forceman
-
Total Posts
:
1017
- Scores: 32
-
Reward points
:
987
-
Status: offline
|
blijkbaar toch al er jong trainen op technogym toestellen
zo 10-okt-10 20:50
( permalink)
hoi , mijn zoon moet nu zoals ik in mijn blog al gezegd heb, reva-fitnes doen voor zijn rugprobleem, om zijn rugspieren te versterken mag hij al trainen op de technogym toestellen, met 5 en 10kg, maar als ik dat vergelijk met veel dames bij ons, vind ik dat voor een jognen van 13j, 1m58 en 41kg, toch al genoeg, alhoewel hij heeftg na de eerste keer vrijdag geen spierpijn gehad zegt hij. Is omdat ze in veel fitnessen pas vnaf 14/15j met gewichttoestellen mogen werken, en onze gymbaas is kinesist, dus als hij het in de zoon zijn training toepast..........
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Re:blijkbaar toch al er jong trainen op technogym toestellen
zo 10-okt-10 21:57
( permalink)
Prima toch, als het een specifiek doel dient zou ik niet inzien waarom hij niet kan trainen met zulke gewichten. Hopelijk heeft hij er baat bij.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
ma 11-okt-10 09:55
( permalink)
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
ma 11-okt-10 10:04
( permalink)
Het enige probleem dat ik zie met die toestellen is niet het gewicht an sich, maar de biomechanica: ben je te klein, dan pas je er vaak domweg niet op. Jouw zoon is even lang als ik en het is gewoon zo dat sommige toestellen prima in te stellen zijn, maar bij andere toestellen gaat dat soms heel lastig of gewoon helemaal niet.
|
|
|
|
forceman
-
Total Posts
:
1017
- Scores: 32
-
Reward points
:
987
-
|
ma 11-okt-10 13:39
( permalink)
@ Espi, ja hij zegt dat het goed instelbaar op zijn hoogte is, de baas zegt dat alle toestellen bij ons perfect kunnen gebruyikt worden ook door mensen van 1,5 m en zelfs iets kleiner, zijn vrouw is ook maar 1m56 en heeft bij aankoop van nieuwe toestellen ze steeds zelf uitgetest daarvoor
|
|
|
|