Utrecht
-
Total Posts
:
6
- Scores: 0
-
Reward points
:
19
-
Status: offline
|
Is het van belang als je voor simpele dingen bij thuistraining zoals pushups situps en met gewichten een goeie warming up doet? en zo ja wat is dat dan? Alvast bedankt! Groetjes Utrecht
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
- Scores: 74
-
Reward points
:
1639
-
|
Welkom en ja voor alle sport mag/kan je opwarmen. Om op te warmen kan je een kopje hete chocomelk drinken of hete thee,......................... Nee,typ eens bij de zoekfunctie "opwarmen" en dan krijg je voor de eerst vier uur (zelfs meer) leesvoer en dat is ook al een opwarming op zich. Asjeblieft!
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
Utrecht
-
Total Posts
:
6
- Scores: 0
-
Reward points
:
19
-
|
Wuahahaha bedankt! De Miems Welkom en ja voor alle sport mag/kan je opwarmen. Om op te warmen kan je een kopje hete chocomelk drinken of hete thee,......................... Nee,typ eens bij de zoekfunctie "opwarmen" en dan krijg je voor de eerst vier uur (zelfs meer) leesvoer en dat is ook al een opwarming op zich. Asjeblieft!
|
|
|
|
Smalluser
-
Total Posts
:
5677
- Scores: 12
-
Reward points
:
797
-
|
Kort gezegd .... opwarmen kan NOOIT kwaad Groet
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30873
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Voor pushups en situps lijkt het mij niet nodig om op te warmen. Voor training met gewichten is het van belang dat je op zijn minst je gewrichten gangbaar maakt door een beweging uit te voeren met de gewrichten die betrokken zijn bij de oefening. Gewrichten zijn na een half minuutje bewegen al "gesmeerd". Maar er zijn ook genoeg mensen die graag 10 of 15 minuten cardio doen voor een workout, om ook de spieren te doorbloeden. Kwestie van proberen wat je bevalt
|
|
|
|
Xtreme
-
Total Posts
:
381
- Scores: 30
-
Reward points
:
981
-
|
De Miems Welkom en ja voor alle sport mag/kan je opwarmen. Om op te warmen kan je een kopje hete chocomelk drinken of hete thee,......................... Nee,typ eens bij de zoekfunctie "opwarmen" en dan krijg je voor de eerst vier uur (zelfs meer) leesvoer en dat is ook al een opwarming op zich. Asjeblieft! koek en je weet wel.......... Om eerlijk te zijn warm ik altijd op met mijn fiets, zeker een half uur maar dit is puur persoonlijk omdat ik altijd last heb van die kleine pijntjes , ouwe piemol eerste klas..............
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
Een half uur!?!?!?!?!?! Ben jij maf, zonde van je tijd. Gewoon een paar opwarmsetjes en knallen maar is mijn motto! Niks nie cardio. En zo weer Utrecht nog steeds niks
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|