Change Page: < 123 | Showing page 3 of 3, messages 41 to 56 of 56
|
Author |
sis
-
Total Posts
:
30873
- Scores: 617
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Re:Vrouwen en Krachttraing – Een Goede Combinatie
di 01-feb-11 07:49
( permalink)
Goed gedaan Beaudien! Mannenwerk is mannenwerk als wij met onze naaldhakjes niet makkelijk kunnen bewegen op de werkvloer
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
- Scores: 17
-
Reward points
:
1078
-
Status: offline
|
di 01-feb-11 08:07
( permalink)
sis Goed gedaan Beaudien! Mannenwerk is mannenwerk als wij met onze naaldhakjes niet makkelijk kunnen bewegen op de werkvloer Haha ja, precies! Wat dat betreft ziet mijn baas inderdaad niet zo het verschil tussen mannen-en vrouwenwerk. Dat vrachten sjouwen, hoort er gewoon bij. Maar in het algemeen is het hondenvoer en dat is meestal een kilo of 15. Dit was inderdaad kippen/schapen/konijnen/cavia balen e.d. Ik zou niet graag meer op een kantoor werken in een rokje ofzo (heb ik niet eens trouwens). Dit is echt leuk werk, en niemand die zeurt over mijn tattoos, zoals bij mijn vorige baan als receptioniste (en dat kon ik me ook wel een beetje voorstellen, dus hield ik altijd keurig mijn bovenarmen bedekt  )
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
di 01-feb-11 10:03
( permalink)
Marco Wrm is het mannenwerk? Vroeger sjouwde mannen (o..a mijn vader) met zakken van 50kg / 80kg / 100kg. Mijn moeder stapelde ook kratten bier, niet 1 tegelijk maar 2. Misschien zijn we tegenwoordig minder gewend dan vroeger en al gauw geneigd om te zeggen dat iets mannen werk of zwaar werk is. uitzonderingen bevestigen de regel. het meerendeel van de vrouwen zou het niet volhouden om dag in dag uit zulk werk te verrichten. er is een fysiek verschil tussen mannen en vrouwen, waar je in het algemeen niet omheen kunt. zo zijn er ook mannen die geen deuk in een pak boter kunnen slaan.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
- Scores: 314
-
Reward points
:
1858
-
|
di 01-feb-11 10:07
( permalink)
Beaudien Ik zou niet graag meer op een kantoor werken in een rokje ofzo (heb ik niet eens trouwens). Ik ben juist zo ontzettend blij met mijn baan als receptioniste/telefoniste.. in een kort rokje
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
|
di 01-feb-11 10:11
( permalink)
17 jaar bij Parenco gewerkt in de fullcontinudienst, erug warm op de werkvloer bij de papiermachines en ook erg zwaar werk, meerdere projecten gehad waarbij we probeerden vrouwen ook op deze afdeling te laten werken, inclusief studiegroepen, begeleiding, bescherming tegen de grote boze mannenwereld, heb zelf een vrouw onder mijn hoede gehad. Van alle projecten die ik in 17 jaar heb mee gemaakt is er niet een gelukt en uiteindelijk van de ongeveer 25 vrouwen waar het mee geprobeerd is, is er maar 1 uiteindelijk blijven hangen en allemaal liepen ze stuk op de fysieke belasting helaas.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
- Scores: 17
-
Reward points
:
1078
-
|
di 01-feb-11 22:56
( permalink)
India Beaudien Ik zou niet graag meer op een kantoor werken in een rokje ofzo (heb ik niet eens trouwens). Ik ben juist zo ontzettend blij met mijn baan als receptioniste/telefoniste.. in een kort rokje haha, ja, het werk is hartstikke leuk, ik heb het jaaaaaren gedaan. Maar sinds mijn overstap naar deze baan, zou ik toch niet meer terug willen..... Komt misschien ook omdat ik niet goed kan stilzitten en mijn baas er zelden of niet is, dus dat ik altijd zelf mijn plan kan trekken en heel zelfstandig moet werken, wat ik weer heel prettig vind. Maar dat je blij bent met jouw baan, kan ik me zeker voorstellen, hoor!
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6810
- Scores: 354
-
Reward points
:
1857
-
|
wo 02-feb-11 06:27
( permalink)
SheRu Ik werd bij Adecco geweigerd om zee containers uit te laden. "Mannenwerk". Ik heb nog wat gesputterd over m'n hobby, maar 'de vacature is toevallig ook al weg'. Verdorie, betaalde GPP door je neus geboord
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 02-feb-11 08:49
( permalink)
 Ja toch? Maar mensenkinderen,... Die vrouw die m'n intake geacht werd te doen...
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
588
- Scores: 83
-
Reward points
:
1339
-
|
wo 02-mrt-11 20:37
( permalink)
Ik kwam de volgende info tegen. Het is een hele uitgebreide site dus ik ga hem niet helemaal posten hahaha. Maar voor de liefhebbers van meer info over KT voor vrouwen en cardio (waaronder ik) is het altijd interessant om te lezen...denk ik... www.pt-nijmegen.nl
Live your dreams!
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
wo 02-mrt-11 21:25
( permalink)
Goede site.. en sportschool ook! Jammer genoeg veel te ver weg om er lid te worden. combinatie afstand en prijs maakt het praktisch onmogelijk. Zo zou een sportschool moeten functioneren in mijn ogen.. jammer jammer jammer dat 999 van de 1000 wellness- of uitsluitend 'apparaten'gyms zijn.
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
- Scores: 346
-
Reward points
:
1269
-
|
wo 02-mrt-11 21:30
( permalink)
Beaudien nails 1. Je zal meer vet verliezen dan dat je in spieren zal winnen. Dit is dan weer zo jammer, he? Ik wil juist heel graag wél spiermassa winnen maar dat gaat maar heel heel langzaam, als het al gebeurt...... Ik begrijp nooit zo waarom veel vrouwen dan zo "bang" zijn om " breed" te worden, ik wil dat wel degelijk worden en het gaat niet lukken, vrees ik. Meer lijnen/definitie, ja, dat is er wel, maar ook héél langzaam. nou ja, de andere voordelen zijn niet mis, dus uiteraard ga ik vrolijk door! Denk dat, buiten aanleg, je voeding nogal bepalend is voor het al dan niet groeien. Als je op of onder onderhoud eet denk ik dat je weinig groei kan verwachten. Alleen als beginner wellicht, maar in zo;n kort tijdsbestek ga je geen beer worden. Je collega eet er goed bij waarschijnlijk Zelf hoop ik ook breder te worden (bovenlichaam), of eigenlijk meer goed gevuld, meer massa op dat frame. Vind het ook wel spannend hoe dat gaat uitpakken, als ik idd meer ga eten. Ik zie de (halflege)vetcellen op mijn benen en billen al loeren nl. Heyyyyy voedsel; hebbe hebbe. Gajes is het
' Expect Nothing, Receive Everything'
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
|
do 03-mrt-11 19:18
( permalink)
@nails. Een leuke site , ik ga die squat test eens doen van weekend @Lai , die schreeuwende vetcellen op benen, billen hoor ik ook altijd, een mep geven help nooit , helaas
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
- Scores: 346
-
Reward points
:
1269
-
|
do 03-mrt-11 19:59
( permalink)
Vinden ze alleen maar lekker wss Het wordt gewoon keihard en zwaar trainen, zullen we eens zien hoe ze dan piepen.
' Expect Nothing, Receive Everything'
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
588
-
Reward points
:
1339
-
|
vr 04-mrt-11 16:27
( permalink)
@Twirre; vond ik ook! Ik ga na dit weekend eens alles beter bekijken/uitproberen Tis hier nl carnaval *uche*
Live your dreams!
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
|
vr 04-mrt-11 18:34
( permalink)
idd gewoon door bikkelen Lai @ Nails, een plezierig carnaval!!!
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
588
-
Reward points
:
1339
-
|
zo 06-mrt-11 11:52
( permalink)
Thanx Twirre! Gaat goed komen. Volgens mij ben ik echt een van de weinige mensen daar die geen alchohol drinkt hahahaha. Heb het toch wel naar mijn zin heur! Ennuh...dat wordt ff wat extra calorieen verbranden door al dat gehos  mooi meegenomen!
Live your dreams!
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|