WK powerlifting India uitslagen mannen
Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 29
Author Message
floris2

• Total Posts : 3651
  • Scores: 169
  • Reward points : 1142
  • Status: offline
WK powerlifting India uitslagen mannen ma 02-nov-09 11:03 (permalink)
0
Vanaf vandaag is het WK powerlifting in India van start gegaan!
Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden van de nederlanders en andere uitzonderlijke prestaties als deze plaats vinden.. Helaas ben ikzelf niet lijfelijk aanwezig daar zal ik het moeten doen met de berichtjes die ik uit india krijg.

1 nieuwtje is wel over het Britse team. Zij kunnen allemaal niet meedoen (met uitzondering van de zwaargewichten) omdat er geen visum was geregeld door de britse organisatie...

*edit*

toch nog beelden uit india jeuh!!!
http://www.youtube.com/user/powerliftingtv#p/a als het goed is komt hier alles op te staan (net zoals bij het WK in 2008)
my passion my life... my game my victory

SheRu

• Total Posts : 11219
    • Scores: 580
    • Reward points : 2061
    • Status: online
    RE: WK powerlifting india ma 02-nov-09 11:05 (permalink)
    0
    Dat zal even balen wezen!

Hoezo uitzondering voor de zwaargewichten?
    You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

floris2

RE: WK powerlifting india ma 02-nov-09 11:11 (permalink)
      0
      ik denk omdat die eind van de week tillen en daarvoor wel genoeg tijd is om het visum voor te regelen.

floris2

eerste uitslagen mannen WK India ma 02-nov-09 13:01 (permalink)
        0
        eerste uitslagen

mannen tot 56 kg
        WR= wereldrecord in de klasse tot 56kg
        sq    287.5  Magnus carlsson   SWE '96
        bp    190     Konstatin Pavlov   RUS  '05
        DL    289.5  Lamar Gant           USA  '82  
        total 700     Sergiy Fedosienko RUS  '07     

squat                BP                           DL                              TOTAL                                            WILKS
        1e Sergey Fedosienko RUS   260 275  285    160    170     175     225 242,5 255             715 (nieuw wereld record)           663,27
        2e Suresh Puthiyandi IND           235 245  255    150    160    160      205 212,5 215              627,5                                             580,43
        3e Dariusz Wszola      POL        235 245  252,5  157,5 165    167,5   200 210    217,5           622,5                                             572,5

In deze heat kon je duidelijk zien dat de nrs 2 en 3 de strijd met elkaar aangingen doordat Dariusz zijn laatste squatbeurt miste maar wel iets betere bank had werd de voorsprong van Suresh verkleind naar 2,5 kg. De deadlift zou er nog voor kunnen zorgen dat Dariusz op de 2e plaats kwam maar beide miste hun laatste deadlift beurt maar Suresh trok 2.5 kg meer in zijn 2e beurt en nam hiermee een voorsprong van 5 kg. Dariusz probeerd nog 7.5 kg meer te trekken (hij was in het nadeel met zijn lichaamsgewicht dus aan een gelijke stand qua eind totaal had hij niks) maar miste dus zijn 3e beurt.

mannen tot 60 kg
        WR
        SQ       320     Magnuss Carlsson    SWE  '99      
        BP        210    Ayrat Zakiev              RUS   '05
        DL        310    Lamar Gant               USA   '88
        totaal   743.5 Bin Darimin Sutrisno INA    '07
                                                      sq                                BP                            DL                                 total          wilks punten
        1e Tsung-Ting Hsieh    TPE     255     267.5  272.5   180     185       190    260     272.5    290        730         625.27
        2e Konstantin Danilov  RUS    260     277.5  277.5   160     170       175    250     265       277.5     717.5      616.62
        3e Shyam Singh Rana  IND     242.5  255     270      112.5  117.5    120    250     262.5   265        640          549.83

spannende heat tussen de nrs 1 en 2.
        Na de eerste 2 onderdelen was Tsung ting 5 kg in het voordeel en kwam het ook bij deze heat op de deadlift aan.
        Shyam kon redelijk meekomen met de nrs 1 en 2 maar laat enorm veel liggen op de bank.
        Als Konstatin (nr2) zijn laatste beurt (277.5) getrokken had was hij 1e geworden. de nrs 1 en 2 hadden dan hetzelfde eindtotaal gehad, maar Konstatin was dan 220gram qua lichaamsgewicht in het voordeel geweest ten opzichte van de nr 1. Ik snap de keuze van Tsung Ting ook niet om de sprong te maken van 272,5 naar 290 in zo'n belangrijke wedstrijd.. al moest hij natuurlijk deze beurt trekken nadat konstatin zijn beurt gemist had.. maar je moet je beurt van tevoren opgeven, dus nam hij wel een groot risico.
        Nu mag je je beurt wel naar beneden bijstellen zolang het gewicht niet op het halter zit.. dus misschien als Konstantin hem wel getrokken had dat hij het gewicht naar beneden had bijgesteld...

floris2

RE: eerste uitslagen mannen WK India ma 02-nov-09 13:36 (permalink)
          0
          morgen klasse tot 67.5, woensdag mag de eerste nederlandse man aan de bak!

floris2

RE: eerste uitslagen mannen WK India di 03-nov-09 16:37 (permalink)
            0
            klasse tot 67.5
            WR
            sq 340    kg  Jaroslaw Olech POL '04
            BP 232.5 kg  Ravol Kazakov  RUS '05
            DL 318.5 kg  Jaroslaw Olech POL '05
            Total 832.5 kg Jaroslaw Olech POL '04

SQ                        BP                              DL                                                         total     WILKS
            1 Sergey Gladkikh     RUS  275  285  290       180   190     195         265      275   280                                  765       594.78
            2 Hassan El Belghitti FRA  270  280  285       155   160     162.5       292.5   305   312.5 (nationaal record)  760       587.25
            3 Dmitry Makarov      RUS  275  285  292.5    180   187.5  192.5       260      275   275                                  737.5    572.59

In deze heat lagen de nummers 1 tot en met 7 erg dicht bij elkaar. Mooi ook om te zien hoe de nummer 1 en 3 beiden uit rusland met praktisch dezelfde kgs openden en vehoogden, jammer dat Dmitry het op deadliften liet liggen.
            De 1e prijs bij bankdrukken ging naar Hui Lin Ming TPE de uiteindelijke nr 7, die 197.5 uit wist te drukken, de beurt erna met 200 kg mislukte.  De 2e prijs in deadlift ging naar de Algerijn Abdelkader Aissa (nr 8) die 285 wist te deadliften zo dicht lag alles biuj elkaar.

Mooi ook om te zien dat de nummers 1 en 2 geen foutbeurten hadden, dan heb je je race goed ingeschat.

morgen dus de eerste nederlandse man aan de bak in de -75 kg klasse ik begreep van hem gister dat hij zich wel goed voelde maar ook wel zenuwachtig omdat het voor hem zijn "thuisland" is.

sis

• Total Posts : 30873
              • Scores: 618
              • Reward points : 2073
              RE: eerste uitslagen mannen WK India di 03-nov-09 19:57 (permalink)
              0
              Een WK en dan niet mee kunnen doen omdat er geen visum geregeld is.. dan is balen nog een understatement.

Mooie samenvattingen floris! Wat een gewichten  en dan zijn we er nog lang niet.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

floris2

RE: eerste uitslagen mannen WK India di 03-nov-09 20:55 (permalink)
                0
                Ja soms echt bizar die gewichten, op het eerste oog lijkt het niet zo gek veel, totdat je de wilks punten ziet.. bijvoorbeeld bij de mannen tot 56 kg had de nr 1 een wilks van 663. als ik die punten wil halen moet ik met mijn lichaamsgewicht van 99 kg 1085 kg totaal draaien....  dat is 47.5 kg boven het wereldrecord totaal wat Ivan Freduyn heeft neergezet in 2005 in miami.

Dat is het mooie aan de wilkspunten dit duidt in prinicipe aan hoe goed je bent (daarom verloopt de competitie bij de world games via wilkspunten. Er worden 4 klasses gemaakt en per klasse is de winnaar met de meeste wilkspunten.)

Hermanus

• Total Posts : 11022
                  • Scores: 1135
                  • Reward points : 2079
                  RE: eerste uitslagen mannen WK India di 03-nov-09 21:04 (permalink)
                  0
                  Pffff die mannen tot 60 kg en dan zulke gewichten brrrrrrrrrrrrr Trouwens al die lichte mannetjes zijn bruut, mijn god.

Testiculos habet et bene pendentes  
                  Why train heavy?
                  Why stack plates?
                  Why bend bars?
                  Why train insane?

Because
                  I f**king can

ErEf

• Total Posts : 12432
                    • Scores: 108
                    • Reward points : 1431
                    RE: eerste uitslagen mannen WK India di 03-nov-09 23:52 (permalink)
                    0
                    helemaal mee eens..

ze wegen net zoveel als mijn vrouwtje en dan bijna 300kg squatten...

My Bodyblog Homepage Forum start Body & Fitness Hyves
                    Het gaat er niet om wat je doet, het gaat er om wat voor effect het heeft. 
                    3-12-2010 gewicht 122,8kg
                    15-7-2011 gewicht 105,1kg

18-7-2011 gewicht 104,5kg

patrick

• Total Posts : 2811
                      • Scores: 7
                      • Reward points : 778
                      RE: eerste uitslagen mannen WK India wo 04-nov-09 08:31 (permalink)
                      0
                      die hassan heeft trouwens wel een bizar verloop van zijn gewichten. Squat 285kg, banken dan 162kg en deadlift 312kg!! die volgen elkaar niet echt logisch op. hij is echt puur door zn deadlift nog tweede geworden.
                      meestal squat je meer dan je kan deadliften.......

maar voor het lichaamsgewicht echt bizar. Is dit trouwens met pak aan enzo?

SheRu

• Total Posts : 11219
                        • Scores: 580
                        • Reward points : 2061
                        RE: eerste uitslagen mannen WK India wo 04-nov-09 08:33 (permalink)
                        0
                        Meer squatten dan deadliften?
                        You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

ErEf

• Total Posts : 12432
                          • Scores: 108
                          • Reward points : 1431
                          RE: eerste uitslagen mannen WK India wo 04-nov-09 08:59 (permalink)
                          0
                          ja dat is meestal zo
                          Het is moeilijker om het stilliggende (dode) gewicht van de grond te heffen, dan het gewicht op je schouders te nemen uit de steunen en dan te squatten. Het pak dat squatters aan hebben en de bandages om de knieën, het momentum van het lichaam zelf, helpt iets bij het weer omhoog komen vanuit het diepe punt.
                          My Bodyblog Homepage Forum start Body & Fitness Hyves
                          Het gaat er niet om wat je doet, het gaat er om wat voor effect het heeft. 
                          3-12-2010 gewicht 122,8kg
                          15-7-2011 gewicht 105,1kg

18-7-2011 gewicht 104,5kg

Hermanus

RE: eerste uitslagen mannen WK India wo 04-nov-09 10:14 (permalink)
                            0
                            Ja typisch he, bij die wedstrijd pwlers zie je meestal dat ze zwaarder squaten dan deadliften, zal ook wel door het pak komen, voegt denk ik met deadliften weinig toe, maar bij mij is het toch echt andersom en heb ik altijd zwaarder kunnen liften dan squaten.

Why train heavy?
                            Why stack plates?
                            Why bend bars?
                            Why train insane?

Because
                            I f**king can

patrick

RE: eerste uitslagen mannen WK India wo 04-nov-09 11:10 (permalink)
                              0
                              bij deadliften zijn meestal je handen de factor die het eerste opgeeft. vandaar dat je over het algemeen meer kan squaten dan deadliften.

voor mezelf geldt dat ik denk ik meer kan deadliften dan squaten. al heb ik dat al meer dan een jaar niet meer gedaan. maar meer dan 220kg moet me zeker lukken.

Hermanus

RE: eerste uitslagen mannen WK India wo 04-nov-09 11:19 (permalink)
                                0
                                Straaaaaaaaps Patrick, gewoon vastbinden die handel maf!maf! Vroeger moest het allemaal puur en hardcore van mijzelf, ik mag barsten dat ik een gewicht op de grond laat liggen omdat mijn handen het niet meer doen maf!, na mijn motorongeluk zijn er gekke dingen met mijn handen gebeurt en ik heb ook voor nu absoluut geen tijd en zin om griptrainingen e.d. in te lassen. Krijg tot 200 kg nog wel van de grond met een mixed grip, daarboven strap ik mijzelf gewoon aan heur.

Why train heavy?
                                Why stack plates?
                                Why bend bars?
                                Why train insane?

Because
                                I f**king can

patrick

RE: eerste uitslagen mannen WK India wo 04-nov-09 11:39 (permalink)
                                  0

ORIGINAL: Hermke

Straaaaaaaaps Patrick, gewoon vastbinden die handel maf!maf! Vroeger moest het allemaal puur en hardcore van mijzelf, ik mag barsten dat ik een gewicht op de grond laat liggen omdat mijn handen het niet meer doen maf!, na mijn motorongeluk zijn er gekke dingen met mijn handen gebeurt en ik heb ook voor nu absoluut geen tijd en zin om griptrainingen e.d. in te lassen. Krijg tot 200 kg nog wel van de grond met een mixed grip, daarboven strap ik mijzelf gewoon aan heur.

ik gebruik ook straps heur super blij. alleen wordt het op wedstrijden niet echt getolereerd.....dus vandaar dat er gemiddeld meer gesquat wordt dan gedeadlift.....

Hermanus

RE: eerste uitslagen mannen WK India wo 04-nov-09 11:43 (permalink)
                                    0
                                    ja dat snapte ik super blij

Why train heavy?
                                    Why stack plates?
                                    Why bend bars?
                                    Why train insane?

Because
                                    I f**king can

floris2

RE: eerste uitslagen mannen WK India do 05-nov-09 18:57 (permalink)
                                      0
                                      tot 75 kg

WR
                                      SQ 362.5 kg Jaroslaw Olech POL '09
                                      BP 253.0 kg Toru Miyake JPN '08
                                      DL 340 kg Ismo Lappi FIN '01
                                      Total 885 Jaroslaw Olech POL '09

SQ                                                       BP                                 DL                            total                          WILKS   
                                      1. Jaroslaw Olech POL       340  350      365 (wereld record)        210   217.5    217.5      290    305   317.5    887.5 (wereldrecord) 637.13
                                      2. Alexander Gromov RUS  320  335     345 (nationaal record)     230   240       245         260    270   270       850                             606.33
                                      3. Arkadiy Shalokha UKR    300  312.5  317.5                               210  220       225         277.5  285  290       832.5                          596.57

13. pardeep Kailey  NED    245   257.5  257.5                               157.5  162.5  162.5     250   250   260        652.5                          466.27    

Mooie wedstrijd van Jaroslaw 2 records neer weten te zetten. op zich lag de top dicht bijelkaar, de middenmoot lag dicht bij elkaar en het staartstuk.
                                      Pardeep draaide een zeer onstabiele wedstrijd. 3 goede beurten in 1 wedstrijd is niet best. Onstabiel bij squatten niet lekker op de bank en een technische fout op de 1e beurt in de deadlift. Pardeep had besloten in de -75 klasse uit te komen in plaats van -82.5 aangezien hij moeite moet doen om op gewicht te blijven en vaak wat aan de lichte kant is. qua wilks is hij mij even 4 punten voorbij maar dat zal van korte duur zijn!

tot 82.5
                                      squat 379.5 kg Mike Bridges USA '82
                                      BP  265 kg  Jan wegeira POL '09
                                      DL  357.5 kg Veli Kumpuniemi FIN '80
                                      Total 955 kg Mike Bridges USA '82

SQ                                                            BP                              DL                              total       WILKS
                                      1. Alexey Sorokin RUS      345    365    375 (continental record)      210     210    215      290  297.5   305        895         600.54
                                      2. Andryi Naniev UKR       330   342.5   350                                     220     220    225       300   300     305        875         586.68
                                      3. Volodymyr Rysev UKR  325   337.5  342.5                                   215   215      225       290    312.5  317.5    847.5      574.01

Het squatten was gauw bekeken flinke strijd bij het bankdrukken en deadliften.

floris2

RE: eerste uitslagen mannen WK India do 05-nov-09 19:16 (permalink)
                                        0
                                        tot 90
                                        sq 380 kg Andrey Balyaev RUS '07
                                        BP 285.5 kg Jose Manuel Perales ESP '09
                                        DL 372.5 kg Walter Thomas USA '82
                                        total 980 kg Andrey Belyaev '06

sq                        BP                                                     DL                             total     WILKS
                                        1. Mikhaylo Bulanyy UKR   360  360  375     230   237.5    242.5                          320   332.5  340       942.5     605.17
                                        2. Andrii Krymov UKR         310  325  335    265   275      286 (wereld record)     285   300    315         921        588.83
                                        3. Jan Wegeira POL          325   335  345    265   265     272.5                            280   287.5  287.5     895        574.10

6. Pjotr vd Hoek NED        310   325  330     220   220     225                              290   300 307.5         857.5    547.87

Duidelijke winnaar er was enige strijd om de 3e plek tussen de nr 3 en 4.

Pjotr draaide op zich een goede wedstrijd, pakte het nationaal totaal record. Pjotr blijft wat moeite houden met de diepte met squat da's zonde want dat kost ook kracht. technisch foutje op de 1e beurt bankdrukken had zich goed hersteld op de 2e beurt en drukte ook zijn 3e beurt, naarmate de gewichten van deadliften opliepen hoe makkelijker hij ze trok knipoog

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 29

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • Post New Thread
                                          • Reply to message
                                          • Post New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2012 ASPPlayground.NET Forum Version 3.9