Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 26 of 26
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
Status: offline
|
RE: cardioërs en bodybuilders
di 20-dec-05 22:13
( permalink)
hahaha dat wint de prijs van scheve redeneringen  dus jij vergelijkt sporten door hun 'vechtend vermogen' stel voor dat we 100 cardioërs en 100 bb'rs laten vechten om dan statistisch het resultaat te bepalen
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
mariska
-
Total Posts
:
4215
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
wo 21-dec-05 13:13
( permalink)
(en dan bedoel k niet de cardieoende BBer) Denk dat je ook wel beetje conditie moet hebben voor een gevecht  Afhankelijk van hoe snel je je tegenstander kan uitschakelen natuurlijk Op mensen die na het cardio-en meteen weer de fout in gaan kan ik me echt niet storen hoor. Zolang ze er zelf een goed gevoel aan over houden... zou het vervelender vinden als ze uren apparaten/ DB"s bezet houden zonder wat te doen maar dat doen ze toch niet
-The one unchangeable certainty is that nothing is unchangeable or certain.- John F kennedy - I like long walks. Especially when they're taken by people who annoy me.
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
-
Reward points
:
0
-
|
wo 21-dec-05 13:24
( permalink)
ORIGINAL: Oom Oli Het allerbelangrijkste is voor mij uiteraard het palen en blowen, maar dat wisten jullie al! Dat zijn zeer heldere prioriteiten.  (waar ik me volledig in kan vinden). We moesten eens samen wat Belgische hash roken (nog nooit gehad, vandaar). Nodigen we X ook uit, dat wordt vast en zeker lachen. on-topic: Er wordt te weinig geneukt. En daar gaat dit land van naar de klote meneer!
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
-
Reward points
:
0
-
|
wo 21-dec-05 13:27
( permalink)
ORIGINAL: Oom Oli Wie denken jullie trouwens dat meestal wint als in de gym een cardioër vecht tegen een bodybuilder? de eerste minuut moet de cardioër rennen voor zijn leven. Na die eerste minuut worden de kansen voor de cardioër steeds groter naarmate het gevecht langer duurt. Als de cardioër na 5 minuten nog steeds in leven is en al zijn ledematen nog heeft, dan beginnen de problemen voor de bodybuilder.
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
do 22-dec-05 18:15
( permalink)
|
|
|
|
Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
do 22-dec-05 18:17
( permalink)
ORIGINAL: Killa_Bee stel voor dat we 100 cardioërs en 100 bb'rs laten vechten om dan statistisch het resultaat te bepalen kijk, je zegt het nu al lachend, maar eigenlijk is dat het PERFECTE idee voor een grote forummeeting!
|
|
|
|