Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??
|
|
Gewichten laten vallen
|
|
|
Lichaamgas uitscheiden op een genant moment
|
|
|
Languit op je bek gaan
|
|
|
Te hard rennen op de loopband en het niet meer trekken
|
|
|
Anders, namelijk....
|
|
Total Votes:
60
|
Change Page: < 123456 > | Showing page 3 of 6, messages 41 to 60 of 110
|
Author |
Tjeerd
-
Total Posts
:
1005
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??
do 15-apr-04 11:31
( permalink)
Hahaha gave topic is dit, volgens mij voor iedereen een oplcuhtig dat ie neit de enige is die wel eens iets doms doet. Al zijn sommige ook best wel pijnlijk...gekneusde ribben...!?!? Wat ik zelf wel eens heb gehad, gelukkig allemaal thuis en tot nu toe alles vóór me kunnen houden, maar hier komen ze dan: * willlen max'en met bankdrukken, dus gewicht aan de stang gehangen en met geen mogelijkheid het gewicht uit de steun kunnen krijgen....omdat ik was vergeten de vergrendeling los te maken, daar lag ik met mijn rooie kop * tijdens het wisselen van schijven nodig naar de WC, kom ik terug en wil gaan bankdrukken, maar vergeten dat ik nog niet klaar was en ook de sluiters niet terug had gedaan. Daarna gebeurde het heel snel, eerst de halter scheef de ene kant uit en zo de schijven er een voor een af, en daarna ook nog eens de andere kant... * iets te snel van het bankje willen opstaan en zo mijn harses stoten tegen de bar die er nog ligt  De blauwe plek was illustratief voor het deukje in mijn ego * drukbank met een zwarte handoek en een zwarte kat die stiekem de kamer was binnengeglipt...ik zat met twee dumbbells op schoot en wilde net gaan liggen om flyes te doen: boven op de kat dus, liet gelijk de dumbbells met een rotklap uit mijn handen kletteren * tijdens het curlen wilde mijn vriendin me snel nog effe een zoen geven, maar haar hoofd en mijn dumbbell waren tegelijkertijd op dezelfde plek, dus dat was ook wel pijnlijk...voor haar. Dus toen heb ik haar maar een hele dikke zoen gegeven
"Nothing accelerates windows like a good old fashioned 9.81 m/s²"
|
|
|
|
Frewak
-
Total Posts
:
1494
-
Reward points
:
331
-
|
do 15-apr-04 12:20
( permalink)
Schiet me te binnen dat ik vroegah ook nog een keer ben wezen neckpressen, maar was vegeten de veiligheidspinnen erop te zetten, wilde toen wat gewicht erbij doen;KLETTER, zo de stang eraf met gewichten en al, het uiteinde van de stang had een mooi gat gemaakt in de muur, wat er hedentendaage nog inzit....
|
|
|
|
TjallaRick
-
Total Posts
:
906
-
Reward points
:
0
-
|
do 15-apr-04 13:18
( permalink)
ORIGINAL: R0XXXY ORIGINAL: Rookie2Years hahahahahahahah ik lighier helemaal dubbel.. Ik zat ook zo us te denken wwelke blunders ik heb gehad... Toen ik net begon met fitnessen .. Liep ik hard op de loopband .. je ziet het al aankomen niet gewend aan de manier van lopen.. zit wat druk om me heen tekijken stap ik met mijn rechtervoet net naast de band.. pff.. kon me net op tijd vasthouden ....... WHAHAHAHA.. zoiets ????? : >KLIK HIER !!! < jezus , dat wijf maakte echt een flink klapper hahaha [sm=slach.gif]
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15270
-
Reward points
:
469
-
|
do 15-apr-04 13:23
( permalink)
ORIGINAL: Tjeerd Hahaha gave topic is dit, volgens mij voor iedereen een oplcuhtig dat ie neit de enige is die wel eens iets doms doet. Al zijn sommige ook best wel pijnlijk...gekneusde ribben...!?!? Wat ik zelf wel eens heb gehad, gelukkig allemaal thuis en tot nu toe alles vóór me kunnen houden, maar hier komen ze dan: * willlen max'en met bankdrukken, dus gewicht aan de stang gehangen en met geen mogelijkheid het gewicht uit de steun kunnen krijgen....omdat ik was vergeten de vergrendeling los te maken, daar lag ik met mijn rooie kop * tijdens het wisselen van schijven nodig naar de WC, kom ik terug en wil gaan bankdrukken, maar vergeten dat ik nog niet klaar was en ook de sluiters niet terug had gedaan. Daarna gebeurde het heel snel, eerst de halter scheef de ene kant uit en zo de schijven er een voor een af, en daarna ook nog eens de andere kant... * iets te snel van het bankje willen opstaan en zo mijn harses stoten tegen de bar die er nog ligt De blauwe plek was illustratief voor het deukje in mijn ego * drukbank met een zwarte handoek en een zwarte kat die stiekem de kamer was binnengeglipt...ik zat met twee dumbbells op schoot en wilde net gaan liggen om flyes te doen: boven op de kat dus, liet gelijk de dumbbells met een rotklap uit mijn handen kletteren * tijdens het curlen wilde mijn vriendin me snel nog effe een zoen geven, maar haar hoofd en mijn dumbbell waren tegelijkertijd op dezelfde plek, dus dat was ook wel pijnlijk...voor haar. Dus toen heb ik haar maar een hele dikke zoen gegeven hahahhahha lach me de pleuris zeg, wel erg voor die kat en vooral voor je vriendin... je hebt der toen toch wel goed verwend die avond
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus
|
|
|
|
Hans
-
Total Posts
:
2939
-
Reward points
:
0
-
|
do 15-apr-04 13:35
( permalink)
Ja precies, een zoen is wel een beetje zuinig
"You eat someone else's cake again, and Imma give you a slice of my own PAIN CAKE!!! And you WON'T want seconds of THAT!" - Terry Tate, Office Linebacker
|
|
|
|
Tjeerd
-
Total Posts
:
1005
-
Reward points
:
0
-
|
do 15-apr-04 13:43
( permalink)
Killa_Bee en Hans: NA de training heb ik het uiteraard met alle liefde goedgemaakt
"Nothing accelerates windows like a good old fashioned 9.81 m/s²"
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15270
-
Reward points
:
469
-
|
do 15-apr-04 14:11
( permalink)
ORIGINAL: Tjeerd Killa_Bee en Hans: NA de training heb ik het uiteraard met alle liefde goedgemaakt ok dan:p soort van vervangende cardio sessie  p maar vond een kusje ook maar wat magertjes op het eerste zicht, maar ben blij dat dat 'recht'gezet is  p
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
do 15-apr-04 15:24
( permalink)
ORIGINAL: Tjeerd * drukbank met een zwarte handoek en een zwarte kat die stiekem de kamer was binnengeglipt...ik zat met twee dumbbells op schoot en wilde net gaan liggen om flyes te doen: boven op de kat dus, liet gelijk de dumbbells met een rotklap uit mijn handen kletteren Whaaa, die zie ik helemaal voor me! [sm=lolbord2.gif]
|
|
|
|
Goku
-
Total Posts
:
420
-
Reward points
:
0
-
|
do 15-apr-04 17:46
( permalink)
In een soort shock gegaan met squatten. Ik wilde 10 sets van 10 reps met 100 kg squatten en heel diep zakken. Tussen de sets door 60 seconden rust. De zevende set begon ik te trillen en na de achtste begon ik helemaal op ongecontroleerde wijze te trillen. Zo ben ik in de annalen van onze sportschool terecht gekomen.
We don't raise to the level of our expectations. We fall to the level of our training.
|
|
|
|
dragonlady
-
Total Posts
:
1470
-
Reward points
:
522
-
|
do 27-jan-05 01:30
( permalink)
ik kick dit onderwerp weer eens effe...heb er toenertijd best om gelachen... WIL MEER BLUNDERS!!! 
'Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders'
|
|
|
|
Feel
-
Total Posts
:
5631
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-jan-05 02:08
( permalink)
Zal ik je effe blij maken dan....heb je weer wat om Testo te treiteren Ik heb wel eens verteld over de niet al te dikke kabels die Panatta op zn apparatuur zet.... Bent over row apparaat ben ik mee bezig terwijl er naast me 2 mooie dames op de Powerplate staan te trillen,ik natuurlijk even alles uit de kast halen en ga voor het maximale gewicht(130kilo)en dat ging perfect(weet wel wat ik kan natuurlijk,wil niet af gaan  )en bij de 5e rep breekt het kabeltje terwijl ik dus net met grof geweld dat gewicht naar me toe trek...ik vloog letterlijk achterover koppeltje duikelend lig ik ineens versuft om me heen te kijken wat er allemaal gebeurd is....onnodig te vermelden dat de 2 dames het uitgieren van de lach en ik maar een beetje schaapachtig terug lach terwijl ik het liefst meteen dat kloteapparaat te lijf was gegaan met een bijl!! Dat was een redelijke deuk in mijn ego ja....  Vind dit voorlopig wel weer genoeg want als ik alles ga vertellen wat ik meegemaakt heb...... 
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15270
-
Reward points
:
469
-
|
do 27-jan-05 02:35
( permalink)
hahaha best stoer toch testo zo even het hele apparaat slopen  heb in de tsstijd niet veel blunders gemaakt, buiten bij de leg press, wou na het squatten nog beetje leg press doen om te bekomen, steek het volle gewicht erop, bleek dat die stang niet goed erin zat (dus geen gewicht hing eraan) geef ik een MACHTIGE duw op dat apparaat en VLIEG achteruit was een abnormale luide klop en iedereen keek zo van "beginners..." toen ik dan met dat maximale gewicht deed begon dat hele apparaat trouwens te bewegen, vreesde dat elk moment er iets zou breken of zo verder bij deadlift...had mooi opgebouwd van 100-130-150-160-170 ik dacht het gaat goed vandaag, doe 4 keer 170, 180 moet lukken... mij helemaal klaarmaken ervoor, langzaam m'n straps rond de bar doen, paar keer in en uit ademen, je kent dat wel je mentaal opkrikken, stang omhoog heffen, naar beneden gaan...en totaal niet meer omhoog krijgen  je voelt je gewoon belachelijk. heb er dan snel wat gewicht afgehaald en met 160 verder gedaan, voelde me ongelooflijk stom...nu weet ik wel dat als ik vijf setjes heb gedaan met deadlift ik er gewoon mee moet stoppen omdat ik te moe ben ego was wel ff diep gekwetst heb ook iets vervelends gehad met buik, wou zo naar beneden gaan met de cable om mijn buik te trianen, had ervoor met 49 kg gedaan (gaat per 7kg), wil de volgende met 56 doen en krijg dat ding amper beneden, wil ik het omlaag duwen gaan mijn knieën omhoog en hang ik daaar mooi te bengelen... de volgende keer iemand mijn benen doen vasthouden ook zijn bij ons de machines goed ingevet...dus ik laad mijn gewichten af, steun even tegen het smith apparaat dat ernaast staat, doe mijn hand terug en veeg het zweet van mijn gezicht, giga olie plek op mijn gezicht en ik had het nooit gezien...toen mensen beetje raar keken in de spiegel gekeken en mij even DOODgeschaamd.... ook al eens gehad dat ik bij het squatten teveel vooroverboog en het gewicht toen nog net over mijn hoofd kon duwen terwijl ik vooruitviel, de schrik van mijn leven opgedaan en durfde een maand niet meer squatten...erna met heel licht gewicht weer opnieuw gedaan en ging beter... kan wel tijdje doorgaan maar vind dit wel genoeg eigenlijk
|
|
|
|
Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-jan-05 04:41
( permalink)
Ik ging bent over laterals doen en mijn trainingsmaat kwam dichtbij staan om me wat te vragen... ik was eigenlijk niet echt aan het opletten en dat kostte hem een tand!
<message edited by Oom Oli on do 27-jan-05 07:12>
|
|
|
|
I con
-
Total Posts
:
418
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-jan-05 09:05
( permalink)
hehw, heel herkenbaar Oli..ook bezig met laterals, loopt er een vrouwtje net iets te dicht langs...pats vol die dumbell in hr harses overige blunders: - zoals bijna iedereen wel gewicht verkeerd ingeschat m.a.g. ondermeer een beetje te overmoedig met de leg press..niet fijn als je in zon benarde en benauwde situatie terechtkomt dat je hulp nodig hebt om t gewicht omhoog te krijgen - schijven verwisselen waar iemand die naast me stond niet erg blij mee was - de ketting die breekt tijdens een pulldown waarbij iemand anders een paar tanden moest missen....en dat net nadat ik geweest was met t zelfde gewicht..heb dus echt geluk gehad - een klein stangetje die dacht dat die een bananeschil was... - een windje laten tijdens dumbeldrukken op een van de drukste avonden..hierna kon wel iedereen onbeschaamd een wind laten want ja...wie keken ze aan? - uitglijden in de douche...en nee, niet over mn eigen zeepje en mooiste wat ik me kan herinneren was op mn oude sportschool. was echt zon klein vriendenhok waar ook een aantal honden rondliepen..zo ook een boxer die vaak tussen je kruis zat als je buikje aan t doen was situatie was als volgt: een kerel die aan t bankdrukken is en een aatje van hem, de sportschoolmaf die met een touw met dat beest loopt te kloten..toen leek t hem wel verstandig om dat touw op de buik van die kerel die an t bankdrukken is te gooien...altijd leuk dat die hond daar dan achteraan springt..vol op de pens van die kerel die van geluk mocht spreken dat die nog aan t opwarmen was
I love the smell of oatmeal in the morning
|
|
|
|
falcon
-
Total Posts
:
2898
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-jan-05 09:39
( permalink)
Gister wou er bij ons iemand wat tegen mij zeggen (ik stond naast hem) en verloor daardoor z'n concentratie enigszins.... Het probleem was alleen dat hij op de loopband aan het rennen was  Hij kon zich nog net half vastgrijpen, anders was hij er vol af gesodemieterd!
Nothing shocks me. I'm a scientist.
|
|
|
|
Aimee
-
Total Posts
:
1932
-
Reward points
:
110
-
|
do 27-jan-05 11:06
( permalink)
Ik ging een keer schuin dumbell drukken en moest het bankje ff goed instellen. Als je 'm bij ons versteld, is ie vaak net te laag of juist weer te schuin zodat je teveel je schouders benadrukt. Dus daar hebben wij hele handige blokjes voor om dat goed in te stellen. Ik had een groot formaat blokje nodig maar die kon ik zogauw niet vinden, dus heb ik 2 kleine blokjes ertussem gedaan. Met als gevolg: Aimee begint haar eerste setje schuindrukken (waar toevallig op dat moment weer een aantal toeschouwers bij stonden) en ja hoor........de blokjes begeven het! Dus ik klap keihard naar achteren! Meteen enkele grote heren, die me te hulp schoten en vroegen of het wel gaat met me. Ik voelde me zoooo klungel! Voor de rest ben ik ook weleens bijna op m'n bek gegaan als ik tussen de cardio-apparaten doorloop, staat allemaal dicht op mekaar. Is ook niet mijn afdeling die cardio!
|
|
|
|
n44b
-
Total Posts
:
1437
-
Reward points
:
622
-
|
do 27-jan-05 14:14
( permalink)
was aan het schuin dumbell drukken op zon oud bankje , en aan mijn voorlaatste rep valt/breekt het bankje ineens plat met gevolg dat ik een dumbell op mijn kop kreeg. volgende dak met dikke bult op mijn kop gaan trainen. kunt er achteraf wel met lachen maar op dat moment zakte ik wel de grond in van schaamte
De ene is dik .. de andere gebruikt
|
|
|
|
T@Z
-
Total Posts
:
3204
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-jan-05 14:54
( permalink)
hmmm ik was gister in de sportschool en dan moet je inloggen dmv een pasje.....Dus ik 400x mijn pasje erdoorheen gehaald....helemaal gefrustreerd dat het welbekende piepje niet kwam. Ik die gozer roepen, door die hele sportschool.....Roept ie vanaf de andere kant terug: hoelang sta je dat al met je pinpas te doen dan?
" Sex Rulez!! En nu Slapen!! " ~ Roxxxy " Wil je me van achteren nemen??? ~ Roxxxy "Beetje bijgekomen van het weekend, of heb je nog na-weeen?" ~ Roxxxy Je moet shit hebben meegemaakt, voordat je weet wat geluk is: Testo
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11022
-
Reward points
:
1722
-
Status: online
|
do 27-jan-05 14:58
( permalink)
[sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif] Dat had ik echt willen zien T@z.
|
|
|
|
strakur
-
Total Posts
:
1067
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-jan-05 15:42
( permalink)
leuke post: doet me denken aan paar jaar geleden: de allereerste keer naar de sportschool. was toen best skinny en voelde me daardoor beetje onzeker en dat werd dan natuurlijk nog versterkt door de nieuwigheid van al die toestellen, gewichten, nieuwe mensen etc. na afloop kleed ik me uit, wandel naar de doucheruimte, hang mijn handdoekje op en stap een beetje schuchter over het drempeltje de (gemeenschappelijke) doucheruimte in: nog geen seconde later gleed ik op mijn blote kont de hele doucheruimte door, tussen alle kerels die daar al stonden te douchen! de volgende keer heb ik toch maar slippertjes aangetrokken. 1 voordeel: bij een aantal gasten was ik wel meteen bekend
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|