cardio of KT?
Author Message
maarten89

• Total Posts : 12
  • Scores: 0
  • Reward points : 1151
  • Status: offline
cardio of KT? zo 16-sep-07 22:05 (permalink)
0
ben pas terug begonnen op de sportschool. ik zou graag men overtollig vet aan men buik wegkrijgen maar terwijl ook men spieren trainen,dus doe nu KT en cardio op de sportschool : om de twee dagen maar heb  horen zeggen van vrienden die ook naar sportschool gaan dat ik beter men vet in spieren moet omzetten als ik redelijk breed wil worden maar is dit wel juist? kzal eventjes men statitieken erbij zetten :p ben 1.87 m en weeg 83 kg waarvan redelijk veel vet :p , ik woog eerst 98 kg.
<message edited by maarten89 on zo 16-sep-07 22:29>

violette

• Total Posts : 5332
    • Scores: 6
    • Reward points : 665
    RE: cardio of KT? ma 17-sep-07 06:39 (permalink)
    0
    Vet omzetten in spieren, dat kan niet. Spieren bouwen door KT en daarna wat cardio om vet te verbranden. Dus allebei en in die volgorde, dan gaat het goedkomen! super blij

*** Je komt nooit op je bestemming aan als je alleen maar op zonnige dagen reist. ***

Marcus

• Total Posts : 6812
      • Scores: 354
      • Reward points : 1857
      • Status: online
      RE: cardio of KT? ma 17-sep-07 08:15 (permalink)
      0
      KT zal meest effectief zijn om je lichaamscompositie (spieren tov vet) gunstig te veranderen, omdat het zowel aanzet tot spiergroei als je stofwisseling beter verhoogt dan cardio.
      Dus zou accent leggen op KT in de zin dat je daar zoveel mogelijk van doet. En dan denk ik aan 3x/week full body. Veel meer dan dat en je loopt risico dat het ten koste gaat van je intensiteit of dat je overtraint. Dus naast 3x/week full body zou ik dan nog cardio doen zoveel als je nog tijd voor/zin in hebt. Hoe intensiever de cardio des te beter voor verhogen van je stofwisseling.
      Cardio direct voor/na KT doen is niet optimaal, dus zou het op andere dagen doen of op andere dagdelen.
      En wees beetje creatief en wissel je cardio af om het leuk te houden en teveel gewenning van je lichaam te voorkomen en doe niet teveel de geijkte dingen. Met zandzakken rondrennen is ook cardio, of een potje basketbal/voetbal/squashen, door de duinen rennen, mountainbiken in het bos, zwemmen, tegen een bokszak aanslaan. Het hoeft niet perse op de crosstrainer op de sportschool.
      Nowhere to go, nothing to do, no one to be 

maarten89

RE: cardio of KT? ma 17-sep-07 18:46 (permalink)
        0
        maar zou ik men buik enzo wegkijgen want zie dat de meeste die starte een slanke lijn hebben terwijl ik nog een redelijk buikje heb.is er iemand die ook zo gestart is zoals mij?

sis

• Total Posts : 30876
          • Scores: 618
          • Reward points : 2073
          • Status: online
          RE: cardio of KT? ma 17-sep-07 21:36 (permalink)
          0
          Heb je de post boven je gelezen?

Ja. Als je traint gaat je buik weg en krijgt je lichaam meer vorm. Meerdere mensen zijn met overgewicht of een minder goed ontwikkeld lichaam begonnen. Het is een kwestie van volhouden. Succes

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

maarten89

RE: cardio of KT? ma 17-sep-07 21:43 (permalink)
            0
            oke bedankt ik laat wel nog wat horen van men prestaties super blij

StevieNL

• Total Posts : 169
              • Reward points : 0
              RE: cardio of KT? di 18-sep-07 21:52 (permalink)
              0

niet teveel de geijkte dingen. Met zandzakken rondrennen is ook cardio, of een potje basketbal/voetbal/squashen, door de duinen rennen, mountainbiken in het bos, zwemmen, tegen een bokszak aanslaan. Het hoeft niet perse op de crosstrainer op de sportschool.

Super ''Vet'' omschreven, tof man.

Maar maarten, ik ken iemand die net zo gestart is als jou. die jongen heeft intussen veel kracht, maar nog steeds een buikje, houd rekening met de tijd die je beschikbaar stelt voor je doelen. Ik ben de laatste die iemand wil demotiveren, maar reken er maar op dat het op een gezonde verantwoordelijke manier langer kan gaan duren dan je denkt. Wees blij dat je nu op de goede weg bent! Haast is nu je valkuil.

Succes en sterkte Maarten
              Huilen tijdens de training, lachen op het strijdveld!

Student: Fitness, Gezondheid & Welzijn

jeffreyl

• Total Posts : 767
                RE: cardio of KT? wo 19-sep-07 10:55 (permalink)
                0
                ik ben in 1 jaar tijd van 126 kg naar 86 kg gegaan. ik begon als vetzak en eindigde als iemand met een kickboxer figuur. met kt, cardio en een voedingsschema kan je al heel ver komen.
                Gebanned op eigen verzoek.

maarten89

RE: cardio of KT? wo 19-sep-07 19:08 (permalink)
                  0
                  zou je ongeveer kunnen zeggen wat je juist allemaal deed? heb je foto's van vroeger en nu, zou me mss heel hard motivere

jeffreyl

• Total Posts : 767
                    RE: cardio of KT? wo 19-sep-07 19:21 (permalink)
                    0
                    ik had destijds een hele zware stage. heel vroeg op staan en was laat weer thuis nadat ik een dag hard had gewerkt bij een hovenier. ik begon steeds meer te eten om de 2-3 uur. veel eiwitten, goede vetten en goede kh. toen ik s'avonds thuis was ging ik nog naar de sportschool toe om wat krachttraining te doen. ik volgde destijds een fullbody progamma. eerste weken van de cut ging ik niet junken want dat deed ik pas nadat ik wat enkele kilo's was afgevallen. nu volg ik een Ub/Lb progamma 4x in de week. ik probeer nu massa aan te zetten want daar heb ik weer voordeel bij wanneer ik ga cutten vanwege de snellere stofwisseling. als ik echt goed wil afvallen werkt hardlopen bij mij heel erg goed. voor een HIIT dus 30 sec.joggen en dan 30 sec. sprinten en dat 14 minuten lang. natuurlijk moet je dit wel eerst opbouwen. en bij mij helpt het ook enorm om je benen te trainen. dan gaat het allemaal veel beter ofzo heb ik het gevoel. maar probeer eerst maar 3x in de week een fullbody schema te volgen en plaats hier een voedingsschema zodat wij je kunnen helpen met je eten. probeer zoveel mogelijk informatie te lezen hier op dit forum want informatie=macht! suc6.
                    Gebanned op eigen verzoek.

maarten89

RE: cardio of KT? wo 19-sep-07 19:26 (permalink)
                      0
                      oke merciknipoog

Stan

• Total Posts : 15294
                        • Scores: 13
                        • Reward points : 732
                        RE: cardio of KT? wo 19-sep-07 19:41 (permalink)
                        0

ORIGINAL: jeffreyl

ik had destijds een hele zware stage. heel vroeg op staan en was laat weer thuis nadat ik een dag hard had gewerkt bij een hovenier. ik begon steeds meer te eten om de 2-3 uur. veel eiwitten, goede vetten en goede kh. toen ik s'avonds thuis was ging ik nog naar de sportschool toe om wat krachttraining te doen. ik volgde destijds een fullbody progamma. eerste weken van de cut ging ik niet junken want dat deed ik pas nadat ik wat enkele kilo's was afgevallen. nu volg ik een Ub/Lb progamma 4x in de week. ik probeer nu massa aan te zetten want daar heb ik weer voordeel bij wanneer ik ga cutten vanwege de snellere stofwisseling. als ik echt goed wil afvallen werkt hardlopen bij mij heel erg goed. voor een HIIT dus 30 sec.joggen en dan 30 sec. sprinten en dat 14 minuten lang. natuurlijk moet je dit wel eerst opbouwen. en bij mij helpt het ook enorm om je benen te trainen. dan gaat het allemaal veel beter ofzo heb ik het gevoel. maar probeer eerst maar 3x in de week een fullbody schema te volgen en plaats hier een voedingsschema zodat wij je kunnen helpen met je eten. probeer zoveel mogelijk informatie te lezen hier op dit forum want informatie=macht! suc6.

veruit de beste post die ik ooit van je gelezen hebblij Goed advies!!!!!

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

Jeroen

• Total Posts : 81
                          RE: cardio of KT? zo 02-dec-07 09:44 (permalink)
                          0
                          Prachtige post jeffreyl. Goed advies dat ik ook goed kan gebruiken.

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                            • No New Messages
                            • Hot Topic w/ New Messages
                            • Hot Topic w/o New Messages
                            • Locked w/ New Messages
                            • Locked w/o New Messages
                            • Read Message