6 maaltijden p.d. (om de 2,5 uur) . De supplementie is belangrijk bij de gehele lifestyle van de krachttrainer/bodybuilder, rond de tripple gaven de volgende supplementen het beste resultaat. *S'morgens starten met 2 caps. Kre-Alkalyn *30 min. voor de tripple NitroCrea/CreaBlast NO *Tijdens het trainen 10-15 gr. Glutamine (niet meer dan 15 gr. !) *Binnen 15-20 min na de tripple een whey-shake (30 gr.). *1,5 uur a 2 uur na de tripple een eiwitrijke maaltijd. Ook tijdens de tripple minimaal 500-1000cc koud water drinken (met de Gltamine). Heel veel succes met het proberen van dit schema ! . Sportgroeten, Robbert-Jan van Heeckeren Al die ophef gaat om bovenstaande toch? Beetje overdone is het niet? Soieso zie ik niet in waarom die een ongeloofelijk massa zal toebrengen aan de borst, zal toch persoonsgebonden blijven. Maar dat er een supplementenschema aan verbonden is is natuurlijk helemaal vreemd. Overigens is dergelijk schema alleen maar nadelig imo. Drie oefeningen achter elkaar voor één spiergroep. Je kracht-prestatie gaat dus achteruit en hetzelfde gebeurd met de techniek. Minder kracht is minder load wat resulteerd in minder massa. Ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn, progressie-metingen in een grafiek of iets dergelijks?
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
-
Reward points
:
1420
-
|
di 27-mrt-07 18:19
( permalink)
Al die ophef gaat om bovenstaande toch? Beetje overdone is het niet?
Hier ga ik wel een beetje in mee. Maar ik moet wel zeggen dat het een duidelijk filmpje is en ik het initiatief super vind! Leuk filmpje geworden! Nog meer van zulk soort filmpjes in de toekomst? of zijn er nog andere plannen?
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|