Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 32
|
Author |
Moob
-
Total Posts
:
14763
- Scores: 91
-
Reward points
:
1420
-
Status: offline
|
Waarom Bob Sapp niet kwam opdagen: oficiële persbericht.
di 16-mei-06 01:36
( permalink)
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/dtop.htm To All Press, In regards to the incident in which Mr. Bob Sapp didn’t fight in the Amsterdam Arena on May 13th, there have been conflicting reports including that he had been unwell. The K-1 organization would like to set the record straight regarding the no-show: Mr. Bob Sapp still has the exclusive long-term fighting contract with the K-1 organization. Based on the contract, Mr. Sapp arrived in The Netherlands on May 10th, attended the event press conference, the Fuji Television event promotion, and the event opening ceremony. However, before the event Mr. Sapp made demands which were absolutely impossible to meet. Even though we did everything possible to persuade him to stay, he suddenly left the venue just before his fight sporting a bandage. We consider his behavior as both unprofessional and disappointing. In order to prevent such incidents, we will do our best to handle our fighters better and arrange fights more carefully. Lastly, we would like to express our great appreciation to Mr. Peter Aerts and his devotion to K-1 as he did us the greatest favor of accepting the fight against Mr. Hoost with only one hour's notice before the fight. And also we would like to extend our most sincere apologies to the 20,000 fans who came to see the Ernesto Hoost versus Bob Sapp bout, and to the millions of fans around the world who were looking forward to this match-up. Sincerely, K-1 Event Producer Sadaharu Tanikawa
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
- Scores: 0
-
Reward points
:
891
-
|
RE: Waarom Bob Sapp niet kwam opdagen: oficiële persbericht.
di 16-mei-06 09:43
( permalink)
 lekker nietszeggend weer.. hier schieten we ook niks mee op...
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Gert
-
Total Posts
:
7746
- Scores: 93
-
Reward points
:
1749
-
|
di 16-mei-06 09:56
( permalink)
Die Bob Sapp is wel een loosers zeg, pfffff.......
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
-
Reward points
:
1420
-
|
di 16-mei-06 20:41
( permalink)
Het verhaal van Simon Rutz hierover: " Het ware verhaal van de BOB SAPP story! 15-05-2006 Er gaan zoveel verhalen de ronde betreffende het `waarom` van het niet vechten van Bob Sapp dat ik hier het ware verhaal zal vertellen. Het is bij vele vechtsportliefhebbers al bekend dat Bob Sapp voor ieder gevecht urenlang mentaal bijgestaan moet worden eer hij de ring instapt. Ook dit keer was het niet anders, de K-1 organisatie moest ook dit keer speciaal iemand vanuit Japan naar Amerika sturen zodat zij er zeker van waren dat hij het vliegtuig in zou stappen op weg naar Amsterdam. In Nederland aangekomen viel er een last van mijn schouders en dacht ik dat alles gewoon goed zou komen. Echter op vrijdag 12 mei nadat de persconferentie al 5 minuten aan de gang was en alle vechters zich hadden verzameld was er een grote afwezige: Bob Sapp. Met de allergrootste moeite kregen medewerkers van mijn bedrijf het toch voor elkaar dat hij naar de persconferentie zwalkte om net op tijd aanwezig te zijn toen zijn naam genoemd werd. Daar op de persconferentie deed hij gewoon wat men van hem verwachte, namelijk show maken! De volgende dag toen de vechters opgehaald werden om naar de ArenA te gaan waren alle vechters aanwezig echter geen Bob Sapp. Nadat de bus 20 minuten op hem gewacht had vertrok deze zonder Bob Sapp naar de ArenA. Hierna volgde voor mij een nachtmerrie: Bob Sapp gaf aan de K-1 organisatie aan dat hij alleen wilde vechten als de K-1 organisatie hem vrijwaarde van al zijn toekomstige verplichtingen. Dit hield dus in dat na deze partij Bob Sapp contract vrij zou zijn. Dit was natuurlijk pure chantage van Bob Sapp. De K-1 ging hier natuurlijk niet op in en bleef bij het standpunt dat hij gewoon zijn contractuele verplichtingen moest nakomen. Nadat het gala al bijna was begonnen in de ArenA besloot ik maar om naar de ArenA te gaan omdat vele mensen daar op mij zaten te wachten. In de ArenA aangekomen hoorde ik van de K-1 dat Bob Sapp toch naar de ArenA kwam en dat hij zou vechten. Nadat hij in de ArenA aankwam begon het spel van voren af aan. Bob Sapp chanteerde de k-1 door te zeggen dat hij alleen zou vechten als zijn contract verscheurd zou worden na deze wedstrijd. Woest werd ik door deze onzekerheid want Bob Sapp zorgde er uiteindelijk voor dat ik geen minuut mij heb kunnen bezighouden met mijn evenement die in volle gang was. Dan zei hij weer tegen mij dat hij zou vechten en nadat ik weer de kleedkamer uitging ontving ik berichten dat hij weer weg zou gaan. Dit gebeurde wel 5 keer?????????? De k-1 verdenken Bob Sapp ervan dat hij op deze manier onder zijn contract probeerde uit te komen om zo de overstap te maken naar een andere organisatie. De k-1 kon natuurlijk nooit maar dan ook nooit op de deze voorwaarde ingaag en nadat Bob Sapp dit doorkreeg rende hij weg uit de ArenA. Bob Sapp heeft gewoon een meerjarig contract met de K-1 en was dus gewoon verplicht om het tegen Ernesto Hoost op te nemen. Welke gevolgen dit heeft voor Bob Sapp weet ik echt niet maar in iedere geval hoeft hij van mij nooit meer in Amsterdam te vechten! Ondertussen startte de K-1 de onderhandelingen met Peter Aerts en wat ik voor onmogelijk hield gebeurde: Peter Aerts trok met een volle buik zijn broekje aan en zwachtelde zijn handen. Peter wilde het Nederlandse publiek niet teleurstellen en hielp mij en de K-1 organisatie uit de brand. Klasse Peter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat Ernesto en Peter deze wedstrijd anders vochten dan voor hun gebruikelijk is werd al snel duidelijk maar dit was ook eigenlijk niet meer dan logisch. Want ook voor Ernesto was dit een nachtmerrie; zijn laatste gevecht in Nederland en zijn tegenstander loopt 20 minuten voor tijd de ArenA uit! Ernesto had zijn tactiek helemaal op Bob Sapp gefocust en kreeg nu met iemand te maken die een totaal andere vechtstijl heeft. Al met al heb ik bijna niets van mijn evenement kunnen zien en liep ik er als een gestresste kip bij! Dit is het ware verhaal en niets anders. Vriendelijke groeten, Simon Rutz" http://www.simonrutzpromotions.nl/nl/l_nieuws.html?action=more&n_id=38
|
|
|
|
grapjasper
-
Total Posts
:
206
-
Reward points
:
0
-
|
di 16-mei-06 21:06
( permalink)
Wat een lul die Bob Sapp, als ik 'm zie sla ik 'm ech op z'n bek...
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
di 16-mei-06 21:24
( permalink)
haha pak hem jasper maar goed, zat er wel in dat het zoiets zou zijn... want dat sappje bang zou zijn geworden... ben toch benieuwd welke organisatie Sapp zou willen contracteren.. Pride misschien weer??? en leuk om te lezen dat alle vechters samen in een bus naar de arena worden gebracht.. daar moeten ze nu eens een camera op zetten
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
di 16-mei-06 23:09
( permalink)
flauw van hem...heeft Aerts btw gewonnen of verloren van Hoost?
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
brutus
-
Total Posts
:
900
- Scores: 2
-
Reward points
:
1192
-
|
di 16-mei-06 23:41
( permalink)
verloren op punten als ik me niet vergis....
"Geloof is de vrijwillige celstraf van het verstand!"
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
-
Reward points
:
1420
-
|
wo 17-mei-06 00:00
( permalink)
Hahah! Jasper!  Aerts verloor idd op punten van Hoost. Maar het was ook geen echte pot. Aerts was onvoorbereid en ongetraind. Het was meer een partijtje sparren en af en toe wel een harde trap en rake klap, dat wel. Hoost heeft Aerts een re-match aangeboden (als Aerts niet in de finale van de K1 staat). @ Shark: idd leuk. Veel vechters gaan ook erg leuk met elkaar om buiten de ring. Prachtig om te zien. Musashi en Karaev zijn bijvoorbeeld dikke maatjes buiten de ring. (Was vorig jaar IN de ring niet te zien, gingen er hard tegenaan beiden). Karaev zat midden in een interview, Musashi kwam langs lopen en zat gelijk te dollen. leuk om te zien zulke dingen.
|
|
|
|
Roy
-
Total Posts
:
175
-
Reward points
:
0
-
|
wo 17-mei-06 08:52
( permalink)
Ben blij dat de waarheid nu boven tafel is! Bob is een zwakke hond!!! HEEEEEEEEl veel respect voor Peter Aerts, ben trouwens benieuwd wat ie heeft gevangen voor die partij, laten we eerlijk zijn hij kon vragen wat ie wou.... Groet
|
|
|
|
evilman
-
Total Posts
:
1328
- Scores: 3
-
Reward points
:
680
-
|
di 23-mei-06 13:05
( permalink)
Ik ben idd ook van mening dat bob sapp (beroepstechnisch gezien) n stomme lul is en niet thuis hoort in het vechtsport circuit. Ik zou dan ook nooit geld betalen voor n gala waar hij te vinden is of in elk geval de publiekstrekker moet zijn. ben je t niet met me eens? kijk hier: ben je t met me eens en wil je lachen? kijk ook hier: http://video.google.com/videoplay?docid=-8765172168196861991&q=bob+sapp
|
|
|
|
Dennis88
-
Total Posts
:
221
-
Reward points
:
0
-
|
di 23-mei-06 13:29
( permalink)
 LOl evilman
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
-
Reward points
:
1420
-
|
di 23-mei-06 13:45
( permalink)
Ik zou dan ook nooit geld betalen voor n gala waar hij te vinden is of in elk geval de publiekstrekker moet zijn. Ik betaal graag als ik dat gedrocht naar de grond zie gaan door een mooie hoge trap, of een stoot op de lever van Hoost. (helaas, het mocht niet zo zijn in de ArenA omdat ie niet kwam opdagen). Leuk filmpje trouwens.
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
di 23-mei-06 17:13
( permalink)
voor nog meer leedvermaak: Sapp is ook al verslagen door een 60 kg lichtere Japaner Door Takanori Gomi om precies te zijn. En die kan dus WEL knokken. Dus greep hij Bob Sapp bij een been, liet 'm min of meer struikelen, en legde toen een hele degelijke beenklem aan. Dat Bob Sapp op de grond viel was het spectaculairste gedeelte van het gevecht. hier een leuke highlight van die Gomi, dan zie je dat Sapp hoe dan ook klappen had gekregen van deze snelle kleine Jap. http://www.fight-clip.com/MMA.php?id=72 Sportief van Hoost dat hij Aerts een re-match gunt, maar ik vind dat hij eigenlijk recht heeft op een re-match tegen Sapp. En dan hoop ik van harte dat Hoost 'm 3 ronden lang kickboksles geeft. Trainen met Mr. Perfect en daar krijgt Sapp nog geld voor ook, en ik hoop dan dat hij aan het einde van de derde ronde ook nog leert hoe hij een zware k.o. verwerkt (ook gratis, extra service van Ernesto).
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
Knight
-
Total Posts
:
2236
-
Reward points
:
0
-
|
di 23-mei-06 17:42
( permalink)
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
- Scores: 25
-
Reward points
:
1302
-
|
di 23-mei-06 18:00
( permalink)
|
|
|
|
Brear
-
Total Posts
:
1616
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
wo 24-mei-06 08:21
( permalink)
Bij mij werkt hij ook, alleen die partij van Sapp staat er net niet op hehe. Ik denk overigens dat het nu bij de vechtsportliefhebbers toch wel bekend is dat Sapp eigenlijk niet meer is dan entertainer die zichzelf gewoon goed verkoopt. Vechttechnisch gezien heeft hij eigenlijk niets te zoeken in de K1, de mensen willen hem graag zien vanwege zijn afmetingen en zijn reuzenzwaaien die hij af een toe verkoopt in de ring, als er zo een toevallig raak is dat is het einde partij. De enige partij die hij overtuigend gewonnen heeft met nog een redelijke techniek was tegen Akebono, een andere bezienswaardigheid voor het publiek, met een nog slechtere conditie als Sapp. Die partij vond ik overigens helemaal triest om te zien. Ik kijk eerlijk gezegd liever naar de K1 max. Brear.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
-
Reward points
:
1420
-
|
wo 24-mei-06 17:17
( permalink)
Sapp is ook niet meer dan een Freakshow. Maar het is een goede manier om de K1 onder de aandacht te brengen bij het grote publiek. En er is zeker wel verbetering te zien in zijn techniek, maar de beste man is gewoon geen kickbokser en dat zal hij nooit worden ook. Ik zie ook liever een getalenteerde vechter in de ring staan dan Sapp. Denk aan enkele jaren geleden: Mirco (Cr0Cop) Filipovic, Mark Hunt, Ray Sefo, Iggy in vorm, Aerts, Hoost, LeBanner...meeste zijn er nog wel, maar er zijn er toch ook een paar MMA gaan doen. (over Mark Hunt gesproken: wie heeft er filmpjes van zijn MMA partijen? ik heb em niet meer zien vechten sinds zijn laatste K1 wedstrijd voordat hij geblesseerd raakte toen.) Ik kijk eerlijk gezegd liever naar de K1 max. I couldn't agree more! Ik mag graag het technische werk zien en explosiviteit. Denk aan Buakaw of denk aan Mike Zambidis(explosief!) of Souwer.
|
|
|
|
evilman
-
Total Posts
:
1328
-
Reward points
:
680
-
|
do 25-mei-06 11:16
( permalink)
Hmm cro cop is tegenwoordig wel 1 vd grootste vechters in het mma circuit. Pride Fc dan .. heeft ook lekr veel filmpjes! Ik heb mark hunt tegen wanderlei silva gezien.. helaas verloor silva. Ikzelf hou namelijk (gezien ik zelf ook niet zo groot ben) niet ervan als vand ie 'tank'types winnen.. die log zijn en gewoon paar keer kkhard rammen. Daarom had k graag iemand met techniek en snelheid zien winnen tegen hem. Ik moet ook zeggen sinds ik MMA kijk boeit K1 me een stuk minder. Is nu saaier omdat je n onderdeel mist. En dan is idd K1 max beter, veel meer actie hoewel k sauwer nou niet zo heel boeiend vind.. btje gereserveerde vechter.. pramuk Voor de liefhebbers hier nog een paar hele leuk filmpjes: Ben zelf echt een fan van de russische vechters. kheb nog steeds t idee dat daar de echte beren worden gekweekt haha. Stevig en gehard.. dus bij deze: natuurlijk fedor: http://video.google.com/videoplay?docid=-8055308976260561043&q=fedor igor vovchanchyn http://video.google.com/videoplay?docid=-928260023711204025&q=igor+vovchanchyn en sergei kharitonov http://video.google.com/videoplay?docid=5368426845713324158&q=sergei Sit back and enjoy! (jaja .. Evilman heeft zn nieuwe ding gevonden hoor.. geweldig deze sport  )
|
|
|
|
evilman
-
Total Posts
:
1328
-
Reward points
:
680
-
|
do 25-mei-06 13:45
( permalink)
btw.. die fedor en sergei.. hebben beiden mensen als sammy schilt murw geslagen.. zegt tog wel t een en ander geloof ik
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|