Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 32 of 32
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
Status: offline
|
ORIGINAL: Wreckless Ik dacht dat dames vooral op de kleurtjes letten SheRu? Een exotisch gekleurde band kan een uitermate solide reden zijn voor nieuwe sportkleren.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
silli3
-
Total Posts
:
10
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
als je meer de nadruk op de voorkant wil leggen.zou je eens de frontsqaut moeten proberen.das dat je de stang aan de voorkant pakt.die kan je natuurlijk ook met de lunges doen of je doet een x walking lunges die werkt nog beter als gewoon het uitstappen,heb je hier meerdere vragen over hoor ik ze graag groetjes
|
|
|
|
silli3
-
Total Posts
:
10
-
Reward points
:
0
-
|
had het even verkeerd gelezen,maar de deathlift met dumbels hmm vind het zoals al eerder is gezegt meer een squat achtig iets.maar wat is je doel.steverige billen.dan kan je zoals ik in vorigfe bericht al zei eens walking lunges doen of de stang in de nek leggen,zoals je bij een squat doet.lukt je dat niet los.kun je dat ook in de smitmachine doen als jullie die wel hebben?
|
|
|
|
heanne
-
Total Posts
:
83
-
Reward points
:
0
-
|
Hoi, nee ik train bij een sportschool die weinig hebben op het gebied van KT, helaas er is meer voor de cardio. Mijn doel is gewoon meer bil, door het hardlopen had ik geen billen meer maar een platte kont ( zie foto bij me blog ) daarom wil ik proberen op deze manier weer volume te krijgen en heb de indruk dat het wel helpt. Ik doe lunges met 10 kilo gewicht aan elke hand en squat met een dumbel van 20 kilo voor me uit, heb het via you tube gezien en het gaat daarmee goed.Ook doe ik de leggpress. In ieder geval probeer ik het goed te doen, hoop daarmee mijn doel te behalen al moet ik eerlijk zeggen dat het voor me gevoel lang duurt voordat je resultaat ziet..of ik ben gewoon veel te ongeduldig enwil ik na een korte periode zien waarvoor ik train. thx alvast
|
|
|
|
silli3
-
Total Posts
:
10
-
Reward points
:
0
-
|
probeer dan een walkinglunges.die legt nog meer nadruk op de achterkant enzo en is veel zwaarder ook.leg press is ook een hele goeie oefening en squat zo ie zo.ik zelf heb van me eigen een ronde kont en heb volgens mij daar ook heel veel geluk mee,want veel vrouwen trainen zich suf ervoor.maar doe natuurlijk ook gewoon al die oefeningen haha
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
Of een goblet squat. Eenvoudiger. Lunges heb ik al 2x uit mijn schema gegooid wegens problemen met de knie. 1-benige oefeningen worden aangeraden, maar zijn op het gebied van coordinatie en uitvoering een stuk moeilijker. Niet op het einde van de training dus.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Georgia_
-
Total Posts
:
574
-
Reward points
:
0
-
|
Lunges veroorzaken bij mij ook snel knieklachten. Doe momenteel ook de gobletsquat, en werkt perfect. En sneller klaar!
I was born an original and won't die a copy.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
Lunges doe ik altijd aan het begin van een training en dan uitsluitend zonder extra gewicht als opwarming en om zo wat meer op balans te oefenen. Als er wel lunges met extra gewicht op het programma staan, maak ik gebruik van het meest verfoeide apparaat in de sportschool, namelijk.. de Smith machine en doe dan statische lunges.
|
|
|
|
heanne
-
Total Posts
:
83
-
Reward points
:
0
-
|
Ik heb even een vraag over de goblet squat, ik krijg steeds pijn in mijn onderrug als ik deze oefening doe.Ik heb het nu toch weer gedaan met een lager gewicht, toch krijg ik een stijf gevoel.Ik heb zelf wel de indruk dat ik de oefening goed doe.Dus echt billen naar achteren en door de benen zakken met meeste gewicht op mijn hakken, toch voelt het niet goed/ Gewoon doorzetten? of een andere oefening, zou dat jammer vinden want ik heb echt baat bij deze oefening.
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11154
- Scores: 95
-
Reward points
:
2031
-
Status: online
|
Als je echt pijn hebt tijdens/vlak na de beweging is het niet goed. Dan moet je hem misschien toch iets anders uitvoeren ofzo...
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Ik merk dat ik mijn bovenlichaam rechterop hou bij de goblet squat, en ik heb er een voorkeur voor om mijn voeten wat wijder te plaatsen. Wel oppassen dat je niet achterover kukelt als je wat rechter blijft.
|
|
|
|
heanne
-
Total Posts
:
83
-
Reward points
:
0
-
|
Ik ga dat de volgende keer proberen, ik heb altijd de indruk als ik mijn billen goed naar achteren doe ik die spieren beter aanpak.Vandaar dat ik zo ver mogelijk naar achter ga zitten, ga nu iets rechter op proberen. thx!
|
|
|
|