Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 32 of 32
sis
-
Total Posts
:
30875
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Re:Wat doen jullie tegen slecht slapen.
vr 02-jul-10 23:40
( permalink)
Ik weet niet of het tot je mogelijkheden behoort, maar ik heb een airco laten plaatsen in de slaapkamer. Eén van de meest zinvolle investeringen van de laatste jaren, echt helemaal geweldig en ik slaap gewoon hele nachten door, ook in de zomer. Zonder airco was het na een paar hete dagen gewoon tussen de 30 en 34 graden in de slaapkamer
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
ma 09-aug-10 17:08
( permalink)
Ik heb sindskort het programma f.lux. Helpt ook om beter te slapen. Gratis te downloaden.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
- Scores: 74
-
Reward points
:
1639
-
Status: offline
|
ma 09-aug-10 18:27
( permalink)
ErEf ja.. van bil gaan je weet wel .. die activiteit waardoor je daarna als een blok in slaap valt? whahahaha..............................kijk ne keer daar zie,ErEf'ke alias meurise die gaat er nog ééntje maken. Als een blok in slaap vallen telt dan weer alleen voor de mannen.
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
-
Reward points
:
1639
-
|
ma 09-aug-10 18:29
( permalink)
ErEf ai.. ik dacht dat je al zo'n portemonee leegtrekkend wezen in je bezit had. Sorry dat ik nog ne keer quote,maarre hoe verder ik lees in dit topic,hoe beter........zal't gaan ja!!!!!!!!! 
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
ma 09-aug-10 22:37
( permalink)
SheRu Ik heb sindskort het programma f.lux. Helpt ook om beter te slapen. Gratis te downloaden. hey .. wat een grappig programmaatje.. het straalt meteen niet meer zo hard in me ogen. me vorige notebook.. een HP 9420NX had een lichtmeter die het scherm dimde als het donkerder was in de omgeving. ook rustiger voor je ogen. @miems.. behalve jij dan
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
-
Reward points
:
1639
-
|
ma 09-aug-10 23:01
( permalink)
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
wo 11-aug-10 13:34
( permalink)
Ik hoef dat soort dingen niet te proberen want daar word het met mijn probelemen niet beter door. Heb vandaag nog een diagnose gekregen wat betreft ADD en deressies. Ik dacht da ik nooit deressies had maar omdat ik dat dacht okomt omdatik er mee geboren ben en dus altijd zal houden. Wel is het met medicijnen iets te verbeteren maar andere manier zullien niet bij mij werken omdat ik de pech heb dat mijn hersenen anders werken en anders zijn geboud dan bij tussen haakjes een normaal persoon. Ik mag nu een medicijn gaan testen die waarschijnlijk veel goed voor mij zal gaan doen. Mij weer wat gelukkiger maakt en alles een stuk makkelijker. Ik heb net mijn eerste gehad en over 4-6 weken moet ik mijn bloedspiegel laten testen om te kijken of het werkt en hoeveel ik er van nodig ben. Ook zal ik er door beter kunnen gaan slapen en heb niet meer de nadelen van prozac
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 11-aug-10 13:54
( permalink)
@Eref. Ja, heb 't nu iets meer dan een week, en merk 't echt!
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
|
wo 11-aug-10 14:17
( permalink)
euh rukken, roken en trusteeeeeee
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
-
Reward points
:
1639
-
|
wo 11-aug-10 14:25
( permalink)
Ouwe r...............................yep,klopt (alé van horen zeggen dan he)
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 11-aug-10 18:09
( permalink)
Thread gesplitst. Andere topic heet 'Depressie'.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
- Scores: 314
-
Reward points