Voorstellen :)

Author
PattydeBruin
Feather Weight
2015/01/19 17:41:30 (permalink)
0

Voorstellen :)

Haii, ben ook nieuw hier.

Zal me even voorstellen blij
Ik ben Patty, 25 jaar.
Sinds twee weken zit ik op fitness, daarvoor deed ik aan poweryoga, maar dat was ik zat.
Doe voornamelijk aan krachttraining, omdat ik al aan de lichte kant ben en heb begrepen dat ik Cardio dan een beetje achterwege moet laten.

Zoals ik al zei ben ik aan de lichte kant en ik wil graag aankomen.
Zouden jullie me hier kunnen helpen met een voedingsadvies en een trainingsschema?
Ik ben 50 kg en 1,69 m, eet al behoorlijk wat af, maar blijkbaar niet genoeg of niet de juiste voedingsmiddelen.
Eet momenteel 10 boterhammen per dag (op advies van de diëtiste die ik had), flink bord avondeten en drink daar nog is 1200 kcal per dag aan bijvoeding bij.
Ben nu al een jaar bezig en nog maar vijf kilo aangekomen.
Het is er sneller af dan eraan helaas en moet veel moeite doen om niet af te vallen.

Als jullie tips of adviezen hebben dan hoor ik het graag! blij 

Alvast bedankt!

2 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Voorstellen :) 2015/01/19 18:10:22 (permalink)
    0
    Welkom, succes met je doelen! 

Om meer aan te komen zou je meer moeten eten. Brood vind ik zelf niet de beste bron van voeding, bijvoorbeeld doordat granen de opname van mineralen verhinderen en niet zo vriendelijk zijn voor je darmen. Daarnaast zou ik eerder de eiwitten en vetten verhogen, dan de koolhydraten (die in brood, pasta, crackers etc zitten). 

Mijn tip zou dus zijn, meer eten en met name eiwitten (vlees, vis, wild, schaal/schelpdieren) en vetten (vette vis, kokosolie, avocado, noten, ruim olijfolie over salades e.d.) 
    Hanx
    Feather Weight
    Re: Voorstellen :) 2015/02/12 22:24:14 (permalink)
    0
    Hoe staat het er nu voor met je gestelde doelen?
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0