Dit topic is weer van een poosje terug, maar ik heb My Fitness Coach voor de Wii aangeschaft.
Ik moet zeggen na 2x 15 minuten aankijken hoe mijn dochter het doet: behoorlijk intensief.
- Stel je eigen fitnessdoelen en trainingskalender samen in My Fitness Coach Fit en Gezond.
Wil je afvallen? Je lichaam strakker maken? Of ervoor zorgen dat je wat leniger wordt?
- My Fitness Coach Fit en Gezond bevat meer dan 500 unieke oefeningen. Van yoga en pilates tot kickboxen,
cardiofitness en krachttraining.
- Elke oefening wordt uitgelegd door middel van een tutorial. Kijk eerst op welke manier je de
oefening moet uitvoeren.
- Volg na elke sessie je vooruitgang. Laat je meenemen door je persoonlijke coach voor een
persoonlijke evaluatie na elke 10e workout om je vooruitgang nog eens extra te meten.
- De game bevat 9 verschillende omgevingen, waaronder een meditatietuin om tot rust te komen
en 4 muzieksoorten voor tijdens je workout. Je kunt jouw buikspieren trainen op hits uit de
jaren 80, Dance, Latin of op HipHop.
- Heb je fitnessapparaten thuis staan? (dumbbells, bal, stepbankje) Laat ze een rol spelen in je workout.
Ik hoor de coach alleen steeds zeggen: Take a Breezer. Dan ben je toch stom dronken na een halfuurtje trainen..... Of zou ze breather zeggen