Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 35
|
Author |
memo1988
-
Total Posts
:
77
- Scores: 1
-
Reward points
:
645
-
Status: offline
|
Welke voedingsmiddelen zijn spier-herstellend en krach-opbouwend?
wo 25-jan-12 19:33
( permalink)
Hallo, bestaan er voedingsupplementen (zonder bijwerkingen) die spier-herstellend, spier & krachtopbouwend werken??? Of bepaalde voedingsmiddelen? Graag jullie tips en adviezen want na 2 jaar revalidatie voel ik me heel snel uitgeput en bijna geen kracht tijdens het gewichtheffen
STATS: 23 jaar 1m81 55kg (8kg vermagerd wegens chronische keelontsteking, nu wil ik terug sporten, veel eten en vooral groeien!)
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
Re:Welke voedingsmiddelen zijn spier-herstellend en krach-opbouwe
wo 25-jan-12 19:50
( permalink)
Ja eiwitten uit whey, bcaa's aminozuren peptopro verder creatine, beta alanine en citruline maltaat.
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
wednesday
-
Total Posts
:
356
- Scores: 12
-
Reward points
:
886
-
|
wo 25-jan-12 21:44
( permalink)
Verder nog casseine en Wheight gainers kan je eventueel ook gebruiken. Misschien een lekker sportdrankje tijdens het fitnessen voor wat extra energie!
Toen ik zo oud was als jou, was ik veel jonger
|
|
|
|
memo1988
-
Total Posts
:
77
-
Reward points
:
645
-
|
wo 25-jan-12 23:41
( permalink)
Luppie Ja eiwitten uit whey, bcaa's aminozuren peptopro verder creatine, beta alanine en citruline maltaat. hey, kan je ook wat meer info geven over die stoffen of producten? Wat zijn bijvoorbeeld BCAA's en wat is het verschil tussen BCAA's en aminozuren??? Van creatine heb ik gelezen dat het vocht vasthoud in het lichaam dus dat word niks voor mij... Wat is beta alanine en citruline maltaat?
STATS: 23 jaar 1m81 55kg (8kg vermagerd wegens chronische keelontsteking, nu wil ik terug sporten, veel eten en vooral groeien!)
|
|
|
|
memo1988
-
Total Posts
:
77
-
Reward points
:
645
-
|
wo 25-jan-12 23:42
( permalink)
wednesday Verder nog casseine en Wheight gainers kan je eventueel ook gebruiken. Misschien een lekker sportdrankje tijdens het fitnessen voor wat extra energie! Is het beter om tijdens de training of na de training Whey shake te gebruiken? Ik dacht na de training..... Wat voor een drank zou ik tijdens de training kunnen gebruiken voor extra energie en kracht?
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
do 26-jan-12 08:49
( permalink)
memo1988 Luppie Ja eiwitten uit whey, bcaa's aminozuren peptopro verder creatine, beta alanine en citruline maltaat. hey, kan je ook wat meer info geven over die stoffen of producten? Wat zijn bijvoorbeeld BCAA's en wat is het verschil tussen BCAA's en aminozuren??? Van creatine heb ik gelezen dat het vocht vasthoud in het lichaam dus dat word niks voor mij... Wat is beta alanine en citruline maltaat? Beta alanine is een aminozuur die er voor zorgt dat verzuring minder word tijdens het trainen. Je bouwt minder melkzuur op in de spieren waar door een meer ruimte zou moeten zijn voor kracht en conditie. Dit spul zit ook in veel preworkout boosters. Bij effect kan zijn een prikkelend gevoel in handen gezicht en rug maar dit is na 15 min weg. Citrulline is oko een aminozuur en die doet bijna het zelfde maar is meer een stikstof product, deze zorgd meer voor vollere spieren en zorgt voor een toename van ATP en je zou sneller moeten herstellen. Ook breekt het amnoniak af. Ik doe zelf een combo van deze 2. BCAA zijn 3 verschillende aminozuren leucine, valine en isoleucine. Ik denk dat dit een combinatie moet zijn voor de belangrijkste aminizuur, leucine
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
do 26-jan-12 08:50
( permalink)
Hou er met beta-alanine wel rekening mee dat je dat moet stacken, duurt weekje of zes voordat je optimaal geladen hebt.
<message edited by SheRu on do 26-jan-12 09:46>
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
do 26-jan-12 09:03
( permalink)
Dat wist ik niet. Ik zelf neem het wel samen met citrulline.
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4764
- Scores: 88
-
Reward points
:
1660
-
|
do 26-jan-12 09:52
( permalink)
Als ik je stats zo zie zou ik persoonlijk gaan voor een weightgainer
|
|
|
|
wednesday
-
Total Posts
:
356
- Scores: 12
-
Reward points
:
886
-
|
do 26-jan-12 23:20
( permalink)
memo1988 Is het beter om tijdens de training of na de training Whey shake te gebruiken? Ik dacht na de training..... Wat voor een drank zou ik tijdens de training kunnen gebruiken voor extra energie en kracht? Ik had het in mij post over een wheigt gainer dus niet over een whey shake  . Maar om antwoord te geven op je vraag. Wat ik zelf gelezen heb is dat je het beste een uur voor je training een whey shake kan nemen. Het zal ongeveer 1,5 uur duren tot de eiwitten uit de shake echt aangebroken zullen worden door je lichaam. Nu wil het zo dat uit onderzoek blijkt dat de grootste opname piek van eiwitten plaatsvindt tijdens de training zelf. Dus op deze manier heb je de eiwitten in je lichaam zitten precies op het moment dat je lichaam ze het hardst nodig heeft. (Ik kan de link naar het onderzoek wel opzoeken, ooit eens gevonden op een bodybuild forum.)
Toen ik zo oud was als jou, was ik veel jonger
|
|
|
|
memo1988
-
Total Posts
:
77
-
Reward points
:
645
-
|
za 28-jan-12 13:38
( permalink)
Dus als ik het goed begrijp is het dan verstandig om tijdens de training een aminozuur supplement te gaan nemen? Of zoals je zegt, een anderhalve uur voor de training een whey shake gebruiken? Of Whey hydrolisaat net na de training omdat deze sneller opgenomen wordt? Graag lees ik meer hierover
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
za 28-jan-12 13:41
( permalink)
Zoek zelf ook eens wat ghehe. Daar lee rje ook een boel van
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
Status: online
|
za 28-jan-12 15:47
( permalink)
Rauwe lever in de blender, volle melk, slagroom en haring er bij, wie is er niet groot mee geworden.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
memo1988
-
Total Posts
:
77
-
Reward points
:
645
-
|
za 28-jan-12 16:18
( permalink)
Hermanus Rauwe lever in de blender, volle melk, slagroom en haring er bij, wie is er niet groot mee geworden. Hahahaha, dat de spieren groeien bij zwaar gewichtheffen heb ik geen twijfels, maar dat geduld en intelligentie achteruit ging daardoor, dat wist ik niet
<message edited by memo1988 on za 28-jan-12 20:42>
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
Status: online
|
za 28-jan-12 16:32
( permalink)
Euh ik maakte geen grapje, vraag maar aan 3XL, die is er ook groot mee geworden. Maar goed als je de standaard richtlijnen zou willen hanteren, een wheyshake een half uur voor je training en 1 direct er na, bij de voor de training zou ik wat koolhydraten nemen. Er na niet.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
paraman
-
Total Posts
:
2957
- Scores: 57
-
Reward points
:
1795
-
|
za 28-jan-12 18:31
( permalink)
Als beginner moet je gewoon meer eten en zwaar trainen. Supplementen gaan je echt niet harder doen groeien als je nog een startende sporter bent. Eiwitten en een weight gainer kunnen je helpen je voedingsdoelen te behalen, creatine en een multivit kan je ook overwegen. Maar ga aub nog geen vrije aminozuren, beta-alinine of citrulline kopen, je gaat er nu nog niet genoeg voordeel uithalen.
|
|
|
|
memo1988
-
Total Posts
:
77
-
Reward points
:
645
-
|
za 28-jan-12 20:44
( permalink)
paraman Eiwitten en een weight gainer kunnen je helpen je voedingsdoelen te behalen, creatine en een multivit kan je ook overwegen. Maar ga aub nog geen vrije aminozuren, beta-alinine of citrulline kopen, je gaat er nu nog niet genoeg voordeel uithalen. Jij kent er wat van, ik geef je gelijk en vrije aminozuren, beta-alinine of citrulline ging ik (nog) niet kopen, misschien ga ik ze nooit nodig hebben maar nu ga ik ze zeker niet kopen. Ik heb wel whey proteïne liggen, dus die gebruik ik wel, normaal gebruik ik 30gr net na de training maar ik twijfel nu of ik ook voor de training zou gebruiken of niet...
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
-
Reward points
:
2061
-
|
za 28-jan-12 20:46
( permalink)
Even inhakend op je beginpost: hoe lang duurt je training?
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
memo1988
-
Total Posts
:
77
-
Reward points
:
645
-
|
za 28-jan-12 20:56
( permalink)
SheRu Even inhakend op je beginpost: hoe lang duurt je training? Tussen de 50 & 70 minuten, why? =) Want ik doe eerst 5min. cardio en na de training ook nog eens 10 minuten...
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
-
Reward points
:
2061
-
|
za 28-jan-12 20:57
( permalink)
WAs benieuwd, omdat je zei dat je snel uitgeput was.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|