Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 32
|
Author |
heanne
-
Total Posts
:
83
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Had nog even een vraag aan de vergevorderden hier. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een dead lift te doen maar dan met dumbels. Ik squat en doe de lunges met de dumbels maar ik krijg de indruk dat je juist met de deadlift het beste resultaat krijgt om je bil spieren aan te pakken. Maar de sportschool waar ik train heeft geen halter.En ik wil echt graag mijn billen aanpakken, en ik las trouwens daar dat als je lunges doet dat je daar niet perse dumbels met een zwaar gewicht hoeft te pakken voor een goed resultaat.Maar ik wil juist die spieren zo groot mogelijk zien te krijgen..althans dat ik toch mijn voornaamste doel.Dus daar ook weinig herhalingen met een zo zwaar mogelijk gewicht?? Als iemand een alternatief heeft voor de deadlift met dumbels, zou ik dat graag horen. Alvast bedankt.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
http://www.dumbbell-exercise.com/dumbbell-deadlifts.htm Proper Exercise Technique Dumbbell deadlifts are very similar to dumbbell squats. Stand in an upright position while holding dumbbells at your sides. Lower the dumbbells down toward the floor by first sitting your hips back, then bend your knees and torso until your reach the floor or just slightly above. Keep your back flat and your head in a neutral position throughout the movement. Make sure you keep the dumbbells near your sides. Don’t let them swing out in front of your body. This is a great exercise for developing your legs and back. 
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
heanne
-
Total Posts
:
83
-
Reward points
:
0
-
|
Bedankt!! Ga het morgen meteen doen!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Ik vind het meer een squat beweging zoals het uitgelegd en getoond wordt. Maar da's ook een goede oefening voor je
|
|
|
|
violette
-
Total Posts
:
5332
- Scores: 6
-
Reward points
:
665
-
|
En je kunt hem ook nog met gestrekte benen doen en gestrekte rug, dus je 'hoekt' je lichaam, daarbij wel zorgen dat je je borst vooruit drukt om te voorkomen dat je met je schouders gaat hangen.
*** Je komt nooit op je bestemming aan als je alleen maar op zonnige dagen reist. ***
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
Ja, een soort stiff legged deadlift. Ik zou de db's trouwens evenwijdig naast je lichaam houden, niet in elkaars verlengde zoals op de foto's. http://www.youtube.com/watch?v=XBqHvNOVITo&feature=related Je kan ook afwisselen tussen deadlifts en lunges. Lunges zijn 1-benige oefeningen en vergen dus wat meer evenwichtsgevoel en coördinatie. Dat wordt wel aangeraden in een trainingsschema.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
heanne
-
Total Posts
:
83
-
Reward points
:
0
-
|
Heb het vanmorgen eens gedaan, voel me billen nu wel!  heerlijk. alleen als ik mijn benen gestrekt houd, krijg ik last van mijn rug.Zou dat komen omdat ik nog te weinig kracht heb? Ik doe nu dus die ene met gebogen knieen. Op naar gespierde billen
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
persoonlijk vind ik dat die persoon op de tweede foto véééél te veel naar achter leunt, normaal moet je toch lichtjes over je (hier virtuele) bar gebogen staan, hij zit er echt achter in een squat positie ipv deadlift positie! Ik zou kijken naar een andere sportschool waar ze wel een bar hebben, een sportschool zonder bar is toch gewoon belachelijk???!
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
tiger8
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
ORIGINAL: Stan persoonlijk vind ik dat die persoon op de tweede foto véééél te veel naar achter leunt, normaal moet je toch lichtjes over je (hier virtuele) bar gebogen staan, hij zit er echt achter in een squat positie ipv deadlift positie! Ik zou kijken naar een andere sportschool waar ze wel een bar hebben, een sportschool zonder bar is toch gewoon belachelijk???! Ja ik vind hem ook een squat oefening dan een deadlift oefening. Maar stel dat je geen bar hebt ter beschikking maar wel dumbells (heb ik nl vaak in hotels tijdens mn werk) is dit wel een goede alternatief oefening voor squats? Het voelt heel onnatuurlijk om die beweging met dumbells te maken...of moet ik er maar aan wennen?
vrouw 33jr, 172cm 58kg, 17.5%
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
- Scores: 91
-
Reward points
:
1420
-
|
|
|
|
|
tiger8
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
Dat ziet er idd veel 'comfrtabeler' uit! Thnx Moob!
|
|
|
|
heanne
-
Total Posts
:
83
-
Reward points
:
0
-
|
Die goblet lijkt mij ook wel wat! Is het trouwens hoe lager je zakt, hoe beter voor je bil spieren?? @ stan, ik vindt het jammer dat er geen squat apparaat aanwezig is op de sportschool, maar om daar dan meteen mijn abonnement voor af te zeggen? Die sportschool heeft namelijk ook weer veel voordelen zoals lange openings tijden en gezinslidmaatschap.Ik ga het gewoon op de manieren doen die jullie me hebben aangeraden. thx!
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
Sorry, maar "geen squat apparaat" = squatrack is al redelijk erg. Maar geen barbell, dat is toch wel beneden alle peil. Maar in hotelfitnesses vind je inderdaad vaak een zielige verzameling cardio apparaten en wat pastelkleurige dumbbells. Je kan rubberbanden meenemen op reis.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Niet alle sportscholen zijn even compleet uitgerust, en als de rest goed bij je past, dan is het een kwestie van afwegen en kiezen. Als het echt een gemis wordt zonder bepaalde zaken, dan kan heanne altijd verder zoeken.
|
|
|
|
tiger8
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
ORIGINAL: Wreckless Maar in hotelfitnesses vind je inderdaad vaak een zielige verzameling cardio apparaten en wat pastelkleurige dumbbells. Je kan rubberbanden meenemen op reis. Het ziet er interessant uit. In hotels kan ik nog improviseren als het om mn bovenlijf gaat. Maar voor benen er is echt bijna nooit wat. Dus zijn er oefeningen met de rubberbanden voor benen, voornamelijk squats?
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
|
|
|
|
heanne
-
Total Posts
:
83
-
Reward points
:
0
-
|
@wreckless waar haal je die banden? en is dat in verschillende sterktes? Het lijkt me wel handig om dat te hebben voor de tijd dat ik niet kan trainen in een sportschool.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
Yups, heb je bij de gemiddelde sportwinkel wel, in allerlei uitvoeringen en sterkten.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
Ik dacht dat dames vooral op de kleurtjes letten SheRu?
|
|
|
|
tiger8
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
ORIGINAL: Wreckless Ik dacht dat dames vooral op de kleurtjes letten SheRu? Thnx voor het filmpje! En ja, ik wil wel een roze
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|