Change Page:
12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 23
Lyd
-
Total Posts
:
18
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
complimenten of juist niet...
di 24-nov-09 11:57
( permalink)
Hallo! Ik vraag me af hoe jullie omgaan met reacties op je lichaam. Mijn lichaam is vrij gespierd en daar krijg ik best wel regelmatig reacties op van anderen. Ik moet toegeven dat de meeste reacties wel positief zijn, dus dat is op zich natuurlijk geen probleem  Maar toch weet ik vaak niet wat ik moet zeggen. Meestal zeg ik iets als, tja dat heb je zo. Hahaa. Hoe reageren jullie bij reacties op je lichaam? Soms zeggen mensen iets als "ja maar jij hebt ook echt aanleg om gespierd te worden, ik heb dat niet." En op dat soort opmerkingen weet ik nog minder goed te reageren. Dan denk ik altijd, dude, ik krijg spieren ook niet kado hoor, net als ieder ander doe en laat ik er bepaalde dingen voor. Maar als ik dat antwoord dan denken mensen dat ik een freak ben, haha. Dusssss laat maar horen!!
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
|
RE: complimenten of juist niet...
di 24-nov-09 12:24
( permalink)
Het boeit mij werkelijk voor geen meter wat een ander van mijn uiterlijk zegt of vind, ik doe deze sport vooral omdat ik het leuk vind en voor mijzelf en of iemand het nu wel of niet mooi vind, jammer joh.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
- Scores: 74
-
Reward points
:
1639
-
|
di 24-nov-09 12:26
( permalink)
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
di 24-nov-09 12:34
( permalink)
Uiteraard doe je het voor je zelf, maar complimenten zijn gewoon leuk om te krijgen.. zeg gewoon de waarheid en dat je er hard voor werkt... zo is het toch?
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6812
- Scores: 354
-
Reward points
:
1857
-
Status: online
|
di 24-nov-09 12:49
( permalink)
Hoe ik ermee probeer om te gaan is me te realiseren dat andermans mening over mij niet zo heel belangrijk is. En dat probeer ik me vooral te realiseren als het een positieve mening is! Ten eerste omdat als je er onbewust waarde aan gaat hechten als het positief is het erg moeilijk wordt om dat niet ook te doen als het negatief is. En ten tweede, omdat als je heel erg veel waarde hecht aan die complimenten het lastig is om dat niet op te gaan zoeken (complimenten vissen). In beide gevallen zit je in een situatie waarin jouw stemming af gaat hangen van iemand anders mening, niet een situatie waar je in wil zitten. Kortom zou mensen lekker laten praten en niet willen reageren erop. Maak een grapje en verander van onderwerp tenzij het iemand van het tegenovergestelde geslacht is, dan maak je een grapje en verander je van onderwerp naar zijn/haar lichaam
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
|
di 24-nov-09 13:01
( permalink)
proest, er gingen een paar lichaa................euh onderwerpen door mijn hoofd heen
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
di 24-nov-09 13:14
( permalink)
Ik bouw aan mezelf, voor mezelf. In mijn omgeving wordt het eigenlijk maar raar gevonden dat je als vrouw aan KT doet en dan bedoel ik zwaarder trainen dan 2 á 3 x 20 reps  . Ik eet raar en ik sport raar. Dat zegt niemand, maar dat merk je als je eens over je sport praat of als je je salade en snacks een keer op je werk moet op eten. Ik vind het wel leuk als ik na een man aan de beurt ben op een apparaat en het gewicht 2 of drie gaatjes bij moet prikken. Je ziet ze dan in je ooghoek nog even omkijken... Dat vind ik ook een 'compliment' en natuurlijk doe je dan een herhaling meer dan je eigenlijk wilde Mijn man noemt me tegenwooordig: Sportwuuf! Aan dat compliment heb ik meer dan genoeg
|
|
|
|
Lyd
-
Total Posts
:
18
-
Reward points
:
0
-
|
di 24-nov-09 14:03
( permalink)
Ik train ook zeker voor mezelf en het maakt inderdaad niet uit wat anderen ervan vinden. Maar ik merk dat ik me soms gewoon niet goed weet hoe ik moet reageren op reacties. Soms willen mensen zelfs aan je spieren voelen en dan voel ik me helemaal ongemakkelijk. Dan denk ik betast lekker jezelf ofzo, hahaaa.
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
di 24-nov-09 14:12
( permalink)
Nou ja zeg! Je bent toch geen puppie die ze even mogen aaien. Net als je zwanger bent: dan willen sommige mensen ook aan je buik voelen... Afblijven! Het komt bij mij ook niet op om te willen voelen aan de spieren van iemand anders hoor  . Ik kan je (gelukkig) niet helpen met advies.
|
|
|
|
Lyd
-
Total Posts
:
18
-
Reward points
:
0
-
|
di 24-nov-09 14:21
( permalink)
haha, misschien heb je me juist advies gegeven Miepie! Ik zeg de volgende keer gewoon: "ik ben toch geen puppie??"
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1823
-
|
di 24-nov-09 14:53
( permalink)
ORIGINAL: Miepie Nou ja zeg! Je bent toch geen puppie die ze even mogen aaien. Net als je zwanger bent: dan willen sommige mensen ook aan je buik voelen... Afblijven! Het komt bij mij ook niet op om te willen voelen aan de spieren van iemand anders hoor . Ik kan je (gelukkig) niet helpen met advies. Juist wel.. dat is heel boeiend.
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
di 24-nov-09 14:57
( permalink)
ORIGINAL: Lyd ik krijg spieren ook niet kado hoor, net als ieder ander doe en laat ik er bepaalde dingen voor. Prima antwoord toch? Wrm denken mensen dan dat je een freak bent? Of denk jij voor andere mensen en vind je jezelf een freak? Nee maar, niks mis met dat antwoord toch? Lijkt me heel politiek correct iig.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
|
di 24-nov-09 15:35
( permalink)
Als ik hoor dat ik mannenarmen heb dan steek ik dat als compliment in mijn zak en zeg dankjewel. Als ze mijn kont groot vinden, dan ook Negatief commentaar op mijn uiterlijk dat heb ik zelf wel, maar hoor ik niet van anderen. Durven ze zeker niet @ Espi: spierenfetisjist!
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1823
-
|
di 24-nov-09 15:40
( permalink)
ORIGINAL: sis @ Espi: spierenfetisjist! Zijn we dat niet allemaal ? En jij al helemaal als je snapt wat ik bedoel
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
di 24-nov-09 17:14
( permalink)
Sis is een blotebillenfetisjist Espi. beetje off-topic, maar goed.
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
di 24-nov-09 17:21
( permalink)
Ik denk dat een compliment een mooie gelegenheid is om wat uitleg te geven over gezonde voeding en krachttraining. We mogen toch wel eens missionaris spelen voor deze mooie sport ?
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
|
di 24-nov-09 18:17
( permalink)
ORIGINAL: Espi En jij al helemaal als je snapt wat ik bedoel  Professioneel spierenknijper zelfs. @ kala, glutes zijn ook spieren he
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
di 24-nov-09 19:16
( permalink)
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Woppie
-
Total Posts
:
436
- Scores: 2
-
Reward points
:
662
-
|
di 24-nov-09 20:00
( permalink)
De leukste complimenten zijn van sexegenoten!
everyday a new challenge
|
|
|
|
P. Tsatsouline
-
Total Posts
:
1784
- Scores: 45
-
Reward points
:
1287
-
|
wo 25-nov-09 14:50
( permalink)
Gewoon het spelletje meespelen. Als ze denken dat het je makkelijk aangaat, maak ze dan lekker jaloers.
get comfortable being uncomfortable” because that’s were the results happen…
|
|
|
|