thys
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
conditie terug opbouwen
di 05-jun-07 20:15
( permalink)
Hallo Ik ben sinds februari bezig met fitnesse en kreeg eerst een schema om alle spiergroepen voor te bereiden om verdere schema's dit deed ik 6-7 weken. Nu heb ik een andere schema, maar aangezien ik ook voetbal en we binnekort (binnen 2 maanden) beginnen trainnen, zou ik graag mij conditie terug beginnen opbouwen. Is het goed als ik na mijn schema eindig met te lopen op de loopband? Of bëinvloed dit mijn spierherstel en of groei. Met mijn huidig schema trein ik me volledig lichaam. (bovenbenen, schouders, borst, biceps, triceps en buik) telkens 3x 12 herhalingen. Alvast bedankt
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
- Scores: 91
-
Reward points
:
1420
-
|
RE: conditie terug opbouwen
di 05-jun-07 20:37
( permalink)
Verplaatst naar cardio. Welkom hier trouwens. volledig lichaam. (bovenbenen, schouders, borst, biceps, triceps en buik)
Ik hoop dat je ook een rug hebt? Je kan imo het beste je cardio doen op dagen dat je niet met gewichten traint. Of in elk geval niet achter elkaar. Wat je wel kan doen is 's morgens lopen en dan 's avonds je krachttraining doen. Rustig opbouwen en zo'n 3 keer per week cardio lijkt me prima. Maar lees eens wat rond hier om wat ideeën te krijgen. Zelf een beetje onderzoek doen krijg je ook niks van. Ook kijken wanneer je tijd hebt en wanneer het voor jou het beste uitkomt om aan je conditie te doen. Als je totaal geen ochtendmens bent, ga je jezelf geen plezier doen om ineens 's morgen vroeg te gaan hardlopen. kies momenten/tijden waarop jij het beste gaat.
|
|
|
|
thys
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
wo 06-jun-07 07:27
( permalink)
ORIGINAL: Moob Verplaatst naar cardio. Welkom hier trouwens. volledig lichaam. (bovenbenen, schouders, borst, biceps, triceps en buik) Ik hoop dat je ook een rug hebt? Je kan imo het beste je cardio doen op dagen dat je niet met gewichten traint. Of in elk geval niet achter elkaar. Wat je wel kan doen is 's morgens lopen en dan 's avonds je krachttraining doen. Rustig opbouwen en zo'n 3 keer per week cardio lijkt me prima. Maar lees eens wat rond hier om wat ideeën te krijgen. Zelf een beetje onderzoek doen krijg je ook niks van. Ook kijken wanneer je tijd hebt en wanneer het voor jou het beste uitkomt om aan je conditie te doen. Als je totaal geen ochtendmens bent, ga je jezelf geen plezier doen om ineens 's morgen vroeg te gaan hardlopen. kies momenten/tijden waarop jij het beste gaat. Ok bedankt, dus ik kan beter de dag nadat ik met gewichten trein eens een gaan lopen. Dus cardio beindvloed spierherstel, groei? En ja heb ok een rug was ik vergeten
<message edited by thys on wo 06-jun-07 18:21>
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
- Scores: 91
-
Reward points
:
1420
-
|
wo 06-jun-07 19:11
( permalink)
Dus cardio beindvloed spierherstel, groei? Kan een invloed hebben. Je zal je voeding iets aan moeten passe als je geen gewicht wilt verliezen (lopen kost nu eenmaal energie) Cardio kan dus zeker je spiergroei beïnvloeden. Zowel positief als negatief. Maar nogmaals, lees eens wat rond hier en gebruik de handige zoekfunctie.
|
|
|
|