Hoi iedereen,
Ik heb recent mijn weg terug gevonden naar het forum. Enkele jaren geleden kwam ik hier regelmatig eens meelezen.
Faln_1gl is een 25 jarige enthousiaste vrouw uit het Waasland (België). Voor zover ik me kan herinneren heb ik steeds te kampen gehad met overgewicht.
Een tweetal jaar geleden ben ik de trotse mama geworden van een flinke zoon. Ook tijdens mijn zwangerchap bleef ik niet gespaard van extra kilo's. Toen de teller 106 kilo aangaf voor 1,59 cm was het dan ook dringend tijd om aan de alarmbel te trekken. Op 26 januari 2009 starte ik mijn "gevecht" tegen de kilo's. Iets meer dan een jaar later, vandaag dus, kan ik met trots mijn maatje 38 uit de kast trekken. Mijn gewicht? 65,5 kg. Mijn geheim? Niets meer dan gezonde voeding. Operaties of andere trucs? Nee, daar deed ik niet aan mee.
Mijn doel om een actieve mama te zijn die haar rennende peuter kan bijhouden is alvast geslaagd

)
Sinds december duik ik ook opnieuw de fitness in. Wekelijks neem ik deel aan de groepslessen spinning en zumba. Daarnaast ook recent extra KT in mijn programma gestoken. Je kan me zo'n 4x week in de gym vinden.
Mijn doel is nu vooral de laatste kilo'tjes eraf te werken en alles lekker strak krijgen. 62 kg (ofwel een gezond BMI) is mijn streefdoel.
Had iemand een jaar geleden tegen me gezegd dat ik nu in "dit nieuwe lijf" zou rondlopen, ik had ze voor gek verklaard.

)
Ik voel me fitter, gezonder en mooier dan ooit!!!
Vele groetjes
Faln_1gl