Change Page:
< 12345678910 | Showing page 10 of 10, messages 181 to 186 of 186
niels14
-
Total Posts
:
314
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
RE: Zet hier allemaal verschillende mogelijke goeie ontbijten ne
do 15-jan-09 15:13
( permalink)
onbijt : - weightgainer in halve liter (soja)melk - appel - banaan - kiwi - peer - 2 vitabis koeken - 2 bruine of volkoren boterhammen of sandwishes beleg erbij kan van alles zijn, meestel salami, eieren, kaas of rosbief Ik onbijt nogal vroeg om 05.00 07.00 : beginnen we te werken, maar eten we eerst nog in de camion. Dan neem ik men 2de onbijt ; wat bestaat uit brood met beleg en gewoonlijk een honingkoek en een appel erbij. Daarbij drink ik dan nog eens wat groene thee of granenkoffie
<message edited by niels14 on do 15-jan-09 15:41>
Each time you cheat on your diet, each time your too lazy to get in the gym, each time you stay late to play video games, it just makes it easier for me to beat you." - Antoine
|
|
|
|
zio
-
Total Posts
:
229
- Scores: 0
-
Reward points
:
653
-
|
RE: Zet hier allemaal verschillende mogelijke goeie ontbijten ne
vr 16-jan-09 10:30
( permalink)
250 g platte kaas 80 g all bran versgeperst fruit (2 sinaasappels en een citroen) of 60 g gewone cornflakes 80 all bran cornflakes versgeperst fruit en natuurlijk zo'n 500g melk
|
|
|
|
Dolsey
-
Total Posts
:
1193
- Scores: 43
-
Reward points
:
894
-
|
Re: RE: Zet hier allemaal verschillende mogelijke goeie ontbijten
do 28-jan-10 19:16
( permalink)
tot 12 uur: (want ligt eraan of ik tijd op het werk heb eetm eestal gelijk als k daar aanoom want moet al om half7 beginnen!) 4-6 boterhammen met ham of kip of kaas 2 stuks fruit (melk drink ik helaas niet moet ik van overgeven  ) 2 meergranen biscuits in de middag meestal wat boterhammen en weer un stuk fruit of iets van de dag ervoor(macaroni/pasta meestal met kip) Even een andere vraag ik drink mijn whey niet met melk maar met yogi komt omdat ik de melk dus niet drink, kan dit ook?
Every One Is Born a Nobody! Its Up To You If You Become A Somebody!
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
do 28-jan-10 22:58
( permalink)
40 gram havermout in 250 ml halfvolle melk bijgevuld met ca 100 ml water. 20 gram rozijnen 20 gr gemalen lijnzaad 1 gekookt ei 1 grote beker tomaten- of groentesap
|
|
|
|
hehoi
-
Total Posts
:
3606
- Scores: 11
-
Reward points
:
1640
-
|
za 30-jan-10 09:42
( permalink)
60 gram havermout 125 gram frambozen 150 gram magere yoghurt met 100 gram kwark 1 eetlepel lijnzaadolie (10 gram) 4 eiwitten
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
- Scores: 314
-
Reward points
:
1858
-
|
za 27-feb-10 13:49
( permalink)
Ik heb al jaren de slechte gewoonte niet te ontbijten. Hoopte hier een lekker ontbijtje te vinden, maar helaas.. (er staan me een ontbijten bij das voor mij t avondeten). Ik ga t toch maar es proberen een ontbijtje te gaan gebruiken en denk dat ik maar es een bordje yoghurt met wat fruitstukjes ga proberen.
|
|
|
|