Volg de Body&Fitness Forum/Netpulzzz Ultimate Challenge LIVE !
Change Page: < 12345678 > | Showing page 6 of 8, messages 101 to 120 of 157
Author Message
Guest
Re:Posten op Challenge forum ma 31-mei-10 18:40 (permalink)
@robbert: geweldig dat iedereen zo positief is.....helemaal top....missie geslaagd!!!!
Vraagje: als het fototoestel weer bovenwater is zou je mij dan een paar foto's kunnensturen die niet op B&F zijn geplaatst ?

@eref: forum software werkt perfect vanaf de iPhone.....helemaal top!

Guest
    Re:Posten op Challenge forum ma 31-mei-10 18:41 (permalink)
    Afz. DennisW blijblijblij

dragonlady

• Total Posts : 1474
      • Reward points : 674
      • Status: offline
      Re:Posten op Challenge forum ma 31-mei-10 19:37 (permalink)
      Niet mis wat jullie gepresteerd hebben, lijkt me behoorlijk zwaar. Super gedaan!
      (Ik lig trouwens wel dubbel bij die vrachtwagenfoto's super blij)
      'Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders'

Guest
        Re:Posten op Challenge forum di 01-jun-10 13:27 (permalink)
        Hey Kanjers,

Geweldige prestatie, tjonge wat zijn jullie diep gegaan...echt super
        Goed !.

De supporters !.

sportstudiolochem

• Total Posts : 91
          • Reward points : 126
          Re:Posten op Challenge forum di 01-jun-10 22:03 (permalink)
          Bij deze wil ik ten eerste alle sportscholen(eigenaren/en hun leden voor hun ondersteuning) bedanken die het voor ons mogelijk hebben gemaakt om van hun accomodatie gebruik te maken, te weten Adonis Gym, Bodylanguage, Challange Leek, Lifestyle Sneek, Magteld Stins, Be-Active Almere, Beuving Sport, MTP Gym Ter Aar, Body zone Tholen, Bodyfit Halsteren, Fitland Gennep en SportstudioLochem.

Ook mijn dank aan de sponsers, Body&Fitness Forum, Netpulzz, Pure legend Nutritions XXl Nutrition, Robbert's Sportfood, Pegs logo's, Veldmaat-ICT, SportstudiolOchem, VMMP reclamemakers, Occasion Fitness, Ronald Gijsberts en DevExperience.

Bij alle sportcentra's werden wij warm onthaald, allemaal fantastische mensen, die echt met ons hebben meegeleefd. Dit is een ervaring die ik nooit zal vergeten.

Elk sportschool met zijn eigen identiteit waar je qua training niets tekort komt. De stimulerende factor en de warme uitstraling van het kleine publiek gaf mij voldoende energie om elke keer opnieuw een goeie training neer te zetten.

De doorzettingsvermogen, de kracht en energie die we hadden en vooral het niet opgeven heeft ons doen slagen.

Met een aantal personen afgesproken dat ik tijdens mijn voorbereiding voor een master wedstrijd een aantal keren bij hen zal komen trainen, Halsteren zal ik zeker een aantal keren bezoeken.

sportstudiolochem

Re:Posten op Challenge forum di 01-jun-10 22:18 (permalink)
            Ervaring

Tijdens de challenge had ik wat kleine spierkrampjes aan mijn buikspiertjes. Kwamen echt als dikke bobbels opzetten, maar verdwenen spontaan weer. Ik heb tijdens de Challenge in de bus regelmatig koolhydraten, (brood, pannekoeken, bananen) calcium en eiwitten tot mij genomen. Verder heel veel gedronken, dextrojuice en water. In mijn trainingen raak ik behoorlijk veel vocht kwijt.

Ik voelde mij niet moe of gebroken. Dit te danken aan de goeie voorbereiding en voeding.

Aangekomen in Lochem had ik nog een opendag. Ben tot 23.00 uur met leden nog in de sportstudio blijven zitten. (zwaar uitgelopen Happy hour)
            De volgende ochtend de Bus Rond 11.30 uur teruggebracht.

Wordt vervolgd

sis

• Total Posts : 30873
              • Reward points : 2073
              • Status: online
              Re:Posten op Challenge forum di 01-jun-10 23:57 (permalink)
              Leuk om jullie ervaringen te lezen blij vroeg me al af hoe het zou voelen gedurende, en na de Challenge.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

misteraad

• Total Posts : 27
                • Reward points : 284
                Re:Posten op Challenge forum wo 02-jun-10 09:56 (permalink)
                He Robbert!

Hang je alweer in de ijzers of heb je er even genoeg van haha?

Dave Hawk

• Total Posts : 2723
                  • Reward points : 2072
                  Re:Posten op Challenge forum wo 02-jun-10 12:51 (permalink)
                  Ha, ha Aad vanavond ga ik weer beginnen hoor, kan niet wachten, ha, ha, ha

Mooi verwoord hierboven Chrisknipoog, het was echt een geweldige ervaring, zoveel leifhebbers die alle met ons mee leefden, echt geweldig. Chris en ik kregen natuurlijk weinig mee van het reizen omdat we die tijd, dik nodig hadden voor ons herstel. Het op tijd koolhydraten laden, glutamine, magnesium toevoegen...alles liep op detail en tijd, het klopte allemaal en dat is toch de winst van onze voorbereiding. We zijn vaak heel diep gegaan tijdens onze voorbereiding en pasten zo links en rechts wat punten aan, zodat we overal een goede workout neer zouden kunnen zetten.

Ik ben blij dat het zo positief allemaal is verlopen en dat er zoveel respons was op de challenge, het kan dus in bb-land...in korte tijd kwamen we in sportscholen van o.a. bestuurleden van wel  2 of 3 verschillende bonden, hartverwarmende reacties, support en er met z'n allen voor gaan.

Nogmaals dan aan alle sportscholen, sponsors, supporters en wie ik allemaal vergeten ben, de challenge was een
                  evenement dat ik nooit meer zal vergeten !.

De reacties blijven intussen nog steeds binnenkomen, heb net weer een aantal foto's van MTP-Gym uit ter Aar naar Sis verzonden en we zullen hier natuurlijk even blijven doorposten omdat het nog steeds allemaal in sneltreinvaart gaat en er nog zoveel leuke dingen gebeuren.

@Dragonlady...ha, ha die bus was echt een bezienwaardigheid, ha, ha..je had de reacties onderweg moeten zien, ha, ha...daar zijn bijna net zoveel foto's van geschoten als van de trainingen, ha, ha, ha

Neem eens een kijkje op mijn persoonlijke site:  www.robberts-tripple.nl .

sportstudiolochem

Re:Posten op Challenge forum wo 02-jun-10 13:30 (permalink)
                    Tijdens de challenge heb ik geen moment gehad dat ik tegen mezelf zei ik stop er mee of ik geef het op. Ik ging er voor 100% voor. Mijn lichaam voelde goed, dit komt door regelmatig kleine porties te eten en vooral het drinken en zeker niet te vergeten de voorbereiding. Door de rit in de bus had ik af en toe stijve schouders verder heb ik geen blessure's opgelopen. Mijn bovenbenen voelde wel vol van de pomp (de doorbloeding) die erin zat en niet verdween.

De volgende dag voelde ik mij wel wat stijfjes over mijn hele lichaam. Heb ook wat spierpijnen vooral mijn rugspier, benen en armen. Maar daar geniet ik van. Normaal gesproken ga ik in mijn trainingen ook tot het uiterste. Ik hou nu een aantal dagen rust en begin a.s donderdag weer met mijn eerste training.

sportstudiolochem

Re:Posten op Challenge forum wo 02-jun-10 13:33 (permalink)
                      Zojuist werd er een korte intervieuw afgenomen door de Muscle Mag komt waarschijnlijk over een maand uit.

blondje

• Total Posts : 115
                        • Reward points : 133
                        Re:Posten op Challenge forum wo 02-jun-10 14:35 (permalink)
                        Echt een super prestatie Heel goed neergezet, en die intervieuws die zullen nog wel even blijven komen.
                        Bij leuke initiatieven krijg je veel reactie's

ErEf

• Total Posts : 12432
                          • Reward points : 1431
                          Re:Posten op Challenge forum wo 02-jun-10 15:21 (permalink)
                          sportstudiolochem

De volgende dag voelde ik mij wel wat stijfjes over mijn hele lichaam. Heb ook wat spierpijnen vooral mijn rugspier, benen en armen. Maar daar geniet ik van. Normaal gesproken ga ik in mijn trainingen ook tot het uiterste. Ik hou nu een aantal dagen rust en begin a.s donderdag weer met mijn eerste training.

nu een paar dagen later geen heftigere spierpijn gekregen?

op zich wel knap.. als je beenspieren volgelopen zijn en toch door gaan. meestal zit er dan weinig beweging in als een spier vol zit.

Guest
                            Re:Posten op Challenge forum wo 02-jun-10 16:21 (permalink)
                            Haha fanatiek hoor Robbert knipoog Gewoon weer oppakken die handel!

Dave Hawk

• Total Posts : 2723
                              • Reward points : 2072
                              Nederlandsrecord ! wo 02-jun-10 17:01 (permalink)
                              De voorbereiding was bepalend voor het hele verloop acheraf gezien, we hadden alles aardig in kaart gebracht en wisten hoe we moesten reageren bij signalen. Heb ook niet direct ergens last van gehad, voelde me ongeveer hetzelfde als na een heftige training.
                              Opvallend was dat we idd een flinke pomp hielden...beetje spelen met voeding, vocht en supplementie, de laatste omzettingen hierin hebben in resultaat toch wel het e.a. gebracht. Tijdens de nachttrainingen in de voorbereiding werden we meestal naar 3 uur trainen + de nodige rust wat stijvig maar dit was nu eigenlijk totaal anders.
                              Ook belangrijk is geweest dat we vaak echt diep gaan tijdens de training, dat was denk ik toch de basis, durven en willen afzien, zweten, pijnlijden, zwarte vlekken etc., ha, haoh neeesuper blij.

Onderweg verschillende malen gezegd, dat dit toch wel bijzonder was...dat iedereen hier zo giga aan mee heeft gewerkt en iedereen het zelfde doel had, al hadden we een hoop mensen zelfs nooit ontmoet. Veel mensen met wie we werkten hebben/hadden helamaal niets met bb maar toch was er het enthousiastme om er iets van te maken, dit is denk ik ook de kracht van het hele evenement geweest.

Over een uurtje sta ik in de sportschool Chris, wat dacht je van biceps, hamstringsknipoog.
                              Neem eens een kijkje op mijn persoonlijke site:  www.robberts-tripple.nl .

sportstudiolochem

Re:Posten op Challenge forum wo 02-jun-10 18:27 (permalink)
                                Ja dat klopt, maar ik bleef doorgaan die ene keer een tandje lager dan weer vollop. Het was ook spelen met de gewichten.

sportstudiolochem

Re:Nederlandsrecord ! wo 02-jun-10 18:31 (permalink)
                                  Nee Robbert,

vandaag hou ik nog rust ik heb het gevoel dat mijn hele lichaam nog vol zit. Mijn armen (dik en vol) en benen zien en voelen alsof ik ze net getraind heb. Ongelooflijk.

sis

Re:Nederlandsrecord ! wo 02-jun-10 20:24 (permalink)
                                    MTP-Gym, Ter Aar. blij

Attached Image(s)

sis

Re:Nederlandsrecord ! wo 02-jun-10 20:26 (permalink)
                                      En nog een keer.

Attached Image(s)

sportstudiolochem

Re:Posten op Challenge forum wo 02-jun-10 21:50 (permalink)
                                        NinaWoman

GEWELDIG!!!!!!!! Echt TOP!!
                                        GGEEFFEELLIICCIITTEERRDD!!!!!!!!!!!

Van kwart voor 4 tot kwart voor 5 Actie bij BodyFit in Halsteren,
                                        gewapend met koffie, thee, krentenbollen en eieren wachtten we met smart op het trainingsgeweld. RUG EN bICEPS WERDEN TOT HET UITERSTE getergd (filmpie volgt nog)

Hier alvast enkele foto's

Nina, Jack en Hermke

fantastische en warme ontvangst. Wat een fantastische mensen daar in Halsteren, ik kom zeker zoals afgesproken een aantal keren trainen bij jullie. Mijn adrenaline steeg bij elke stimulering in jullie sportstudio. Ook de aanwezigheid van de supporters uit jullie studio gaf mij de energie. Heerlijk was dit. Ben benieuwd hoe het filmpje is geworden.

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: < 12345678 > | Showing page 6 of 8, messages 101 to 120 of 157

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • Post New Thread
                                          • Reply to message
                                          • Post New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2012 ASPPlayground.NET Forum Version 3.9