|
Author |
sis
-
Total Posts
:
30873
- Scores: 617
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Vrouwen aan de pil ruiken "de ware" niet meer.
vr 15-aug-08 22:40
( permalink)
Vrouwen die de anticonceptiepil slikken, kunnen de ideale partner niet meer ruiken. Ze kiezen vaker een man die genetisch op henzelf lijkt, waardoor er een grotere kans is op vruchtbaarheidsproblemen, relationele problemen, scheidingen en kinderen met erfelijke gezondheidsproblemen berichtte The Independent woensdag. Onderzoekers van de universiteit van Liverpool lieten honderd vrouwen die niet aan de pil waren ieder aan zes t-shirts ruiken van mannen die genetisch wel en die genetisch niet op hen leken. De vrouwen kozen veelal voor mannen met andere genen. Daarna gingen de vrouwen aan de pil en werd het onderzoek herhaald. De vrouwen neigden toen juist mannen te kiezen met hetzelfde DNA als zijzelf. De mens is geneigd te vallen op iemand met andere genen om diversiteit te behouden. Uiterlijk en uitstraling zijn belangrijk bij de eerste ontmoeting, maar lichaamsgeur bepaalt met wie een langdurige relatie wordt aangegaan. Genetische diversiteit is vooral in het immuunsysteem aanwezig, waar ook in combinatie met huidbacteriƫn de lichaamsgeur bepaald wordt. Mannen die aftershave of geurtjes gebruiken maken mogelijk 'een fout' , want vrouwen kunnen hierdoor minder snel opgewonden raken. Bron: ANP  En hoe moeten we nu Mister Right herkennen?
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
Status: offline
|
RE: Vrouwen aan de pil ruiken "de ware" niet meer.
za 16-aug-08 00:27
( permalink)
Tja... ik weet het wel, hoe de mijne er uitziet en ruikt, beetje bol, vaak ongeschoren en grijs, en veel deo.
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
za 16-aug-08 00:50
( permalink)
ik stink naar een vieze gore zure zweetplas, vind er hier iemand mij aantrekkelijk?
|
|
|
|
Jaco
-
Total Posts
:
2099
- Scores: 12
-
Reward points
:
828
-
|
za 16-aug-08 08:03
( permalink)
Overwegen om te stoppen met de pil. Ik vind je eigenlijk best wel aantreklelijk Henk
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
za 16-aug-08 12:18
( permalink)
ORIGINAL: henk_a ik stink naar een vieze gore zure zweetplas, vind er hier iemand mij aantrekkelijk? Vers zweet is niet zuur en is best aantrekkelijk voor vrouwen. Zweet verzuurt door bacteriƫn op de huid en dat betekend dat je je uren na de inspanning nog steeds niet gewassen hebt. Daar kunnen best goede excuses voor zijn, misschien zit je over een kwartiertje in de finale, maar meestal komt het er op neer dat je een viespeuk bent.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
za 16-aug-08 13:48
( permalink)
oke, bedankt voor je waardevolle aanvulling ipv 1 keer per jaar zal ik me nu 2 keer per jaar gaan douchen.
|
|
|
|
Bonnie
-
Total Posts
:
900
- Scores: 7
-
Reward points
:
1113
-
|
za 16-aug-08 18:12
( permalink)
Ik ben gek op vers zweet..heerlijk, met de juiste vent lik ik het zo van zijn schouders af Maar de vrouw veranderd zowieso als ze pil slikt, je hebt geen eisprong meer, en dat is voor de `natuurlijke`driften niet zo goed, want normaal gesproken is een vrouw rond de eisprong een stuk geiler, want ze wil bevrucht worden. ( bon, wat een taalgebruik  ) Andersom voelen mannen zich tijdens de eisprong extra aangetrokken door de vrouw ( waarschijnlijk geeft de geur de juiste aan), want hij wil haar bevruchten. Superproces wat door de pil de kop in gedrukt wordt, best wel zonde. Zowieso hebben heel veel vrouwen een stuk minder zin in sex door het slikken van de pil.
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
di 19-aug-08 23:22
( permalink)
Deze post kwam net op tijd. Begon al een beetje aan mezelf te twijfelen, maar het ligt natuurlijk weer aan die verrotte pillen ! ! ! De wijffies kunnen helemaal niet meer ruiken dat ik hun witte ridder ben ! ! !
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
debster
-
Total Posts
:
1264
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
di 19-aug-08 23:38
( permalink)
Aha...vandaar dus....*slaat zichzelf voor haar hoofd*
Als je een doel voor ogen hebt, zal je dat op een gegeven moment erg helder gaan zien.
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
wo 20-aug-08 00:14
( permalink)
Kom mij maar eens euh besnuffelen als je een paar weken van de pil af bent ! ! !
|
|
|
|
debster
-
Total Posts
:
1264
-
Reward points
:
0
-
|
wo 20-aug-08 00:50
( permalink)
Hmmmm uh denk dat ik toch maar aan de pil blijf....
Als je een doel voor ogen hebt, zal je dat op een gegeven moment erg helder gaan zien.
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
wo 20-aug-08 23:03
( permalink)
Dat zeg je NU . . .
|
|
|
|
debster
-
Total Posts
:
1264
-
Reward points
:
0
-
|
do 21-aug-08 01:04
( permalink)
Nou verkoop jezelf eens....
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
do 21-aug-08 10:42
( permalink)
Ik ben ontzettend bescheiden.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
Status: online
|
do 21-aug-08 16:21
( permalink)
De enige echte drake (n)doder die we nog hebben ter wereld zou zich zelf toch niet hoeven aanprijzen, alleen dat gegeven moet voldoende zijn om alle vrouwen in zwijm te laten vallen zonder zelfs maar een beetje gesnuffeld te hebben.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
do 21-aug-08 21:13
( permalink)
Inderdaad, en wat als de "drakendoder" lijn onderbroken wordt, en bij metrowerken in Londen stuit men op op een grot met daarin. . . Daar zou iemand eens een film over moeten maken.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|