|
Author |
miemie
-
Total Posts
:
7862
- Scores: 74
-
Reward points
:
1639
-
Status: offline
|
Ikke mis mijn vriendinnetje!!!!!!!!! KALAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Weet er iemand iets???
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
Heb je haar telefoon nummer niet? Want ik lees dat het een vriendin van je is.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
Status: online
|
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2025
-
|
Ikke eerlijk gezegd niet.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
- Scores: 314
-
Reward points
:
1858
-
|
 zag dat ze 15 juni voor t laatst online is geweest..
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
|
En ik mis John en Moob en Marcus en Wreckie ( een beetje dan) Stan, Ares, Floris, Jantra, Nina, Gert, Mark, Jaco, Teddy, Franky, Eref, Paraman, Lai, Pim, Pipi, Kwark, Cowgirl en en en en en Oh ja 3tje maar die is even met vakantie, die komt wel weer Zonde mensen, kom op met zijn allen, we moeten body-fitness aan de gang houden, we deden het altijd goed met zijn allen, zoveel leuke mensen, veel kennis, we mogen het niet verloren laten gaan. Volgens zitten we bijna aan het 10 jarig jublieum en dat moet wel gevierd worden.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
huh? Wie is er zo raar punten en negatieve punten aan t uitdelen?? In elk geval zie ik een aantal die jij opnoemt Hermke toch nog wel regelmatig langskomen, ze posten idd niet altijd wat, das dan wel weer jammer..
|
|
|
|
Xtreme
-
Total Posts
:
381
- Scores: 30
-
Reward points
:
981
-
|
India huh? Wie is er zo raar punten en negatieve punten aan t uitdelen?? In elk geval zie ik een aantal die jij opnoemt Hermke toch nog wel regelmatig langskomen, ze posten idd niet altijd wat, das dan wel weer jammer.. Geen idee maar kon het niet laten om een +  te geven Heb je er al gevonden ?
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
- Scores: 108
-
Reward points
:
2075
-
|
Hermke En ik mis John en Moob en Marcus en Wreckie ( een beetje dan) Stan, Ares, Floris, Jantra, Nina, Gert, Mark, Jaco, Teddy, Franky, Eref, Paraman, Lai, Pim, Pipi, Kwark, Cowgirl en en en en en Oh ja 3tje maar die is even met vakantie, die komt wel weer Zonde mensen, kom op met zijn allen, we moeten body-fitness aan de gang houden, we deden het altijd goed met zijn allen, zoveel leuke mensen, veel kennis, we mogen het niet verloren laten gaan. Volgens zitten we bijna aan het 10 jarig jublieum en dat moet wel gevierd worden. 10 jaar HHHHhhhmmmm zoek even uit wanneer Harold, daar moeten we iets speciaals mee doen  .
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
|
Hmm.. dacht dat we in 2002 waren begonnen dus dan heb je nog wel even voorbereidingstijd Verder hoop ik dat Kala het naar haar zin heeft in haar nieuwe baan, ik weet niet of ze nog traint eigenlijk.
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
-
Reward points
:
1639
-
|
Marco Heb je haar telefoon nummer niet? Want ik lees dat het een vriendin van je is. Moet dit nu echt Marco!? Je snapt toch wel wat ik bedoel he!Aja,dacht het wel. Nu ik nie meer sport,voel ik mij dan zo nutteloos hier,net of ik heb niks meer in te brengen (als ik dit al ooit had  ) Ik gaf hier eerder een special touch eigenlijk,uhum uhum,whahahahaha......... Grote kennis van zaken kon je het nie noemen,MAAR ik was er toch. Mss maar weer eens serieus beginnen nadenken over trug sporten,KT'en enzo............vooral dieeëten  En JA Kala is een soort van vriendinnetje voor mij en NEE heb haar tel nummer niet Maar ik mis al die namen toch hoor...........grrrr die verdomde oude garde
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
Hey Miems! Jij bent écht niet nutteloos hier hoor!! Vind het altijd erg gezellig als je er weer bent!! En stiekem moet ik 9 van de 10 keer heel erg lachen om jou inbreng!! (positief hè!)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
|
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2025
-
|
Hey Miemie, ja je zou hem als denigrerend kunnen opvatten, maar ook de humor van inzien. Bedoel als het werkelijk een vriendin van je is, dan had je haar nummer wel. Maar snapte uiteraard dat het een forum/cyber ''vriendinnetje'' voor je is.
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
-
Reward points
:
1639
-
|
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
Haha!!!!!!!!! Een we missen je zo-topic voor ikke En Marco, die ga ik maar klieren, zodat ie voelt wat ie vooral niet gemist heeft. En dat ie gaat wensen dat ik zo snel mogelijk weer verdwijn   En daar zijn mijn favo smilies ook weer, haha!
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|