Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??

Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??

Gewichten laten vallen
  20% (12)
Lichaamgas uitscheiden op een genant moment
  35% (21)
Languit op je bek gaan
  13% (8)
Te hard rennen op de loopband en het niet meer trekken
  3% (2)
Anders, namelijk....
  28% (17)

Total Votes: 60

Change Page: < 123456 > | Showing page 4 of 6, messages 61 to 80 of 110
Author Message
Hessel

• Total Posts : 1422
  • Reward points : 0
  • Status: offline
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? do 27-jan-05 16:38 (permalink)
Meteen de eerste keer dat ik in de gym kwam samen met een maatje gingen we ff op de loopband die vlak voor een muur staat. Ik liep na een tijdje zon 14 km/h en wou ff proberen achterstevoren te lopen, dit met het catastrofale gevolg dat ik stuikelde en de loopband mij tegen de muur op smackte. Er waren veel mensen die het zagen en mun maatje lachde zich dubbel en de anderen die het zagen ook niet lekker van, ik zat ook nog eens onder de schaafplekken :/
What are u up to, besides my navel?

Diver2000

• Total Posts : 3149
    • Reward points : 49
    RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? do 27-jan-05 17:24 (permalink)
    Bankdrukken en dan de stang niet meer omhoog krijgen en moeten smeken om hulp aan een onbekende
    Nobody is worth your tears, the one who is, will never make you cry!

Face up to the fact that you are who you are And nothing can change that belief

Joe

• Total Posts : 1211
      • Reward points : 1461
      RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? do 27-jan-05 19:50 (permalink)
      Eigenlijk maar 1...
      Ik had toevallig een sportbroekje mee dat veel te klein was.
      Ging ik squatten. Bij het einde van de buiging door mn knieen voelde ik dat broekje spannen en plots voelde ik een scheur!
      Gelukkig dat niemand het hoorde, ik direct weg super blij
      Take care of your body and it will take care of you.

josja

• Total Posts : 1128
        • Reward points : 999
        RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? do 27-jan-05 22:24 (permalink)
        Hmm plotseling naar beneden klappende bankjes komen mij ook erg bekend voor super blij

Verder heel lang geleden een leg press foutje, weet niet eens meer precies hoe het gebeurde maar in ieder geval klapte het plateau keihard terug tegen mijn scheenbeen, flauwgevallen midden in een overvolle sportschool en 15 jaar later nog steeds een fraai litteken op mijn scheen huh?! verbaasd

Hulk

• Total Posts : 160
          RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? vr 28-jan-05 12:27 (permalink)
          Ik maak geen blunders! en als ik een blunder maak merkt niemand het of durft niemand er iets van te zeggen :p

Smalluser

• Total Posts : 5677
            • Reward points : 635
            RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? vr 28-jan-05 12:28 (permalink)
            Bang dat je groen wordt ? blij

Groet

Nick#1

• Total Posts : 929
              • Reward points : 642
              RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? zo 30-jan-05 13:52 (permalink)

Met biceps curl, aan elke kant van de EZ stang een 10kg schijfje, alleen geen klemmen er op. 15e herhaling met moeite eruit geperst en wil dus die stang wegleggen...glijdt eerst de linker schijf eraf, daarna gelijk de rechter. En dan doen alsof er niets aan de hand is.

Dat had ik ook,, en dat duurt nog best lang voordat je eindelijk alleen de stang nog in je hand heb maf!
              Dat trein verhaal ! dat is een goeie!

Hulk

• Total Posts : 160
                RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? ma 31-jan-05 12:18 (permalink)

ORIGINAL: Perry

Bang dat je groen wordt ? blij

Groet

U know me super blij

amira

• Total Posts : 190
                  RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? ma 31-jan-05 12:29 (permalink)
                  dit is een leuk topic zeg, ik heb zelf nog niks meegemaakt gelukkig, zodra het gebeurt zal ik het jullie vertellen super blij

b2b

• Total Posts : 605
                    • Reward points : 416
                    RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? ma 31-jan-05 14:37 (permalink)
                    Lache topic dit! Ik heb niet echt een blunder maar was setjes aan het bankdrukken met 110 kg. Ging even naar het toilet en mn toenmalige vriendin (van toen 55 kg) zat bij de bank te wachten. Komt een een gozer op haar af: "Uh..moet je nog lang?"
                    Be strong, stand with the strong, but stand for the weak

Back2basics

Feel

• Total Posts : 5631
                      RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? ma 31-jan-05 14:41 (permalink)
                      Zag je vriendin er zo beestachtig uit,bro?super blijsuper blij

55 kilo ripped to the bone....knipoog

thaw05

• Total Posts : 1270
                        • Reward points : 354
                        RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? ma 31-jan-05 14:43 (permalink)
                        weleens met kabels een zwaar gewicht uitgedrukt en toen schoot er een musketonhaak af BAM!! hahaha

Roodbaard.

• Total Posts : 946
                          • Reward points : 1506
                          RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 01-feb-05 22:01 (permalink)
                          Op de lopende band...

Valt eerst mijn handdoek van het rekje bij "dashboard" en zoeffffffff de band af...oh neee
                          Dan wordt mijn trainingsschema meegeschept, ook zoefffffff de band af...oh neee

Nog een geluk dat ik zelf niet ben gestruikeld over alle voorbij vliegende voorwerpen van mij... super blij
                          maar mijn concentratie helemaal weg,...
                          Ik er helemaal doorheen en toen maar op de rode knop gedrukt om de band te doen stoppen...verdrietig

En nog een veel grotere blunder ...

Toen ik voor het EERST chin-ups deed op dat trappetje waar je op een plateautje staat waar een zwaarder gewicht de oefening juist lichter maakt (verlichting van je eigen lichaamsgewicht welke je optrekt) dacht ik,... TJEEEEEEEEE, ik verzwaar het gewicht en ga meteen al met sprongen vooruit... en vertelde dat enthousiast tegen mijn trainer, die mij met een brede grijns aankeek (en nog was het kwartje niet gevallen.)

Hoe naief kan men zijn...huh?! verbaasdblij

<message edited by Roodbaard. on di 01-feb-05 22:10>

@uint

• Total Posts : 140
                            RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 01-feb-05 22:16 (permalink)
                            Had net een supersetje bankdrukken gedaan als laatste oefening. En we gingen door zoals afgesproken tot we zogenaamd omvielen!!! Nee, lig ik daar helemaal kapot te gaan met alleen nog die stang in m`n handen en na 3 herhalingen kreeg ik `hm niet meer omhoog. Nee, op hetzelfde moment komen er net 2 superlekkere damens trainen en ik zal t nooit vergeten... ze keken echt zo vanhuh?! verbaasd wat een loser....hij kan nog geen eens die stang optillen.... en m`n zogenaamde vrienden natuurlijk geen handje helpen...nee die lachte hun kapotblij

samot

• Total Posts : 2506
                              RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 01-feb-05 22:56 (permalink)
                              hahaha... supertopic...
                              *If the bar aint bending your just pretending...
                              *I eat for function, not for taste (jay cutler)

Mijn trainingslog:

http://forum.body-fitness.nl/m_467460/mpage_1/tm.htm

,___,
                              [O.o]
                              /)__)
                              -"--"-
                              o'Rly

Chewie

• Total Posts : 360
                                • Reward points : 431
                                RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 01-feb-05 23:01 (permalink)
                                Millitairy press stang koppen met je neus (heb een bril btw) nu nog 2 littekens op me neus schotje verdrietig
                                Ruften, tijdens de oefeningen
                                In een lachstuip raken door de zak va nje trainingsmaat tijdens het benchen
                                Bankdruk stang die niet meer omhoog ging tijdens het spitsuur van de gym, heb hem er maar afgerold
                                40kg die bij db press naar binnenklapte, maar ik nog net optijd naar buiten kon laten vallen
                                En me op 30graden ingestelde bankje, dat ineens naar beneden klapt

bramme

• Total Posts : 59
                                  • Reward points : 661
                                  RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? wo 02-feb-05 14:03 (permalink)
                                  ooit met sqauten men broek gescheurd als er juist een superlekkere meid voorbij kwam. Ik wou is ff een nieuw persoonlijk record zetten bij 6 herhalingen, meisje vroeg nog is dat niet te zwaar, ik dan vol zelfvertrouwen nee dat lukt wel maar de laatste herhaling scheurt men broek, zij in een deuk van het lachen maar ik had toch men nieuw persoonlijk record.

vorige zomer, lekker warm in de gym en ik was dumbel presses aan het doen en achter mij stond een lekker ding in zo'n topje dat alleen met koordjes vastzit, ik was een zware reeks aant doen en ik doe dan vaak ff mijn ogen dicht (helpt me bij het concentreren) bovenaan met de dumbels breng ik deze naar elkaar toe maar het koordje van dat meisje haar topje zat er tussen ik met de dumbels naar beneden-----> gevolg: topje los

Oom Oli

• Total Posts : 6636
                                    RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? wo 02-feb-05 17:43 (permalink)
                                    na de training in de sauna. Was in het midden van de winter. Je kan buiten gaan afkoelen, maar je moet de deur dan laten openstaan, want als die dicht gaat kan je niet meer binnen super blij

Ik had geluk dat er na 4-5 minuten nog iemand langskwam, want toen ik buiten ging zat ik daar alleen.

sis

• Total Posts : 30125
                                      • Reward points : 1758
                                      RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? wo 02-feb-05 17:52 (permalink)
                                      [sm=slach.gif] En als er niemand komt, gewoon in je blote kont naar de ingang kuieren super blij

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Oom Oli

• Total Posts : 6636
                                        RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? wo 02-feb-05 17:56 (permalink)
                                        dat is wel gevaarlijk Sis, als je mijn fysiek hebt wordt je dan gepaald voor je het weet!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: < 123456 > | Showing page 4 of 6, messages 61 to 80 of 110

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • Post New Thread
                                          • Reply to message
                                          • Post New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2012 ASPPlayground.NET Forum Version 3.9