Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand?

<0,51   0% (0)
0,51-0,60   0% (0)
0,61-070   9% (4)
0,71-0,80   9% (4)
0,81-0,90   30% (13)
0,91-1,00   27% (12)
1,01-1,10   16% (7)
>1,10   6% (3)

Total Votes: 43

Voting Ends:
Page: 1234 > Showing page 1 of 4
Author
wateengedoe2
Super Heavy Weight
2004/06/15 20:33:38 (permalink)
0

OK, waar gáát dit weer over? super blij Dit wordt één van de vaagste polls aller tijden in de geschiedenis van dit board, vrees ik! blij

Mijn collega beweerde vandaag dat een man met een grote hand ook een grote (stijve) penis heeft. Ik dacht gelijk 'ja, duh, dan hebben lange mannen dus meestal ook een lange l*l'. Maar volgens haar hebben lange mannen ook vaak kleine handjes en korte mannen grote handen (let ik nou nooit op).

Nou heb ik momenteel 'omgang' met een jongen met gigantische kolenschoppen van handen en dito u-weet-wel super blij dus wat dat betreft zou het kunnen kloppen. Maar da's natuurlijk statistiek van de koude grond. Dusse .. zouden jullie ff willen meten en rekenen, heren! super blij Mijn dank is groot!

Methode
1. meet de lengte van je geslachtsdeel (in vol ornaat! knipoog) van basis tot top (of neem het getal van een eerdere meting in je hoofd, ongetwijfeld bij de meesten al bekend...)
2. meet de lengte van de hand van topje middelvinger tot aan de pols.
3. Deel deze twee vervolgens door elkaar. Dus heb je een hand van 20 cm en een penis van 15 cm, dan is het getal waar het om gaat: 0,75 (15/20). Let op dat je het niet verkeerd om (20/15) doet!

Dit is toch wel anoniem genoeg hè, als mensen niet weten hoe groot je hand is, dan zal men ook geen conclusies over het andere kunnen trekken super blij

Geen idee wat normale verhoudingen zijn (mijn eigen hand is heel klein (17 cm), stel dat de vlieger opging, dan reken ik daar ff een fictieve penis van 10 cm bij .. verhouding 10/17 = 0,59. Daar zullen de meesten dus niet onder komen, schat ik. Daar heb ik een beetje een verdeling omheen verzonnen, hoop dat ie goed is.

Zo, nou ga'k voetbal kijken blij

71 Replies Related Threads

just_me
    The artist of my own body
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte hand en penis? 2004/06/15 20:35:19 (permalink)
    0
    ahum dit is serieus?super blij
    wateengedoe2
    Super Heavy Weight
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte hand en penis? 2004/06/15 20:37:27 (permalink)
    0
    Dit is BLOEDserieus, maar jij mag niet mee doen (je vriend wel als je die hebt) super blij
    just_me
    The artist of my own body
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte hand en penis? 2004/06/15 20:38:29 (permalink)
    0
    mijn vriend is AndreNL op forum en ik weet niet of ie hieraan meedoet haha
    Espi
    meten = weten!
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte hand en penis? 2004/06/15 20:41:30 (permalink)
    0
    Niks vaag... is gewoon luide en duidelijke vraag. Ben eigenlijk ook wel benieuwd.. dus zet 'm op heren !

Als ik zo de gemiddelde man mag beoordelen dan weet die wel de lengte van zijn japie uit het hoofd, maar niet die van zijn hand.
    Misschien iets voor na de wedstrijd?

Als het waar is, hoeft die ander niet uit de kleren voor je een vent beoordeelt/veroordeelt wegens te grote/kleine handen....

Gaat het trouwens ook op voor voeten? En voor de yoni van vrouwen tov hun handen/voeten...

Espi
    Goku
    Bicepsueel
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte hand en penis? 2004/06/15 20:46:23 (permalink)
    0
    Ik kan niet stemmen. Voor mij is het 0,94. Leuke poll.
    Espi
    meten = weten!
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte hand en penis? 2004/06/15 20:57:43 (permalink)
    0
    Ja, dat valt me ook op... WEG2 of andere mod, die er meer verstand van heeft dan ik? Kan die iets oplossen?
    Scighera
    Mr. Gluteus
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/15 21:10:16 (permalink)
    0
    @espi, de einddatum van de poll veranderen (poll is al afgelopen)
    Guest
    Middle Weight
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/15 21:21:28 (permalink)
    0
    Ja k zie et.. Maare mijnes staat er niet op je had um uit moeten laten lopen omhoog dan he knipoog

Er!k
    leffeblond
    Kracht en Elegantie
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/15 21:45:57 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Oom Oli

beter een kleine maar leuke,
    dan een lange waarmee je niet kan neuken!

beter een kleine plezante
    dan een lange ambetante (voor de vlamingen...)

en beter een kleine die steigert
    dan een grote die weigert

weeeeer zo'n leuke poll....... ja ja
    Espi
    meten = weten!
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/15 22:02:27 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Scighera

@espi, de einddatum van de poll veranderen (poll is al afgelopen)

Gelukt! Heb nu geen einddatum genoteerd.. als WEG2 uitgekeken is, kan ze er nog altijd wel een definitieve einddatum bij plaatsen.

@ Er!k.. jawel, er is een < en een > optie aan beide uiteinden.. zie het probleem dus niet.

Espi (ga vanavond eens meten bij 't vriendje, van Japie weet ik het al :p )
    avg
    Heavy Weight
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/15 22:16:29 (permalink)
    0
    Nog nooit opgemeten gehad, zowel mijn hand als mijn l*l
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/15 22:19:56 (permalink)
    0
    Nou avg, werk aan de winkel super blij

En al die dooddoeners over het formaat.. als ik ff heel eerlijk mag zijn heb ik liever een grote ja ja
    wateengedoe2
    Super Heavy Weight
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/16 13:46:08 (permalink)
    0
    Nou, 't zal mij benieuwen .. de vier votes tot nu toe geven wel een sterke correlatie aan, maar e.e.a. is nog niet echt statistisch significant te noemen, daarvoor zullen meer metingen verricht moeten worden blij

Espi, heb jij dat boek 'Inleiding in de Statistiek' nog liggen (of misschien werd dit behandeld in de voortzettingscursus? zal gaan over of er een normale verdeling uitkomt)? super blij
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/16 14:04:34 (permalink)
    0
    Staatiestiekem

ik hou 't voor me.. letterlijk en figuurlijk
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/16 14:06:12 (permalink)
    0
    Ben lang en grote handen en een grote piemel. Happy happy joy joy happy happy joy joy.
    Trouwens, ik dacht altijd dat lengte minder belangrijk was als dikte?
    En bestaat er wel zoiets als een kleine of grote piemel? Is het niet eerder zo dat de oorzaak van te klein of te groot moet worden gezocht in de dimensies van de vagina?blij
    Pors
    Body Shaper
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/16 14:20:46 (permalink)
    0
    God was erg gul bij mij, laat ik het daarop houden.
    Mr.X.
    PSI Force
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/16 15:09:14 (permalink)
    0
    Ik ben slecht in rekenen en mijn rekenmachiene slaat op tilt.
    P@djenr1
    De Bulk
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/16 15:44:00 (permalink)
    0
    super blij valt me op uit de posts dat weer eens niemand een kleintje heeft ja ja

ennehh SIS vanaf hoeveel cm krijgt ie de noemer ''groot'' super blij

ennehh.. avg... nooit opgemeten oh neee geintje zekerssssssssss super blij
    wendy76
    bi yourself
    RE: Voor de MANNEN: verhouding lengte penis en hand? 2004/06/16 15:54:36 (permalink)
    0
    Aparte poll ja ja idd haha....

Denk dat dikte belangrijker is dan lengte en wat Lauw zegt ook de grootte van de vagina belangrijk is voor genot van beiden knipoog

Maar de ervaring die ik heb is niet gelijk aan de stelling van de collega van WEG
    Page: 1234 > Showing page 1 of 4
    Jump to:
    © 2014 APG vNext Commercial Version 5.0