In geval van de presses zou ik kijken waar je zwakke punt zit (precies op welk gedeelte faal je als je faalt). Vanaf dat punt trainen. Bij bench press kan dat door middel van boards (planken) of je powerrack dusdanig instellen dat de spotter steunen op de precieze hoogte zitten. Bij lockout hetzelfde dus (dat is wat lastig met boards

) dus je powerrack benutten.
Bij military press hetzelfde. Met steunen of in je powerrack de juiste hoogte bepalen waar je faalt en van daaruit werken.
squat. Powerrack instellen op het je onderste punt van je squat. Stang afleggen en spanning er af en van daaruit weer omhoog. Maar dat lijkt me ook niet alles.
Box squat is wellicht een betere optie.
Squat lockout: powerrack op lockout hoogte instellen en lockout oefennen. (quarter squat zo ongeveer, afhankelijk waar je moeilijkste (faal) punt zit.
deadlift start. gewoon deadliften lijkt me.
lockout: powerrack op lockout hoogte instellen.
grip: deadhang (aan de chin stang gaan hangen en niet meer loslaten eventueel met extra gewicht. powerrack zo instellen dat je als je rechtop staat maar een paar centimeter de stang kan laten zakken op de steunen. Je tilt dus maar een paar cm omhoog. tillen, vasthouden en niet meer loslaten. Kan je de stang ook lekker volladen met veeeel ijzer.