Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 21
|
Author |
doubleb
-
Total Posts
:
8
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
boksen [sm=boxen1.gif]
zo 06-jun-04 21:59
( permalink)
 ik wil volgend schooljaar gaan boksen  ... Maar het flauwe aan boksen lijkt me dat je een wedstrijd zegmaar kan winnen op punten (toch  ? )Op tv zie je altijd dat iemand wint door een vette KO. Maar in het echt krijg je toch zegmaar punten voor bijvoorbeeld een klap in je zij en degene met de meeste punten wint? (en het maakt dus eigenlijk helemaal niet uit hoe hard die klap is...) En je begint toch neem ik aan als trainingslid?...Lijkt me namelijk niet zo prettig om als rookie een wedstrijd te moeten gaan doen ofzo...
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
RE: boksen [sm=boxen1.gif]
zo 06-jun-04 22:27
( permalink)
hehe als je begint moet je niet direct wedstrijden doen.. en als één vd twee niet neer wil gaan moet er toch iemand winnen...dus dan tellen ze punten... en op tv winnen ze niet altijd door vette ko ze
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
zo 06-jun-04 23:13
( permalink)
ORIGINAL: doubleb Lijkt me namelijk niet zo prettig om als rookie een wedstrijd te moeten gaan doen ofzo... haha, dat lijkt me ook niet zo prettig, dat vraagt MINIMAAL een jaar intensieve training, tenzij je een natuurtalent bent...
|
|
|
|
kickboxer
-
Total Posts
:
22
-
Reward points
:
0
-
|
zo 06-jun-04 23:20
( permalink)
Waarom ga je niet kickboksen? Is iets completer dan boksen.
|
|
|
|
Tybalt
-
Total Posts
:
3112
-
Reward points
:
0
-
|
zo 06-jun-04 23:23
( permalink)
ik heb zelf een tijdje aan kickboxen gedaan, maar moet zeggen dat mijn liefde toch meer naar boksen uitgaat
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment
|
|
|
|
kickboxer
-
Total Posts
:
22
-
Reward points
:
0
-
|
zo 06-jun-04 23:58
( permalink)
Ieder is er vrij in, natuurlijk. Maar persoonlijk hou ik wel van trappen er bij. Maar boksen vind ik ook wel leuk.
|
|
|
|
Bodyman
-
Total Posts
:
1814
-
Reward points
:
0
-
|
ma 07-jun-04 07:49
( permalink)
ik deed wedstrijden naar 4 maanden dus je kan best snel wedstrijden doen hoor..
|
|
|
|
Mr.X.
-
Total Posts
:
3596
-
Reward points
:
711
-
|
ma 07-jun-04 10:43
( permalink)
Gewoon al beukend de ring in komen,...
Er zijn twee manieren om jezelf voor de gek te houden. Het ene is om te geloven in wat niet waar is en de andere is weigeren te geloven wat wel waar is".
|
|
|
|
Dennis221981
-
Total Posts
:
261
-
Reward points
:
0
-
|
ma 07-jun-04 15:13
( permalink)
Heb ruim een jaar lekker getraind voor dat ik de ring inging (kickboxen) Had wel eerder gekund misschien, maar vindt dat je pas de ring in moet, als je zelf er helemaal klaar vor bent, en ook 100 % zeker van je zaak ben. Als je twijfelt zou ik wachten met in de ring gaan. P.s. Wel een kick hoor om in een ring te vechten!
Live ur Life to the MAX.......
|
|
|
|
kickboxer
-
Total Posts
:
22
-
Reward points
:
0
-
|
ma 07-jun-04 15:33
( permalink)
IS zeker een aparte ervaring in de ring vechten. Winnen of verliezen maakt niet uit, alhoewel winnen natuurlijk leuker is.
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
ma 07-jun-04 16:32
( permalink)
Als je lid wordt van een goede sportschool dan houden ze er rekening mee dat je er nog geen ruk van kan. Want niemand wordt er wijzer van om een beginner een hele training lang de sportschool door te meppen. Op zo’n eerste training hoef je dus echt niet bang te zijn dat je flinke klappen krijgt.
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
ma 07-jun-04 17:11
( permalink)
|
|
|
|
Tybalt
-
Total Posts
:
3112
-
Reward points
:
0
-
|
ma 07-jun-04 17:54
( permalink)
hahaha ja inderdaad
|
|
|
|
doubleb
-
Total Posts
:
8
-
Reward points
:
0
-
|
ma 07-jun-04 22:13
( permalink)
mijn voorkeur gaat denk ik ook uit naar gewoon boksen...dat trappen erbij lijkt me namelijk niks! eerst ff massa kweken....want zoals ik nu ben heb je niet zoveel tikken nodig om mij parallel met de vloer te krijgen denk ik...... OFFTOPIC: Dennis won je die wedstrijd  ?
|
|
|
|
kickboxer
-
Total Posts
:
22
-
Reward points
:
0
-
|
ma 07-jun-04 23:14
( permalink)
Gewicht en spieren is niet zo belangrijk bij (kick)boksen. Techniek en snelheid zijn veel belangrijker. Als die alletwee op hun top zitten, dan wordt spierkracht belangrijk, maar dat duurt wel enkele jaren
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
-
Reward points
:
732
-
|
di 08-jun-04 00:38
( permalink)
ORIGINAL: doubleb mijn voorkeur gaat denk ik ook uit naar gewoon boksen...dat trappen erbij lijkt me namelijk niks! eerst ff massa kweken....want zoals ik nu ben heb je niet zoveel tikken nodig om mij parallel met de vloer te krijgen denk ik...... OFFTOPIC: Dennis won je die wedstrijd ? mss beetje off-topic, maar wat ik mij zo afvroeg:p bij boksen merk ik dat lengte minder van belang is...bij het kickboxen doen we soms ook enkel vuisten, en dan win ik gemakkelijk van grotere tegenstanders (ben zelf 1m77) maar als het schoppen erbij komt merk ik dat het veel minder gaat... is dan een algemene richtlijn dat kleinere geblokte personen beter kunnen boksen, en lange (pezige) mensen beter kickboxen? want het valt mij precies op dat grotere 'magere' mensen de kickboxwereld domineren... greetzZz
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Tybalt
-
Total Posts
:
3112
-
Reward points
:
0
-
|
di 08-jun-04 09:51
( permalink)
mark hunt won de K1 paar jaar geleden. is ook maar een opdondertje! Maar ik moet zeggen dat ik ook altijd last had om tegen langere mensen te vechten. ben zelf 1.78. Maar ook bij alleen boksen viel dat me tegen omdat wij er veel aggresiever in moeten zien te komen willen we een beetje schade aan kunnen richten.
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
-
Reward points
:
732
-
|
di 08-jun-04 10:18
( permalink)
ORIGINAL: Tybalt mark hunt won de K1 paar jaar geleden. is ook maar een opdondertje! Maar ik moet zeggen dat ik ook altijd last had om tegen langere mensen te vechten. ben zelf 1.78. Maar ook bij alleen boksen viel dat me tegen omdat wij er veel aggresiever in moeten zien te komen willen we een beetje schade aan kunnen richten. hehe, aan aggressiviteit ontbreekt het mij niet tijdens het boksen...heb meestal het probleem dat ik teveel naar voor boks en dat m'n tegenstander tegen de muur van de zaal beland en als je klein bent kan je ook duiken, onder je tegenstander kruipen, en dan slagen op het lichaam plaatsen, maar wel oppassen voor de uppercut...maar bij kickboxen krijg je dan schoppen rond je oren, en voor je binnenbent ben je al half uitgeteld:p Tyson is ook maar 1m80 of zoiets, en mijn groot voorbeeld Roy Jones Jr is ook niet groot (even groot als ons:p) ik zie hem wel niet winnen tegen klitschko en andere giants, maar hij haalt het toch van veel grote mensen... doet mij een beetje denken aan Calimero, zou ook een prima bokser geweest zijn denk ik:p en dat ei zou de helft van de slagen opvangen:p:p
|
|
|
|
Tybalt
-
Total Posts
:
3112
-
Reward points
:
0
-
|
di 08-jun-04 10:31
( permalink)
ik dacht dat tyson 1.89 was maar dat zal wel fout zijn dan. Ik ben een x ko gegaan tijdens sparren. Daarna was ik beetje te.. bangig. Achteruit boxen heeft geen zin met onze lengte
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
-
Reward points
:
732
-
|
di 08-jun-04 10:51
( permalink)
ja, hij's echt 'maar' 5'11''1/2, weet zo'n dingen als fan van hem:p ik kon het ook niet geloven toen ik het las... heb heel lang een quote van z'n eerste trainer gehad, waarin stond dat lengte niet zo belangrijk is, het gaat erom de beste te zijn, mike had (heeft) trouwens ENORME benen, en als er zo'n uppercut komt van hem, komt dat uit z'n benen en armen en ga je ECHT wel neer, iemand die lang is kan dat al wat moeilijker en moet meer naar jabs grijpen (saai vind ik dat al die jabs...) en op afstand houden...in onze club zit ook een soort Tyson, vreselijk breed, bomen van benen, en echt vreselijk moeilijk om tegen te sparren... ben nog altijd enorme fan van hem, alleen zo jammer dat hij nu niet meer zo is als vroeger al die lange mietjes die nu boksen:p zouden er beter wat meer zijn als Iron Mike
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|