Waar haal ik de beste equipment om een home gym te maken?

Author
Nick van der Blom
Feather Weight
2015/03/24 16:39:00 (permalink)
0

Waar haal ik de beste equipment om een home gym te maken?

Ik ben van plan om een home gym te maken en vroeg mij af bij welke websites jullie equipment bestellen. En vooral ook welke equipment kan ik het best kopen voor een home gym. Het doel is om een home gym te maken zonder er duizenden euro's aan te besteden.

Ik zat zelf te denken aan een halterset, kettlebell en een benchpress. Hiermee kun je natuurlijk al redelijk wat basic oefeningen doen zoals squaten, deadlift, cleans, shoulderpress en bankdrukken. Zelf heb ik zitten kijken op de shop van Muscle Power maar ben er nog niet helemaal over uit.

Hebben jullie nog leuke shops of materialen?

1 Reply Related Threads

Pietster
    Feather Weight
    Re: Waar haal ik de beste equipment om een home gym te maken? 2015/10/20 14:42:21 (permalink)
    0
    Hey Nick heb je al wat gezien / gekocht?? Ik ben een tijd opzoek geweest naar apparatuur.. Op een ander forum heb ik al het een en ander gevraagd hierover.. vaak kreeg ik van die standaard antwoorden, zoals Precor, Technogym en andere merken.  Als je het bij deze koopt ben je een fortuin kwijt.. Echter was ik opzoek naar complete sets met een goede prijs. Ik heb op marktplaats gekeken naar tweedehands apparatuur en kwam toen uit bij Workoutsupply. Omdat het een startup leek heb ik hen gewoon opgebeld. Na wat advies over de apparatuur ben ik langs geweest en heb ik alles even met eigen ogen kunnen checken. Toch zat ik nog te twijfelen tussen Helisports of dit bedrijf. Workoutsupply had echter mijn voorkeur door de prijs, maar helisport was bekender. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Workoutsupply en heb ik er geen spijt van. Mooie spullen. Mijn tip.. Ga zoeken, zoeken en nog is zoeken.. uiteindelijk vind je het goedkoopste voor de beste prijs
    Jump to:
    © 2018 APG vNext Commercial Version 5.0