Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 31 of 31
|
Author |
Marcus
-
Total Posts
:
6810
- Scores: 354
-
Reward points
:
1857
-
Status: online
|
RE: Waarom doe JIJ je cardio (of niet?)
wo 30-sep-09 15:57
( permalink)
- waarom? in de eerste plaats natuurlijk omdat ik het leuk vind, maar ook omdat ik graag iets voor m'n hart/longen doe
- welke vorm? grappling/braziliaans jiu jitsu
- hoe vaak? binnenkort weer 2-3x week
- hoe lang? 2 uur
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
Status: offline
|
wo 30-sep-09 17:44
( permalink)
- waarom? Om wat beter in mijn nieuwe broekie te passen
- welke vorm? wat er op dat moment voorhanden is, maar er wordt niet hardgelopen!
- hoe vaak? 4x per week
- hoe lang? 10-15 minuten
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Bor
-
Total Posts
:
70
- Scores: 1
-
Reward points
:
720
-
|
vr 25-dec-09 19:47
( permalink)
Waarom? Omdat ik er plezier in heb en ik competitie leuk vind welke vorm?Voornamelijk hardlopen met racefietsen erbij als ondersteuning en alternatief bij blessure's hoe vaak? Hardlopen 2x in clubverband en 1x alleen, racefiets (of tacx) 1x (per week) hoe lang? Hardlopen: 30 tot 100 minuten, racefiets: 30 min tot 5 uur
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
za 26-dec-09 10:29
( permalink)
Waarom? Conditie op peil houden en verbeteren Welke vorm? soort van interval en bergritjes op de ergometer (fiets) Hoe vaak? minimaal 3 keer per week maar kan ook 5 keer zij af en toe hoe lang? op dit moment 35 min per keer maar als het te makelijk word gaat het door tot 45 minuten. Als dat weer makkelijk word verzwaren en beginnen bij 30 min
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
Status: online
|
za 26-dec-09 10:57
( permalink)
- Waarom doe jij cardio? Hahaaaa! Ik doe dat dus niet. Ïk wandel veel overal naar toe, maar onregelmatig. De reden daarvoor is dat ik zo'n vier keer per week maximaal kan trainen, en dan liever aan 't ijzer hang. Daarbij vond ik cardio in de gym uiterst vervelend, en is lopen niet aan me besteed. Ik loop als een koe. Of beter, liep. Combineer dat met m'n compacte bouw, en dat levert gelijk mijn issues met rennen op: pijn en bonken. En fietsen, ach... We doen 't wel in onze de-load: gewichtenciruits op 30%, als cardio. Maar ik heb plannen om in 't nieuwe jaar wel een en ander te gaan toepassen.
- Welke vorm van cardio? Ik wil in 2010 eens kijken of ik 300m sprints (totaal) kan in passen, of 400m drills. Vanaf mei wil ik gaan zwemmen.
- hoe vaak? Rennen 1 keer per week, zwemmen dan keer of twee, drie, geen sprints..
- en hoe lang? ik verwacht met rennnen aanvankelijk 10-20 minuten bezig te zijn. Zwemmen vind ik mooi als ik een 20-30 minuten zwem.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Roodbaard.
-
Total Posts
:
948
- Scores: 21
-
Reward points
:
1821
-
|
ma 18-jan-10 17:45
( permalink)
waarom? Omdat ik ooit heb gelezen dat cardio matige intensiteit de groeihormonen een boost geven. welke vorm? Loopband Hoevaak? 2 - 3x per week, na 45 - 60 minuten krachttraining. Hoelang? Slechts 5 minuten, waarbij ik na 2 minuten matige intensiteit 1 minuut heel hard ga en nog 2 minuten rustig aan. Hier mag men afleiden dat ik een hekel heb aan cardio. Deze kleine intervaltraining houdt misschien toch meer in dan geen interval. Ik heb de pest om tegen 10 minuten of langer cardio aan te moeten hikken.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
ma 18-jan-10 23:29
( permalink)
cardio? oja.. ik ga de hond weer ff uitlaten ik hield 't graag zo kort mogelijk.. tabata
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
ma 18-jan-10 23:51
( permalink)
En wat vond de hond daarvan?
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Alta
-
Total Posts
:
167
- Scores: 0
-
Reward points
:
647
-
|
di 19-jan-10 09:47
( permalink)
- Waarom doe jij cardio? Omdat ik vet wil verbranden.
- Welke vorm van cardio? Loopband, hometrainer, crosstrainer.
- hoe vaak? Drie keer per week in de sportschool en drie keer per week loop ik hard buiten.
- en hoe lang? In de sportschool 45 minuten, na de KT en hardlopen 30 minuten.
- en als je geen cardio doet... waarom doe je het niet? Cardio in de sportschool vind ik oersaai.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
di 19-jan-10 09:50
( permalink)
ORIGINAL: Wreckless En wat vond de hond daarvan? 't ging 'm niet hard genoeg
|
|
|
|
Xtreme
-
Total Posts
:
381
- Scores: 30
-
Reward points
:
981
-
|
Re:Waarom doe JIJ je cardio (of niet?)
za 30-jan-10 18:13
( permalink)
Waarom doe jij cardio?: herstel, betere doorbloeding, vetpercentage onder controle houden of verlagen, gezondheid, conditie .. Welke vorm van cardio? 60/30 min fietsen .. hoe vaak? 7x per week ..en hoe lang? 60/30 min ..
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|