Change Page:
< 123456 | Showing page 6 of 6, messages 101 to 110 of 110
Brear
-
Total Posts
:
1616
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??
wo 25-mei-05 07:05
( permalink)
@ kiila bee, ik heb het in ieder geval geen tweede keer meer gedaan. Groet: Brear.
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15270
-
Reward points
:
469
-
|
wo 25-mei-05 11:44
( permalink)
ik vind dat die 'blunders' van brear en rob meer een soort erotische fantasie zijn
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus
|
|
|
|
Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
-
Reward points
:
0
-
|
wo 25-mei-05 12:59
( permalink)
Ik heb per ongeluk eens een travestiet gepaald in de douches van de gym
|
|
|
|
baskabel4
-
Total Posts
:
799
-
Reward points
:
0
-
|
wo 25-mei-05 14:12
( permalink)
oh...was jij dat? bel je me nog eens? hier een foto als aandenken lieverd...
Bas heeft gesproken.... papa...als ik later groot ben word ik ook net zo sterk als jij he??[(bas jr.)
|
|
|
|
Shalynn
-
Total Posts
:
97
-
Reward points
:
506
-
|
wo 25-mei-05 19:12
( permalink)
ORIGINAL: gerriesmit Een spotter hoeft niet beresterk te zijn als je 100kg+ ga drukken.. Vaak zijn mensen bij mij ook bang als ik 150 kg wil drukken ofzo.. maar dan hebben ze vaak aan 2 vingers genoeg om te helpen.. Ja het is idd vooral mentaal. Toen ik eens de instructeur ging vragen om te spotten ging hij meteen al met z'n hand om die stang zitten (dacht vast ohjee dat grietje neemt teveel hooi op haar vork). Toen ik klaar was wou ik meteen zeggen hee je hoeft niet zoveel te helpen hoor. Bleek dat hij helemaal niks had gedaan. Maar toch, dat ventje voelde zich blijkbaar zekerder bij iemand die sterker is, hij ging toen de instructeur vragen om te spotten ipv mij dus ik voelde me wel 'n beetje lullig.
|
|
|
|
The Rebel
-
Total Posts
:
1222
-
Reward points
:
0
-
|
wo 25-mei-05 19:28
( permalink)
Je moet wel rekenen dat je als spotter een verantwoordelijkheid draagt. Als spotter moet je erop toezien dat een blunder geen blessures tot gevolg heeft. Ik voel me ook soms lullig als ik zwaar ga squatten en een spotter buigt mee om als het misgaat in te grijpen maar je kunt je beter ff lullig voelen dat maanden geblesseerd thuis te zitten en je eigen opvreten omdat je dacht dat je het wel aankon, zo heb ik er nog gezien: bij het banken een borstspier afgeknapt. Als je zoiets gezien hebt vergeet je dat nooit meer.
|
|
|
|
Shalynn
-
Total Posts
:
97
-
Reward points
:
506
-
|
wo 25-mei-05 19:50
( permalink)
geef ik je helemaal gelijk in! als je echt heel zwaar traint tuurlijk neem beter het zekere voor het onzekere, ik geef die gozer ook gelijk hoor. voelde me achteraf dus lullig omdat ik het vroeg terwijl het nogal nutteloos was geweest!
|
|
|
|
Aimee
-
Total Posts
:
1932
-
Reward points
:
110
-
|
wo 25-mei-05 23:06
( permalink)
Ik had laatst toch weer een blunder, nou ja het was meer een ongelukje..... Moest met m'n vriend een jongen wat poseerlessen gaan geven op een zondagmiddag in de sportschool. Dus toen wij op die jongen aan het wachten waren in de leszaal (waar kickboksen, bodypump etc. gegeven worden) pakte m'n vriend voor de gein zo'n soort 'skippy' bal waar je buikoefeningen o.a. mee kunt doen. En die schopt ie tegen mij aan. Mijn natuurlijk logische reactie terug is, een keiharde trap tegen die bal zijn richting op. Maar helaas ging die bal ernaast en kwam ergens in een hoek terecht waar kennelijk iets scherps zat en........BOEM!!! Bal ontploft! We hebben daarna het stukje bal maar tussen de andere ballen gelegd zodat het leek alsof ie daar uit zichzelf ontploft was.......
|
|
|
|
Feel
-
Total Posts
:
5631
-
Reward points
:
0
-
|
do 26-mei-05 01:37
( permalink)
ORIGINAL: The rebel zo heb ik er nog gezien: bij het banken een borstspier afgeknapt. Als je zoiets gezien hebt vergeet je dat nooit meer. Idd...heb het zelf aan den lijve ondervonden en nu dus een deukje in mn linkerborstspier. 
|
|
|
|
Brear
-
Total Posts
:
1616
-
Reward points
:
0
-
|
do 26-mei-05 08:52
( permalink)
Tjonge jonge Testo jij heb toch ook al wat meegemaakt, ik moet er niet aan denken een afgescheurde borstspier. Ik heb het een keer gezien bij een heel magere jongen, gewoon bij een setje bankdrukken met 60 kg. Hij is naar het ziekenhuis gebracht en heeft er geloof ik tien maanden mee gelopen voordat het weer hersteld was. Groet; Brear
|
|
|
|