DjMark
-
Total Posts
:
11154
-
Reward points
:
2031
-
Status: online
|
acrobaten in de gym
do 17-nov-11 14:03
( permalink)
Er zitte zeker wat knappe/zware oefeningen tussen, maar over het algemeen is het vooral erg grappig Edit Hermke, gloeiende gloeiende voor een oud top administrator en steunpilaar zou je toch op zijn minst verwachten dat hij weet hoe een youtube filmpje gepost moet worden. Het zal zijn voorkeur voor een bepaalde voetbalclub wel zijn die zijn blik enigsinds vertroebeld. Heb hem aangepast voor jou lieve Mark. Trouwens je kan altijd nog weer terug komen he, dan kan je het zelf 
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
-
Reward points
:
2079
-
|
Re:acrobaten in de gym
do 17-nov-11 14:51
( permalink)
Schitterend en dan ook echt schitterend,genieten van de bovenste plank dit. Het ziet er zo simpel uit maar ooooooooh men wat is dat zwaar. Die flags ook zo gaaf, weet al wat er gebeurt als ik het aan mijn squatkooitje probeer, dan flikkert dat ding om. In dit geval atletisch boven brute massa, ik ben er te oud voor maar anders, zo gaaf dit, dus dan maar massa!!
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11154
-
Reward points
:
2031
-
|
Re:acrobaten in de gym
do 17-nov-11 15:01
( permalink)
hehe, ik heb het gewoon netjes tussen de youtubes tags gezet...maar ja. Bedankt voor het fixen Hermke En laten we het maar niet over voetbal(de ajax-cruijff-vangaal-davids-zwart-Soap) hebben
|
|
|
|