flex_it
-
Total Posts
:
78
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Hey guys, kan er mij hier soms iemand vertellen waar ik (liefst in België) (zeer) goede bokzakken kan vinden?? Is zowel voor kick en punch en ze moeten wat kunnen verdragen,dus kwaliteit is heel belangrijk. Zakken -50kg heb ik geen nood aan en zelf vullen zie ik eigenlijk ook al niet goed zitten
Pain is temporary...Pride is forever!!!!!
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
- Scores: 91
-
Reward points
:
1420
-
|
RE: bokszakken
za 04-nov-06 20:24
( permalink)
Bij de betere sportzaak hebben ze die dingen wel liggen (hier in NL dan). En anders zijn er genoeg winkels te vinden die alleen zulk soort spullen verkopen. En online is er ook wel het een en ander te vinden. Heb er zelf 1 van 35 kg dacht ik. meter hoog. als je die ophangt kan je net trappen en stoten. Had eigenlijk gelijk de 'grote broer' moeten kopen, maar ja. Die is 1.80 meter en zal zo rond de 63 kg zitten denk ik. Het merk is Fitshape. Verder ben ik niet bekend in België.
|
|
|
|
Von Biatch
-
Total Posts
:
845
-
Reward points
:
682
-
|
za 04-nov-06 20:29
( permalink)
Ik weet niet van waar je bent in België... Ik weet dat er in Antwerpen op een goede 500m van Decathlon een Martial-Arts groothandel is waar je een ruime keuze hebt aan bokszakken.
"There is no secret routine, there is no magical number of reps and sets. What there is, is confidence, belief, hard work on a consistant basis, and a desire to succeed." - Steve Justa
|
|
|
|
bunecarera
-
Total Posts
:
1535
- Scores: 11
-
Reward points
:
744
-
|
zo 05-nov-06 13:27
( permalink)
I hurt myself today, to see if I still feel. I focused on the pain, the only thing that's real.
|
|
|
|
M0|p
-
Total Posts
:
5068
- Scores: 1
-
Reward points
:
692
-
|
zo 05-nov-06 20:17
( permalink)
Als je van limburg bent, zou ik naar Top-sport in Zonhoven (Hasselt) gaan, die verkopen echte leren bokszakken tot 1,70 - 1,80 meter lang. Ikzelf haal daar mijn spullen, voor krachttraining wel te verstaan gewichten enzo. Website: http://www.top-sport.be/shop/catalog/ Daar vind je waarschijnlijk ook een wegplannetje.
Proud owner of a Bimmer with diesel-power
|
|
|
|
flex_it
-
Total Posts
:
78
-
Reward points
:
0
-
|
ma 06-nov-06 10:42
( permalink)
ORIGINEEL: Von Biatch Ik weet niet van waar je bent in België... Ik weet dat er in Antwerpen op een goede 500m van Decathlon een Martial-Arts groothandel is waar je een ruime keuze hebt aan bokszakken.
Hen je hiervan soms het juiste adres en hebben ze ook en website??
|
|
|
|
Von Biatch
-
Total Posts
:
845
-
Reward points
:
682
-
|
ma 06-nov-06 15:01
( permalink)
"There is no secret routine, there is no magical number of reps and sets. What there is, is confidence, belief, hard work on a consistant basis, and a desire to succeed." - Steve Justa
|
|
|
|
flex_it
-
Total Posts
:
78
-
Reward points
:
0
-
|
di 07-nov-06 10:17
( permalink)
|
|
|
|
ohmitep
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
ma 18-dec-06 00:42
( permalink)
heb je nu al een sportzak gevonden?
|
|
|
|
filip onghena
-
Total Posts
:
1542
-
Reward points
:
0
-
|
ma 18-dec-06 21:29
( permalink)
he hans wat ben je vanzin ???? je hebt plotseling zoveel energie gekregen.....je trainen niet laten gaan hé.. voor de rest succes met alles
TE ZWAAR.....dat bestaat niet voor een Onghena...
|
|
|
|
flex_it
-
Total Posts
:
78
-
Reward points
:
0
-
|
wo 27-dec-06 11:30
( permalink)
ORIGINEEL: ohmitep heb je nu al een sportzak gevonden? Nee, nog niet. Ben nog wa aan het twijfelen tssn eene van 1,50m of die van 2,00m Hey Flipper,jij had onlangs toch ne zak moeten verhuizen?? Gebruikt diene kerel hem nog en is da wa nen degelijken?? Had onlangs ne ferme site gevonden me knappe bokzakken,maar heb hem natuurlijk niet toegevoegd en ben hem kwijtgespeeld. Zakken waren wel wa duurder (+- 300€),maar wel de moeite van design enzo. Als ik de site terug eens ontdek ga ik mij waarschijnlijk daar nen bokszak bestellen en dan kan the fun beginnen
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
do 28-dec-06 19:54
( permalink)
Die van 2 meter, daar moet je wel een sterke ophanging voor hebben, is toch weer een stukkie zwaarder dan 1.50.
|
|
|
|
ohmitep
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
do 18-jan-07 07:01
( permalink)
heyla heb je nu al een bokszak gekocht? heb namelijk 1 van 2 meter te koop staan... van het merk rondat... (professionele) als je interesse hebt?
|
|
|
|
flex_it
-
Total Posts
:
78
-
Reward points
:
0
-
|
ma 29-jan-07 11:42
( permalink)
ORIGINEEL: ohmitep heyla heb je nu al een bokszak gekocht? heb namelijk 1 van 2 meter te koop staan... van het merk rondat... (professionele) als je interesse hebt? Heb de thai bag van everlast gekocht bro
|
|
|
|