Mmm oké maar als ik het nu aan kan wat ik ervaar is dat dan nog te veel om te groeien. Ik wil eingelijk liever niet te weining doen voor mijn lichaam en afgemat zijn en dat ben ik niet van 4 oefeningetjes voluit maarmischien wil ik wel het onmogelijker
Het is dit
5 DAGEN TRAINEN Maandag 1
Dinsdag 2
Woensdag 3
Donderdag 4
Vrijdag 5
Zaterdag/ zondag rust
Maandag 6
Dindag cycle verder
Training 1 Squat
Walking lungles
Legcurl
Calfs
Crunches
Legraises
Training 2 Benchpress
Chest dippen
Pullups
BOR
Military press
Bb curl / preacher curl
Pushdown / reverse
Training 3 Deadlift
Legpress
Legextentions
Legraises
Calfs standing
Calfs seated
Training 4 Incline press
Incline flyes
Pullups
Cablerow
Seated oh db press
Db curl
Dippen
Training 5 Squat
Walking lungles
Legcurl
Calfs
Crunches
Legraises
Training 6 Benchpress
Chest dippen
Pullups
BOR
Military press
Bb curl / precher /curl
Pushdown / extention barbel
Of mijn fb training die ik al heb gedaan want wil iedere training vooriederespiergroep een oefening doen en voor de spiergroepen die ik meer aandacht wil geven 2 oefeingen. Zolas een iso waar ik massa door verwacht.
Ik verwcht bvb geen arm massa op de armenzonder daar oefeningen voor te doen om dat die rom niet volledig is dan zelfde geld voor borst boven kant vooral met schuine flyes pak ikdie beter aandan met incline press dit er vaar ik vooral door eerdere groei met borst oefeningen. Zins ik incline flyesdoekrij ik een ribbel boven in de borststreek
Maar als ik zo kijk naar full body schema's word er niet zo in spiergroepengedacht maar in beweging. Dus ik zal het wel fout doen ? Dan vrag ik mij af waarom hst wel zo veel oefeningen pakt als mij en ook nog eens bijna het zelfde ? Ik gaverderook lichte dagen toeassen om ovetraining te voorkomen.
Edit
Ik heb hier nog ff over nagedacht maar dit vind ik eingelijk wat te kort en te weining omdatik meer gewend ben en niet naar de gym wil voor een half uurtje.
Daar voor kom ik mijn nest niet uit.
training 1 Squat (push)
leg curl (pull)
BOR (pull)
bankdrukken (push)
training 2
deadlift (pull)
front squat (push)
chinnen (pull)
military press (push)
Ik zou dan eerder dit zliever zien
training 1 Squat (push)
leg curl (pull)
BOR (pull)
Pullups Wanthier wil ik sterker in worden
bankdrukken (push)
Dippen om onderkant borst meer te ontwikkelen ensterker worden in de triceps
Db sideraises Om toch nog wat meer schouders te ontwikkelen
training 2
Incline bench want bovenkant borstmoet zeker groter
Incline flyes zelfdeverhaal
deadlift (pull)
front squat (push)
chinnen (pull)
military press (push)
Barbel curl
Verder moeten kuiten en buik ook worden getraind vind ik vooralmijncore moet flink sterker worden maar daar voor zie ik al frontsquat staan
<message edited by Luppie on di 22-jun-10 23:43>