Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 23 of 23
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
Status: offline
|
RE: complimenten of juist niet...
wo 25-nov-09 17:22
( permalink)
ORIGINAL: Wreckless Ik denk dat een compliment een mooie gelegenheid is om wat uitleg te geven over gezonde voeding en krachttraining. We mogen toch wel eens missionaris spelen voor deze mooie sport ? of reclame maken voor je nieuwe boek of zo... Niet iedereen vindt gespierd even mooi, daar moet je je gewoon bij neerleggen...niet iedereen vind slank ook even mooi, niet iedereen ziet een dubbele D cup even graag etc. Als vrouw is het wel minder algemeen aanvaard om uitzonderlijk gespierd te zijn, maar ik vind het wel iets om trots op te zijn. Denk dat de meesten er toch ook wel tenminste respect voor hebben.
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Lyd
-
Total Posts
:
18
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
do 26-nov-09 09:19
( permalink)
Ik denk ook zeker dat het voor een vrouw minder aanvaard is om gespierd te zijn. Mijn ex kon ook niet goed hebben dat ik gespierder was dan hij, haha. Misschien dat ook de uiteindelijk onderliggende reden van de breuk, haha. Bedankt iig voor jullie reacties! Ik ga gewoon sowieso trots zijn op mijn lichaam!
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
do 26-nov-09 09:59
( permalink)
Wat is "uitzonderlijk gespierd" voor een vrouw? Voor de ene is de minste welving in een kuit al lelijk. Ik zag laatst een stukje van het programma Benelux top model of zo iets (ik zat eigenlijk te wachten voor het volgende programma) en daar kreeg een juffrouw het verwijt dat ze cellulitis had, terwijl ik enkel wat glooiing van een aangespannen hamstring zag. Maar vergeleken met de andere panlatten had ze nog wàt ronding. Dat was dus blijkbaar al "uitzonderlijk gespierd".
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|