Monty
-
Total Posts
:
125
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Hoi iedereen, ik studeer voor sportleraar en moet over een paar weken een les bodypump geven. Wie kan mij helpen en zeggen hoe ik zo een les moet opbouwen? Waar moet ik op letten? alvast bedankt
Wie anderen overwint is sterk, wie zichzelf overwint is machtig!
|
|
|
|
Juutje1
-
Total Posts
:
1235
- Scores: 26
-
Reward points
:
1102
-
|
Voor zover ik weet, is Bodypump een vaststaande choreografie.. Dus hoef je zelf aan niet zoveel dingen te denken. De muziek is al voor je uitgezocht, de oefeningen en volgorde van de oefeningen staat ook vast. Misschien eens bij een sportschool een les meedraaien? Dan zie je wat het precies is! (erg leuk in elk geval, hahahaha)
|
|
|
|
Pim
-
Total Posts
:
605
- Scores: 28
-
Reward points
:
803
-
|
Een goed lesvoorbereidingsformulier kan je goed op weg helpen!
|
|
|
|
Monty
-
Total Posts
:
125
-
Reward points
:
0
-
|
en heeft iemand van jullie daar een lesvoorbereiding van? anders moet ik eens aan de intructor vragen
|
|
|
|
Nootje
-
Total Posts
:
929
-
Reward points
:
0
-
|
De voorbereiding van een body pump les haal je als het goed is van een video / dvd die je krijgt van les mills of van je sportschool, dus het lijkt me handig als je zo'n dvd vraagt....
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen - Loesje Dance first, think later...
|
|
|
|
hehoi
-
Total Posts
:
3606
- Scores: 11
-
Reward points
:
1640
-
|