Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt?

Page: << < ..67 Showing page 7 of 7
Author
mariska
Super Heavy Weight
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/06 12:04:03 (permalink)
0
Goede punten Unreg.

En nu een punt dat ik nog niet aangehaald zie staan, laten de vrouwen die zich sexy en schaars kleden nu net de vrouwen zijn met het meeste zelfvertrouwen, en net de vrouwen zijn die wel voor zichzelf durven op te komen.

Alleen dit ben ik niet helemaal met je eens. Ik denk dat er zeker wel een deel bij is dat zich schaars kleed om aandacht, en vind soms ook wel dat sommige meiden veel toelaten. Soms als je iets niet toelaat wordt je meteen als "arrogant" bestempeld, ben er bijvoorbeeld niet van gedient als iemand tegen mijn aan gaat lopen "ritten"super blij
ErEf
Growing pains BFF AD
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/06 12:13:20 (permalink)
0
goeie posts unreg!
Daniela
Super Heavy Weight
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/06 13:25:05 (permalink)
0
ORIGINAL: Unregistered

Ik impliceer dat ook niet dat je dat bewust doet. Ik zeg alleen dat de keuze van kleding onbewust een reflex / signaal geeft aan mensen in je omgeving blij

Heb je misschien gelijk in maar dat is dan hun probleem, je moet gewoon je eigen leven en keuzes maken toch? En wat de rest daarvan vind...is niet echt mijn probleemknipoog
Vato Loco
REBEL
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/06 18:27:17 (permalink)
0
ik geloof niet dat verkrachting puur om macht draait, en wie zegt trouwens dat het puur om macht gaat, ik denk dat er 2 soorten verkrachtingen zijn, de ene is gewoon willekeurig en draait om macht, ik denk dat de 2e is van een gericht persoon, iemand die al heel lang iemand wilt en daar sex mee wilt maar ze zin niet krijgt en dan doorzet.

@Daniela, tsja, tuurlijk moet je dragen wat je wilt maar ik vind gewoon dat je als vrouw in je achterhoofd moet houden dat op sommige plaatsen sicko's lopen die reageren op bepaald gedrag van een mooie dame.

Vandaag iets meegemaakt wat weer een voorbeeld is van pure misbruik van je geslacht als vrouw.
Een maatje van mij is vorige zomer met een meisje van 16 naar bed geweest, hij heeft hr meerdere malen gevraagd als een heer of ze dit echt wou. Vervolgens hebben ze een aantal keren sex gehad, maar omdat me maat een stukje ouder is dan hr kwam ie er naar verloop van tijd achter dat ze toch nog te kinderachtig was en heeft ie het uitgemaakt.
Vandaag loop ik in het centrum met hem hoor ik opeens, kinderverkrachter, was dat meisje met hr moeder, en zij heeft overal lopen vertellen dat ze verkracht is door me maat, nou, hoe ziek ben je dan, als vrouw???

Mr.X.
PSI Force
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/06 18:44:27 (permalink)
0
ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen => misbruiken, onteren
2 op grove wijze schenden.

Voor verkrachting is geen enkel excuses rechtvaardig.

Ik weet niet hoe oud die maat is maar een meisje van 16 is wel jong.
Je kan er op zitten wachten dat het fout gaat..

En omdat er een paar meiden puberaal gedrag verstonen zijn ze niet allemaal zo.
Dus ik zou me daar niet zo druk om maken als ik jou was.
Er zijn belangrijker dingen...
Vato Loco
REBEL
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/06 18:59:14 (permalink)
0
zijn leeftijd doet er niet toe en ik weet dat ze niet allemaal zo zijn, volgens mij heb ik jou op msn ook verteld dat ik vorig jaar even met een meisje van 16 ben geweest, so?
Mr.X.
PSI Force
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/06 21:57:45 (permalink)
0
So de kans ik groter met een jong meisje dan een ouder.

Vato Loco
REBEL
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/06 22:03:10 (permalink)
0
ja ok, maar dan nog is het andere geslacht die dan de mafferd is
Mr.X.
PSI Force
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/06 22:25:41 (permalink)
0
Het gaat niet zo zeer om geslacht alswel jezelf.
Ik weet niet of je dat gelooft maar je creërt je eigen situatie van minuut tot minuut.
Doemdenken is verloren energie, zo denk ik daar over.
Er zijn genoeg meiden die ook problemen hebben met jongens, en die kunnen er ook wat van.
En idd nu begrijp ik ook wel waarom je wil gaan reizen.
Weg van de snelweg..
En daar heb ik zeker respect voor.
Het is de manier om jezelf goed te leren kennen.
Oom Oli
Gare Haan
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/07 03:33:34 (permalink)
0
ORIGINAL: kingkong

ik geloof niet dat verkrachting puur om macht draait, en wie zegt trouwens dat het puur om macht gaat, ik denk dat er 2 soorten verkrachtingen zijn, de ene is gewoon willekeurig en draait om macht

Daar zit wel wat in,ik heb bijvoorbeeld nog nooit een meisje verkracht, alleen in de bajes enkele mannen en dat draaide inderdaad ook enkel om macht!
Unregistered
Super Heavy Weight
RE: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2006/01/07 12:33:59 (permalink)
0
ORIGINAL: mariska

Goede punten Unreg.

Alleen dit ben ik niet helemaal met je eens. Ik denk dat er zeker wel een deel bij is dat zich schaars kleed om aandacht, en vind soms ook wel dat sommige meiden veel toelaten. Soms als je iets niet toelaat wordt je meteen als "arrogant" bestempeld, ben er bijvoorbeeld niet van gedient als iemand tegen mijn aan gaat lopen "ritten"super blij

Jij ook een goed punt blij

Mja heel begrijpelijk dat vrouwen dat "ritten" niet toelaten.. haha
Fairest
Feather Weight
Re: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2015/09/09 17:25:42 (permalink)
0
Over onderdrukking.

ik kom recent twee vrouwen tegen (elk apart) die klaagden over het feit onderdrukt te zijn; beiden moslimvrouwen.

Ik had echt met hen te doen, en de tweede vroeg zelf of ik haar kon onderhouden?

Ik dacht aan de tijd als ik rijschoolinstructeur was, als ik dit meerdere malen toen al had gehoord en spreken van 25 jaar geleden.
Ik zat in een omgeving waar het tierde van moslims, dus heb ik naast het lesgeven zeker oor gehad voor hen, en rationeel gepraat. Zei die meer verwesterd waren en deden zelfs wat opstandig tegen de beperkte onderdrukte regels. Vertelde dat wij dit een tot twee generaties ook enigszins hadden, en dit evolueerde tot meer vrijheid en eigenwaarde, zoals het hoort.
Zo zocht ik een forum opdat ik het echt ook eens wilde zeggen en toejuich hoe verandering op til is. Ook voor de moslimvrouwen.
Nu ja hier gaat het over fitness, maar okay. het onderwerp is hier dan toch ook aangekaart.
Wij zijn allen vrije wezens, En in feite zijn ook wij in de westerse maatschappij nog niet 100% vrij. Ook daar is onderdrukking nog steeds aan de orde echter veel subtieler. Vrouwen verdienen nog steeds minder enz...
Ik ben voorstander dat we allen meer bewust worden, allen één zijn, en verbonden met elkander, ieder wezen, en ook zelfs onze spacebroeders. Wij evolueren allen, maar onderdrukking blokkeert dit proces en is daardoor dan ook misdadig.
Wij leven hier nog te veel door macht en geld verdrukking, wat niet bevorderlijk is. Maar wil het even houden bij de onderdrukking.
Godsdiensten zouden oorspronkelijk ook allen uit één zelfde bron komen, echter door de eeuwen heen verkleurd, maar ook door macht aangepast naar de machtsgeile mannen. Wij leven er door in een gevangenis op aarde, en word eens hoogtijd dat eigenwaarde de rode draad mag worden in ons aller leven. Vrouwen hebben meer emotionele intelligentie, en hen leiding te geven zouden we al een goede stap in de goede richting zetten. Vrouwen rechten als eerste recht gezet dat wij echt man/vrouw evenveel waard zijn, maar ook met alle rassen, dat er niet één onderscheid is met gelijke waarden. Kinderen mogen zeker ook gelijkgesteld worden, het kunnen oudere zielen zijn dan u en ik. Met respect handelen en benaderen van ieder individu is hoe het hoort te zijn. Vele problemen lossen uiteindelijk dan ook op, niet alleen onderdrukking, noem maar verkrachting en zovele meer ook. Niets meer verstoppen en alles bespreekbaar maken zonder taboe!
2015! zijn we niet in de tijd dat dit moet veranderen? Spiritueel gezien is dit ook zo en de aarde is reeds in zijn vijfde dimensie. Waarom lopen wij mensen achter?
Fairest
Feather Weight
Re: Voelen vrouwen zich nog steeds onderdrukt? 2015/09/09 17:54:56 (permalink)
0
Over hoe gekleed gaan!

Als vrouwen meer vrijheid voelen, kleden ze zich hoe ze zich voelen, en daar is totaal niets mis mee.
In bepaalde culturen zien ze dit spijtig nog aan als er om vragen verkracht te worden, echter dit is enkel een mannen kronkel die niet bewust is van respect en vrijheid.
Zulke uitlaten horen doen me koken. Zelfs als een vrouw zich sexy wil kleden, is daar niets mis mee, en het kan evengoed dat ze ermee signalen mee zend als dat ze gewoon graag lekker luchtig wilt rondlopen.
In onze vorige levens, duizenden jaren geleden liepen we allen naakt rond en nog niet zo lang geleden ook verschillende stammen. Er zijn er nog al blijken die ook uit te sterven door westerse invloeden. Maar het zou moeten kunnen dat we zelf naakt moeten kunnen rondlopen zonder dat dit als een zedenfeit aanzien word. Puur natuur!
Het zijn verwrongen gedachten veroorzaakt door de manier hou ze ons dingen willen doen geloven naar maatschappelijke waarden die kunstmatig zijn en onnatuurlijk. 
Wees jezelf, kleed je hoe jij dit graag wilt, hoe je er jezelf best bij voelt. Wordt je beledigd door mannen, zeg hen dat ze eens diep in zichzelf moeten kijken!
en er goed over nadenken.
Ik sta achter jullie, zend die personen anders maar naar mij. Ben zeer zachtaardig maar heb 25 jaar judo , jiu- jitsu en aikido gedaan. Geen dreiging, maar vrouwen beledigen is ook een dreiging!

Page: << < ..67 Showing page 7 of 7
Jump to:
© 2017 APG vNext Commercial Version 5.0