Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Is het mogelijk dat er iets mis is met de cookies van dit forum? Ik moet steeds opnieuw inloggen... Het kan ook lokaal aan mijn pc liggen, dan moet ik dat eens checken...
|
|
|
|
Gert
-
Total Posts
:
7746
- Scores: 93
-
Reward points
:
1749
-
|
...heb er geen last van, zal wel bij jou liggen.....
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
- Scores: 0
-
Reward points
:
891
-
|
Volgens mij doen ze het expres om jou van het forum te pesten oli...
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
ik krijg ook nooit geen koekie
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
- Scores: 74
-
Reward points
:
1639
-
|
Nooit gedacht dat ik samen hand in hand zou lopen met Oom Oli,maar hier heb ik net hetzelfde probleem. Moet ook iedere keer opnieuw inloggen! Sharkie: willen jullie mij ook wegpesten uit dit forum dan???&o&o
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
Sharkie: willen jullie mij ook wegpesten uit dit forum dan??? Alleen op eneven dagen miem...
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Gert
-
Total Posts
:
7746
- Scores: 93
-
Reward points
:
1749
-
|
Nooit gedacht dat ik samen hand in hand zou lopen met Oom Oli,maar hier heb ik net hetzelfde probleem.
...even een hele simpele opmerking; vinken jullie wel het 'save as cookie' vakje aan?
|
|
|
|
Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
ORIGINAL: Gert even een hele simpele opmerking; vinken jullie wel het 'save as cookie' vakje aan? Heeft de paus een Cadillac?
|
|
|
|
LordMike
-
Total Posts
:
107
-
Reward points
:
0
-
|
" Your desire to change must be greater than your desire to stay the same. " www.GezondheidForum.eu Forum over: Welzijn, Gezondheid en Fitness.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
En een bowlingbaan.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
-
Reward points
:
1639
-
|
Nu moet ik natuurlijk wel die gouwe ouwe Gert gelijk geven,bleh&o&o&o&o....... Ben ik blond!? Heb ik groene ogen!? Thanks Gertje ,had het niet aangevinkt Mijn probleem is opgelost,dus Oom Oli eerlijk wezen en aanvinken die handel zodat je niet iedere keer opnieuw moet inloggen. Doei'kes ik ga (vr)eten.
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
Jaco
-
Total Posts
:
2099
- Scores: 12
-
Reward points
:
828
-
|
Ik heb het ook sinds kort maar dat komt denk ik omdat m'n vrouwtje en ik op dezelfde pc inloggen.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Klopt Wannes! Ik heb geen problemen maar toch bedankt voor het melden. Als jullie zoiets tegenkomen horen we het graag
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
-
Reward points