Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??
|
|
Gewichten laten vallen
|
|
|
Lichaamgas uitscheiden op een genant moment
|
|
|
Languit op je bek gaan
|
|
|
Te hard rennen op de loopband en het niet meer trekken
|
|
|
Anders, namelijk....
|
|
Total Votes:
60
|
Change Page: < 123456 > | Showing page 2 of 6, messages 21 to 40 of 110
|
Author |
iedje
-
Total Posts
:
979
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??
di 13-apr-04 14:46
( permalink)
ik train(de) aan de haven bij body basics. is erg leuk maar ze zijn nu helemaal aan t uitbreiden dus de prijs gaat ook helemaal omhoog. enne kheb geen zin meer om alleen te trainen
|
|
|
|
Azrael
-
Total Posts
:
238
-
Reward points
:
0
-
|
di 13-apr-04 14:47
( permalink)
Ik pas nog........ Tijdens het bankdrukken 10kg aan een kant teveel. Maar ik was daar dus totaal niet op berekend met als gevolg dat ik met stang en al van het bankje af vlieg. Niet veel meer dan een snee en rare blikken aan overgehouden. En 2 dagen geleden nog tijdens Farmer Walks ( met 2 zware dumbells door de sportschool lopen ) mijn kop verdomme 2 keer aan dezelfde stang gestoten. Eerste keer vrij zacht dus ik dacht " Agh , volgende keer loop ik niet zo stom er tegenaan ". Twee minuten later.......BANG.......flinke bult.
SQ 110KG BE 80KG DL 170KG Lichaamsgewicht : 80kg Leeftijd : 17 jaar STOP WHINING AND TRAIN!
|
|
|
|
GoRilla
-
Total Posts
:
575
-
Reward points
:
0
-
|
di 13-apr-04 16:22
( permalink)
hmmm....tussen sets door als een gek door mnar volgende oefening en oindertussen vergeten dat er ook nog een powerstation staat , en dan vol me tje harses tegenaan lopen , baff!! of met bankdrukken ene kant meer gewicht als andere
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12431
-
Reward points
:
1311
-
|
di 13-apr-04 16:31
( permalink)
|
|
|
|
Hans
-
Total Posts
:
2939
-
Reward points
:
0
-
|
di 13-apr-04 16:47
( permalink)
ORIGINAL: Azrael Ik pas nog........ Tijdens het bankdrukken 10kg aan een kant teveel. Maar ik was daar dus totaal niet op berekend met als gevolg dat ik met stang en al van het bankje af vlieg. Niet veel meer dan een snee en rare blikken aan overgehouden. WHOEHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAA!!! Ehr, sorry bro Is gewoon erg grappig! Gebeurde mij bijna met flyes. Ik zwaai achterover met die 2 gewichten om te beginnen, bleek het bankje toch een beetje scheef te staan; bijna met db's en al eraf gedonderd... en dan de rest maar overtuigen dat het aan het bankje lag. Tuurlijk jongen... tuurlijk!
"You eat someone else's cake again, and Imma give you a slice of my own PAIN CAKE!!! And you WON'T want seconds of THAT!" - Terry Tate, Office Linebacker
|
|
|
|
TjallaRick
-
Total Posts
:
906
-
Reward points
:
0
-
|
di 13-apr-04 18:57
( permalink)
ORIGINAL: lauw - De slappe lach krijgen tijdens het bankdrukken omdat je spotter met z’n kruis vlak boven je gezicht hangt. - Tijdens de laatste rep bicep curl met en rood aangelopen hoofd een keiharde wind laten, pwaaaap! - Tijdens de legcurl merken dat de plaatselijke sportschoolnicht verlekkert naar je kont loopt te gluren. Precies de zelfde dingen meegemaakt , alleen was het bij mij met de squat dat ik vlak achter me een man hoorde fluite keek ik om was het dus ook een van de sportschoolnichten die naar me bil liep te kijken. Lach me eige een ongeluk hiero van al die posts
|
|
|
|
dragonlady
-
Total Posts
:
1470
-
Reward points
:
522
-
|
di 13-apr-04 23:48
( permalink)
Tja ga niet alle missers opnoemen, dat wordt een te lange lijst Liep naar mijn volgende apparaat toen een stel jongens mijn aandacht probeerde te trekken, had daar absoluut geen zin in dus dacht bij mezelf: "net doen of je ze niet ziet en vooruit blijven kijken".....maar toen lag daar dus die barbel  ......en 5 sec later ik ernaast. Was een keer met een stel vrienden aan het trainen en toen hadden ze op die sportschool 2 van die cable jungles tegenover elkaar staan dus toen wilden we even 2 van die cable cross(???) handvaatjes pakken om linker en rechterarm te trainen. Een van mijn vrienden, nogal een klein opdondertje wou dat dus ook, dus ik gaf hem eerst de linkerhandvat en vervolgens de rechter, maar dat stel smiechten had dus aan dat apparaat zitten frommelen, met als gevolg dat die betreffende vriend dus ineens als een soort jezus figuur in de lucht hing  Was een beetje te zwaar voor hem en tja mijn opoe verhaal kennen jullie al. Groetjes Cindy
|
|
|
|
Frewak
-
Total Posts
:
1494
-
Reward points
:
331
-
|
wo 14-apr-04 15:31
( permalink)
Was een keer met een stel vrienden aan het trainen en toen hadden ze op die sportschool 2 van die cable jungles tegenover elkaar staan dus toen wilden we even 2 van die cable cross(???) handvaatjes pakken om linker en rechterarm te trainen. Een van mijn vrienden, nogal een klein opdondertje wou dat dus ook, dus ik gaf hem eerst de linkerhandvat en vervolgens de rechter, maar dat stel smiechten had dus aan dat apparaat zitten frommelen, met als gevolg dat die betreffende vriend dus ineens als een soort jezus figuur in de lucht hing Was een beetje te zwaar voor hem [sm=slach.gif]
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
-
Reward points
:
0
-
|
wo 14-apr-04 16:16
( permalink)
echt waar, ik blijf lachen om de posts in deze draad [sm=slach.gif]
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
fucking ecto
-
Total Posts
:
364
-
Reward points
:
0
-
|
wo 14-apr-04 16:22
( permalink)
Toen ik een keertje wou opstaan na een set liggende leg curls ben ik hard gevallen. Ik liep naar achteren en bleef met m'n benen achter de pads hangen  Hefboomeffect! Met bankdrukken ook wel een paar keer gehad dat ik het gewicht niet meer kon houden
< Message edited by fucking ecto -- 14/4/2004 16:23:00 >
|
|
|
|
Rookie2Years
-
Total Posts
:
334
-
Reward points
:
0
-
|
wo 14-apr-04 16:28
( permalink)
hahahahahahahah ik lighier helemaal dubbel.. Ik zat ook zo us te denken wwelke blunders ik heb gehad... Toen ik net begon met fitnessen .. Liep ik hard op de loopband  .. je ziet het al aankomen niet gewend aan de manier van lopen.. zit wat druk om me heen tekijken stap ik met mijn rechtervoet net naast de band.. pff.. kon me net op tijd vasthouden .......
To be Or Not to Be.... Think BiG... That's to Be To Be BiG.. Train....  Just Startin'
|
|
|
|
frederica
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
1093
-
|
wo 14-apr-04 16:30
( permalink)
ORIGINAL: dragonlady ... en tja mijn opoe verhaal kennen jullie al. Groetjes Cindy Uhm nee, vertel eens?
|
|
|
|
Rookie2Years
-
Total Posts
:
334
-
Reward points
:
0
-
|
wo 14-apr-04 16:34
( permalink)
Ja vertel eens
To be Or Not to Be.... Think BiG... That's to Be To Be BiG.. Train....  Just Startin'
|
|
|
|
Scighera
-
Total Posts
:
3726
-
Reward points
:
0
-
|
wo 14-apr-04 19:06
( permalink)
oh ja, het gewicht niet houden.. ik dacht die laatste rep haal ik wel (was toen mentaal nog niet bepaald sterk), hup omlaag met de stang, wil ik opdrukken. hnnnnnnnnnnnnnnnnnng, hnnnnnnnnnnng, k*t, hnnnnnnnnnnng, jongens! help!  , gelukkig al dik 2 jaar geleden, is echt genant ook wel eens gehad dat ik hem op de incline niet meer omhoog kon krijgen... aanspannen en naar voren buigen en opstaan en de stang op de grond leggen.. Bij de pump vanochtend, even lekker zin om op te hogen Squat: van 25 naar 30kg: eitje borst: van 22.5 naar 25kg: ging ff moeilijk op het eind maar kon hem goed afmaken rug: van 22.5 naar 25kg: geen last, hoewel de laatste serie van 8 clin up presses wel veradacht zwaar werd triceps: 12, maar zo gehouden: makkie biceps; van 12 naar 15 : aan het begin al: hmmm, laatste super slows : laat het afgelopen zijn..., kwamen er nog 16 singels (snel op en neer) sta je daar, krijg je de stang niet meer omhoog.. instructrice: net een 0.5kg teveel he?
|
|
|
|
Lowrider
-
Total Posts
:
67
-
Reward points
:
0
-
|
wo 14-apr-04 19:29
( permalink)
Op zich weinig blunders gemaakt maar als ik schuin dumbells aan het drukken ben en ik kan ze niet zelfstandig op de grond leggen(kan ze wel neersmijten maar dat vind ik aso) en me spotter pakt er dan links 1 dumbell af dan ben ik rechts dus opeens 44kg zwaarder en flikker ik bijna van dat bankje af!! Dit gebeurt niet zo vaak want meestal kan ik nog wel in de zitpositie komen en ze zelf netjes op de grond leggen.
< Message edited by Lowrider -- 14/4/2004 19:30:32 >
|
|
|
|
dragonlady
-
Total Posts
:
1470
-
Reward points
:
522
-
|
do 15-apr-04 10:39
( permalink)
Bij ons op de sportschool loopt er een wat oudere man rond zo van rond de 60-70. Toen ik de 1e keer met de bodypump meedeed en hij naast me stond en ik formaat barbieauto gewichtjes aan mijn barbel had hangen en hij wat meer en ik besloot niet onder te doen voor "opa" heb ik het geweten.......een week lang me nauwelijks kunnen bewegen. Nu lach ik mezelf kapot als ik al die jonge knulletjes hetzelfde zie denken als opa bij de gewichten staat en ze meer willen laden dan hij Weet ondertussen dat dit superopa is en dat je niet op uiterlijk moet oordelen. Hahahaha dat van die loopband heb ik ook gehad, alleen omdat ik een beetje te druk aan het babbellen was, jammer genoeg kon ik me niet meer optijd vast houden en kon ik in het stof bijten......dat was de laatste keer dat ik op een loopband heb gestaan, fietsen is veeeeel veiliger. Cindy
|
|
|
|
high intensity
-
Total Posts
:
37
-
Reward points
:
0
-
|
do 15-apr-04 11:04
( permalink)
Op mijn oude sportschool: Aan het squaten zonder olympisch bar maar met zo'n simpel stangetje...ben ik klaar en wil ik aan eeen kant de platen eraf halen: allemaal tegelijk! Loop ik naar het gewichtenrek met die platen....hoor je opeens KIJK UIT!!! BOOOOMMMM die stang flikker helemaal van het rek af en rol de sportschool door..de stang kwam 10 cm van een gozer zijn hoofd neer Het enige wat ik kon zeggen was : OEPS, FOUTJE
Mens sana in corpore sano
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15270
-
Reward points
:
469
-
|
do 15-apr-04 11:15
( permalink)
ORIGINAL: Hans Hmmm, je bij een nieuw apparaat vergissen in de weerstand en er bijna van af vliegen als blijkt dat je niet b.v. 50 kg maar 150 kg nodig hebt... Verder geen noemenswaardige missers gemaakt... haha, heb ook al zoiets gehad, wou upright row doen, bleek dat er maar 2schijfkes van 10kg op zaten, en die bar KEIhard in mijn buik...was er echt ff niet goed van... voor de rest nog niet veel blunders gemaakt, maar als ik er maak blijf ik lekker ijskoud en doe ik alsof er niets gebeurd is 
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus
|
|
|
|
R0XXXY
-
Total Posts
:
5539
-
Reward points
:
0
-
|
do 15-apr-04 11:18
( permalink)
ORIGINAL: Rookie2Years hahahahahahahah ik lighier helemaal dubbel.. Ik zat ook zo us te denken wwelke blunders ik heb gehad... Toen ik net begon met fitnessen .. Liep ik hard op de loopband .. je ziet het al aankomen niet gewend aan de manier van lopen.. zit wat druk om me heen tekijken stap ik met mijn rechtervoet net naast de band.. pff.. kon me net op tijd vasthouden ....... WHAHAHAHA.. zoiets ????? : >KLIK HIER !!! <
~ R0XXX > vlindertjessssss... < T@Z ~ ~ zal ik je ff gek maken? - T@Z ~ ~ ff eruit en weer opnieuw erin - T@Z ~
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15270
-
Reward points
:
469
-
|
do 15-apr-04 11:23
( permalink)
ORIGINAL: Frewak Was een keer met een stel vrienden aan het trainen en toen hadden ze op die sportschool 2 van die cable jungles tegenover elkaar staan dus toen wilden we even 2 van die cable cross(???) handvaatjes pakken om linker en rechterarm te trainen. Een van mijn vrienden, nogal een klein opdondertje wou dat dus ook, dus ik gaf hem eerst de linkerhandvat en vervolgens de rechter, maar dat stel smiechten had dus aan dat apparaat zitten frommelen, met als gevolg dat die betreffende vriend dus ineens als een soort jezus figuur in de lucht hing Was een beetje te zwaar voor hem [sm=slach.gif] whahahhahahhaha zie het zooooooo voor me   moet supergenant zijn zeg   [sm=slach.gif] [sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif]
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|