Ik weet zelf niet echt wat ik met mijn voeding aan moet.
's ochtends eet ik meestal 2broodjes met melk. Mijn bedoeling is om wat vaker yoghurt met muesli te nemen, maar 's ochtends heb ik niet altijd zin om dat te maken en neem ik voor het gemak ff brood.
ik ontbijt meestal om half 7.
rond 8uur heb ik al weer trek. meestal eet ik rond 10uur wat fruit met wat ranja(met zo min mogelijk siroop) ondertussen heb ik nog steeds trek, maar wil me ook weer niet helemaal vol gaan eten.
tussen de middag eet ik meestal zo'n 4 of 5 broodjes en ook met melk erbij. Als ik brood eet, doe ik er voornamelijk kaas, kipfilet, pindakaas en een enkele keer er komkommer op.
rond half 2 heb ik dan wel weer trek, ik probeer het dan wat uit te stellen tot 2 uur en eet dan wat fruit. rond 3uur neem ik meestal nog een tussendoortje zoals sultana of een rijstewafel en rond 4 uur soms weer wat fruit. ondertussen ben ik nog steeds niet vol. als ik 's middags heb gesport, eet ik rond 4uur nog 2 broodjes.
Dan eet ik rond 5 uur warm eten, ben er niet echt zo dol op, dus eet niet zo super veel. vlees eet ik zoveel mogelijk van. groente en aardappels is echt een muizenhapje wat ik eet. na het eten nog wat yoghurt.
op de dagen dat ik werk, eet ik 's middags warm, dan meestal wel wat meer dan ik thuis eet en na afloop een toetje.
als ik 's avonds ga sporten eet ik voor die tijd meestal even een banaan. rond 10uur 's avonds wanneer ik dus weer thuis ben en bijna op bed ga, neem ik meestal nog 2 of 3 broodjes, maar word daar niet altijd vol van.
ik ben dus eigenlijk bijna nooit vol en heb altijd wel trek. ik probeer zo weinig mogelijk voeding met toegevoegde suikers en kleurstoffen te nemen, dit mag ik niet hebben. tussendoor drink ik ook veel water.
ik had al wat op internet gezocht en kwam vaak deze uitdrukking tegen: 'ontbijt als een koning, lunch als een burgerman en dineer als een zwerver.' maar eigenlijk is het bij mij dus bijna andersom.
ik vind zelf niet dat ik zo door moet gaat, maar weet ook niet echt hoe ik het moet veranderen.