Ik vind 1,5 uur kT met daarna nog spinnen of cardio wel heel veel. Alleen al 1,5 uur KT vind ik behoorlijk. Ik zie dat je per week 3x aan KT doet, als ik dan zo naar je schema kijk qua inhoud dan zou ik het een beetje aanpassen;
Die leg press zou je kunnen wisselen; dag 1-3x10 wijd, dag 2-3x10 smal, dag 3-3x10 wijd etc Daarmee vallen 3 setjes af, als het lukt kun je de overgebleven 3 setjes verzwaren
Ik zou binnenkant+buitenkant benen vervangen door 1 oefening; lunge (uitstappen), met halter of dumbells, 3 setjes van 10 (per been)
Bij de buikoefeningen zou ik hetzelfde doen als bij de leg press; per training wisselen, dus 1 oef. per training, evt ook bij triceps
Ik gok dat je met deze aanpassing een half uur bespaart zonder dat het 'lichter' wordt.
Ik twijfel net als Sis aan de toegevoegde waarde van een extra uur spinnen bovenop KT, wat je kunt doen om het te 'testen' is dit nog 2 weken doen, en een paar weken daarna de tijd van spinnen terug schroeven naar een half uur, kijken hoe dat uitpakt tov je progressie nu?
Hebben ze behalve fietsen nog andere vormen van cardio, bv crosstrainer of zo?