Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 33 of 33
Moob
-
Total Posts
:
14700
- Scores: 65
-
Reward points
:
1220
-
Status: offline
|
RE: Vechtsport agenda
za 23-jun-07 12:57
( permalink)
|
|
|
|
Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
di 26-jun-07 00:44
( permalink)
Las ergens dat Kimbo tegen een zekere "Tank Abott" gaat vechten. Ken Tank niet, maar na het bekijken van wat filmpjes wordt het een leuk gevecht denk ik wel!
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10471
- Scores: 151
-
Reward points
:
1727
-
|
di 26-jun-07 21:24
( permalink)
ik heb ook een paar wedstrijden bekeken maar wat ik nog steeds niet snap is wat doet ingodnaam bob sapp op kickboksen? punt 1 hij kan niet eens fatsoenlijk zijn poten omhoog krijgen  (laat staan trappen) punt 2 kan iemand mij dat uitleggen? punt 3 kan iemand zoals bob sapp niet beter op boksen gaan omdat hij daar mischien nog beter zal presteren?
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14700
-
Reward points
:
1220
-
|
za 29-sep-07 19:11
( permalink)
|
|
|
|
LeonCame
-
Total Posts
:
705
- Scores: 0
-
Reward points
:
496
-
|
za 29-sep-07 19:17
( permalink)
ORIGINEEL: henk_a ik heb ook een paar wedstrijden bekeken maar wat ik nog steeds niet snap is wat doet ingodnaam bob sapp op kickboksen? punt 1 hij kan niet eens fatsoenlijk zijn poten omhoog krijgen (laat staan trappen) punt 2 kan iemand mij dat uitleggen? punt 3 kan iemand zoals bob sapp niet beter op boksen gaan omdat hij daar mischien nog beter zal presteren? Simpel: In K1 is voor hem heeeeel veeeel geld te verdienen. Die jappen vinden zo'n gigantisch minster geweldig en hij maakt er ook een hele show van, zoals ze daar graag hebben......spijtig maar waar. JOEPIE LAATSTE 16 !!!! Hieha !!
Uit het goud der korenharen, schiep god de trotse Hagenaren. Uit het restant kwamen de kneusjes van ons land
|
|
|
|
LeonCame
-
Total Posts
:
705
-
Reward points
:
496
-
|
ma 01-okt-07 21:30
( permalink)
en heeft iemand de gevechten nog gezien ? Iemand Sefo zien janken (letterlijk!!!) door de houthakkers mokertrappen van Aerts op zn linker bovenbeen ????? Remy die iemand vol op zn hoofd kniedt ?? Schildt die hetzelfde doet ?? Feitosa die het ook ff zo doet ?? Damn heerlijk hoor, ondanks maar 2 uurtjes slaap de nacht ervoor, heb ik zitten genieten die avond !! Ik moet zeggen : Ik geef Aerts echt een goede kans als iemand die Schildt een keer kan raken, hij lijkt de laatste paar gevechten weer veel beter dan de afgelopen paar jaar !!
Uit het goud der korenharen, schiep god de trotse Hagenaren. Uit het restant kwamen de kneusjes van ons land
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
- Scores: 495
-
Reward points
:
1758
-
|
ma 01-okt-07 21:41
( permalink)
Jouw samenvatting is al beeldend genoeg Zo te zien doen "we" het goed daar
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
ma 01-okt-07 21:41
( permalink)
ORIGINAL: sis Jouw samenvatting is al beeldend genoeg Zo te zien doen "we" het goed daar spreek je de huidige k1 champ nog weleens sis?
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
ma 01-okt-07 21:42
( permalink)
ow en voor de agenda. Volgende week maandag staat don diego poeder weer in de ring. Hoorde het zonet in holland sport, maar die post ik morgen, daar zat een bokser in en dat was een erg gaaf interview, maar goed dat is voor morgen
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
- Scores: 495
-
Reward points
:
1758
-
|
ma 01-okt-07 22:10
( permalink)
spreek je de huidige k1 champ nog weleens sis? Nee, we komen elkaar praktisch niet meer tegen.
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
26 April 2008 Amsterdam Arena
di 06-nov-07 17:06
( permalink)
26 April 2008 Amsterdam Arena K-1 Peter Aerts vs Melvin Manhoef Gokhan Saki vs Paul Slowinsky Tyrone Spong vs TBA K1-Max Andy Souwer vs Joerie Mes Drago vs Albert Kraus Buakaw Por Pramuk vs Faldir Chahbari Murat Direkci vs Nicky Holzken Pajonsuk vs Tarik El Isdrissi Full Contact Perry Ubeda vs Stephan Tapilatu MMA Gilbert Yvel vs Alistair Overeem En dan ook nog het K1 toernooi zelf http://www.simonrutzpromotions.nl/
|
|
|
|
laGstyloo
-
Total Posts
:
103
-
Reward points
:
531
-
|
RE: 26 April 2008 Amsterdam Arena
di 14-apr-09 21:12
( permalink)
"Why don't you go take a good long hard look at yourself" "I have. Everyone has. They love it."
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14700
-
Reward points
:
1220
-
|
RE: 26 April 2008 Amsterdam Arena
wo 15-apr-09 23:10
( permalink)
Beste line-up! Kans om Petrosyan aan het werk te zien... die gaat de Max titel een keer pakken. Die gast is echt goed.
|
|
|
|