Hallo,
Kan iemand mij helpen?..
3 jaar geleden ben ik begonnen met buikspieren trainen, dat deed ik thuis op de grond, ik heb dat een jaar gedaan maar had weinig resultaat waardoor ik dacht dat ik het fout deed en ben gestopt.
1 jaar geleden ben ik weer begonnen met fitnessen in de sportschool en deed alleen apparaten, ik deed dat een paar maanden totdat ik een nieuwe baan had waardoor ik geen vrijetijd meer had en heb toen moeten stoppen.
Nu heb ik het weer opgepakt en weet zeker dat ik het nu volhou want ik ben erg gemotiveerd en ben een doorzetter en weet dat niks mij nu in de weg staat om te kunnen beginnen aan het trainen.
Ik ben 19 jaar, 1,89 m, 75 kilo en mijn vetpercentage is 10,8%.
Ik wil trainen voor een six-pack, armen, borst en schouders met als doel zo een soort lichaam als op de foto's..

Ik train nu 5 keer per week, en ik ben nu begonnen met dit trainings schema:
-15 minuten hardlopen (Warming-up)
-15 minuten buikspieren op een matje
-4 verschillende oefeningen voor me armen met dumbells (alle oefeningen 3 sets van 13)
-verder nog een aantal apparaten voor armen en ook voor borst
- 30 minuten cardio
- en ik slik er stacker 2 bij
Ik slik stacker II 2x per dag omdat ik nog een klein laagje vet op mijn buik heb en die hoop ik hiermee weg te krijgen door mijn vet% te verlagen.
verder eet ik 3x per dag gezond.
Nu lees ik alleen overal dat je juist veel calorieen moet eten om vervolgens aantekomen en dikker te worden zodat je dan de gewenste buikspieren enzo krijgt. Nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen. moet ik nu afvallen en vet% verlagen en daarbij veel trainen zodat je snel resultaat kan zien of moet ik nu veel calorieen eten en daarbij veel kracht trianing doen?
Kan iemand mij advies geven of vertellen hoe ik het moet doen? Ik wil het nu namenlijk echt goed aanpakken..
Alvast bedankt!
Wouter