Eerst de bedenkers bedankt natuurlijk voor het verzinnen van het spelletje en de sponsors voor de prijzen.
Degene die mee hebben gedaan, bedankt natuurlijk, want zonder die mensen waren er namelijk helemaal geen winnaars gekomen. (eerlijk is eerlijk die van Pavel en marcus waren ook wel briljant en geslepen

)
Ook de mensen die allemaal gestemd hebben natuurlijk, want zonder jullie waren er ook geen winnaars gekomen.
Marenne van harte proficiat en je hebt je woord gehouden, super, en het resultaat mag er zijn dacht ik zo!!
De mensen die op mijn gestemd hebben, nogmaals bedankt.
Ik ben ontzettend blij dat ik een t-shirt verdiend heb, dan kan ik er weer een paar jaar tegenaan.

Eerst zat er een gedeelde derde plek met Yordi aan te komen en dan was het marjolein schilperoort kadobon ook voor mij. Als dat was gebeurt dan had violette mijn aandeel mogen hebben, ze woont tenslotte in de buurt, en met al die tegenslagen van haar had ik dat in mijn hoofd als kado van mij naar haar toe. Weet niet of Violette al een t-shirt heeft? Zonee dan hoop ik dat die eventueel naar haar bezorgd kan worden.