nielezz
-
Total Posts
:
57
- Scores: 0
-
Reward points
:
9
-
Status: offline
|
Vechtsport en fitness welk schema gebruiken jullie???
do 22-feb-07 13:33
( permalink)
Hey bbers en ook vechtsporters, Ik vroeg mij af hoe jullie fitness en vechtsport kunnen combineren. Ik zelf zit er over te denken nu mijn enkels een jr weer heel blijven (gescheurde banden) om weer te beginnen met kempo. Maar toen ik kempo deed sporte ik in de sportschool niet. Dus vroeg ik me af wie wel en hoe dan??? greetzz nielezz
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
RE: Vechtsport en fitness welk schema gebruiken jullie???
do 22-feb-07 18:19
( permalink)
kempo? wat is dat
|
|
|
|
Vato Loco
-
Total Posts
:
2599
-
Reward points
:
711
-
|
do 22-feb-07 18:25
( permalink)
Shaolin Kempo  heb ik ook gedaan en aangezien je er vooral snel voor moet zijn zou ik helemaal geen kf doen mocht je het wel willen gebruik dan hele lichte gewichten. Ga je zware gewichten gebruiken gaan je spieren zich op de verkeerde manier ontwikkelen en word je traag
Alles gaat lekker
|
|
|
|
Matthieu
-
Total Posts
:
1103
-
Reward points
:
264
-
|
do 22-feb-07 18:33
( permalink)
ORIGINAL: kingkong Ga je zware gewichten gebruiken gaan je spieren zich op de verkeerde manier ontwikkelen en word je traag Dat is echt BS imo!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30871
- Scores: 617
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
do 22-feb-07 19:28
( permalink)
Yep, eens. Er zijn al meer topics over geweest. Ik ken veel vechtsporters die KT erbij doen. Je moet hooguit even plannen wanneer je wat doet, zodat spierpijn je niet belemmert. Maar traag worden, nope.
|
|
|
|
zio
-
Total Posts
:
229
-
Reward points
:
653
-
|
do 22-feb-07 20:09
( permalink)
Inderdaad. Al eens een sprinter bekeken? Spierbundels met snelheid.
|
|
|
|
Vato Loco
-
Total Posts
:
2599
-
Reward points
:
711
-
|
vr 23-feb-07 13:26
( permalink)
mag allemaal bs in jullie ogen zijn en toch is het zo!!! heb je ooit hele brede snelle kempo vechters gezien? nee! ik zeg ook niet dat je het helemaal niet moet doen maar als je het doet doe het met lichte gewichten. Ga jij heel zwaar trainen dan word je weliswaar sterker maar krijg je ook grote spieren en daar word je in bewegingen trager van!!! en ik vertrouw eerder de trainers met 40+ jaar ervaring dan een paar topics hier
Alles gaat lekker
|
|
|
|
nielezz
-
Total Posts
:
57
-
Reward points
:
9
-
|
vr 23-feb-07 14:50
( permalink)
Heb je wel een punt meestal zijn die gasten kurk droog. En verder heb ik er geen verstand van maar was meer nieuwschierig naar hoe iedereen trained in de sport school die een vechtsport beoefend.
|
|
|
|
Matthieu
-
Total Posts
:
1103
-
Reward points
:
264
-
|
vr 23-feb-07 15:58
( permalink)
ORIGINAL: kingkong mag allemaal bs in jullie ogen zijn en toch is het zo!!! heb je ooit hele brede snelle kempo vechters gezien? nee! ik zeg ook niet dat je het helemaal niet moet doen maar als je het doet doe het met lichte gewichten. Ga jij heel zwaar trainen dan word je weliswaar sterker maar krijg je ook grote spieren en daar word je in bewegingen trager van!!! en ik vertrouw eerder de trainers met 40+ jaar ervaring dan een paar topics hier 40 jaar ervaring en vasthouden aan principes van 40 jaar geleden...
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30871
- Scores: 617
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
vr 23-feb-07 18:40
( permalink)
Waarom zou volume je snelheid verminderen dan? Op welk uitgangspunt berust dat?
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
vr 23-feb-07 20:49
( permalink)
Ik denk wel dat èlke vechtsporter KT doet. Bij ons op de club zit een judo, kickbocks club en noch wat andere vechtsporters, en die zie ik toch regelmatig aan het ijzer hangen. Trouwens, je kan heel goed KT doen zonder dat je er uit gaat zien als een BB'er he. Op T-nation staan een paar artikels over KT voor vechtsporters.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|