Wie helpt deze BEGINNER op weg ?????????
Author Message
INGRID80

• Total Posts : 79
  • Scores: 0
  • Reward points : 573
  • Status: offline
Wie helpt deze BEGINNER op weg ????????? di 07-apr-09 12:52 (permalink)
0
Even in het kort:
Mijn naam is Ingrid, ben 28 jaar.
Ik weeg nu 74,5 KG en wil graag naar 58 KG.
Het zijn inderdaad veel kilo's die ik eraf wil hebben maar ik wil er ook hard voor werken.

Mijn actie:
Ik heb me ingeschreven bij de sportschool en ga minimaal 3 x per week krachttraining doen aangevuld met zoveel mogelijk Cardio.

Wie kan mij helpen door een voedingsschema voor mij op te stellen?
Ik ben echt beginner op dit gebied en op de sportschool krijg ik donderdag een trainings-schema.
Deze zal ik dan ook plaatsen zodat jullie misschien kunnen zeggen of dit een goed schema is.

Dus wie o wie kan mij zeggen wat ik het beste als ontbijt, lunch en avondeten kan eten??
Enzovoort???????

Maak graag gebruik van jullie kennisblijblij
<message edited by INGRID80 on di 07-apr-09 18:27>

sis

• Total Posts : 30876
    • Scores: 618
    • Reward points : 2073
    • Status: online
    RE: Wie helpt deze BEGINNER op weg ????????? di 07-apr-09 18:57 (permalink)
    0
    Welkom Ingrid. Goede plannen heb je, m.b.t. de krachttraining!

Ik betwijfel alleen of het handig is om je op een bepaald gewicht vast te pinnen. Ik weet niet wat je lengte is, maar als je kracht gaat trainen en spieren ontwikkelt, dan gaat de vorm van je lichaam er anders uitzien. Het is dan beter om de spiegel in de gaten te houden dan de weegschaal. Wie weet is je gewenste shape al bereikt bij 62 of ieder ander willekeurig gewicht blij

Wat voeding betreft, vind je al een hoop info in de forumdelen die over voeding gaan. Ook van de reacties op andere schema's kun je veel leren.