dianabol hoeveelheid innemen??

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
michel22
Feather Weight
2004/03/24 20:30:34 (permalink)
0

dianabol hoeveelheid innemen??

ik ga binnenkort beginnen met een dianabol nu wil ik weten hoeveel ik in moet nemen per dag en het aantal weken en opbouwen?? afbouwen??
Mijn status 1.85
80 kg

21 Replies Related Threads

Robin S
    Heavy Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/24 21:37:38 (permalink)
    0
    De meesten bouwen het wel op en af geloof ik maar volgens mij kun je het beste vrij snel op je normale inname gaan zitten. Bij beginners ligt die geloof ik rond de 35mg ofzo. Maar dit is ook voor iedereen anders..
    pinodambini
    Super Heavy Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/24 22:12:15 (permalink)
    0
    Zou voor 5 of 6 weken gaan, zelf kijken hoeveel, tussen de 25mg en 35mg p/d.
    Waarom geen kuur met injects eigenlijk?
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/24 22:55:17 (permalink)
    0
    eh je hebt al dboll maar je weet nog niet hoe je het in moet nemen *doorslikken*.. hoeveel dus, en hoe lang?????

ken je alle bijwerkingen die het kan hebben?
    hoe is je nakuur?
    hoe ga je eten tijdens je kuur?

die info moet je ook bij elkaar hebben voordat je begint!
    Feel
    live life to the max
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 01:10:56 (permalink)
    0
    ORIGINAL: pinodambini

Zou voor 5 of 6 weken gaan, zelf kijken hoeveel, tussen de 25mg en 35mg p/d.
    Waarom geen kuur met injects eigenlijk?

omdat ie waarschijnlijk niet durft te spuiten?

zo zonde om een dbol only kuur te doen..........

greetz
    MaxMuscle
    Super Heavy Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 09:58:42 (permalink)
    0
    25 mg in één keer 1,5 uur voor je training.

Het blijft slecht 3,5 tot 5 uur actief dus tel uit je winst.

Welke je overigens ook weer vrij snel verliest als je niet nakuurt.

Maar waarom geen Deca erbij?
    michel22
    Feather Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 13:26:20 (permalink)
    0
    Ten eerste bedankt voor jullie hulp.
    Wil het eerst eens proberen met een dianabolen kuurtje en in de toekomst misschien een spuit erin.
    Maar ik las ook over bijwerkingen wie kan mij daar meer over vertellen en over het eten in de periode dat je kuurt??
    Groeten Michel
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 13:33:14 (permalink)
    0
    ORIGINAL: testofreak

greetz

niet met je eens. Je kan er, zeker als beginner en natuurlijk met nakuur goede gains aan over houden.. het kan dus een leuk beginnerskuurtje zijn.
    Smalluser bijvoorbeeld was er doll op en heeft in totaal wel meer dan 10 kg mee gepakt.. (kgeloof 2 x een dboll only kuur)
    roadblock (onze engels moderator) heeft met dboll only kuur waar hij niet meer dan 25 mg/dag nam 9kg gewonnen.
    michel22
    Feather Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 13:36:40 (permalink)
    0
    Maar ik las iets over bijwerkingen weet jij daar toevallig iets vanaf?
    Gr Michel
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 13:37:20 (permalink)
    0
    ORIGINAL: michel22

Wil het eerst eens proberen met een dianabolen kuurtje en in de toekomst misschien een spuit erin.
    Maar ik las ook over bijwerkingen wie kan mij daar meer over vertellen en over het eten in de periode dat je kuurt??
    Groeten Michel

http://www.intense-training.com/forums/t2918.html
    michel22
    Feather Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 13:41:10 (permalink)
    0
    Oke dan bedank voor de link en de snelle info.
    Gr Michel
    Bo
    Middle Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 18:29:00 (permalink)
    0
    Geloof dat bigcat ooit had aangeraden om de dosering in 2 delen te splitsen maar ik weet niet meer precies wanneer die ingenomen moesten worden.

Maxmuscle door alles in eens in te nemen krijg je toch schommelingen terwijl je toch liever een constante toevoer wilt?
    Feel
    live life to the max
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 19:42:18 (permalink)
    0
    ORIGINAL: ErEf

greetz

niet met je eens. Je kan er, zeker als beginner en natuurlijk met nakuur goede gains aan over houden.. het kan dus een leuk beginnerskuurtje zijn.
    Smalluser bijvoorbeeld was er doll op en heeft in totaal wel meer dan 10 kg mee gepakt.. (kgeloof 2 x een dboll only kuur)
    roadblock (onze engels moderator) heeft met dboll only kuur waar hij niet meer dan 25 mg/dag nam 9kg gewonnen.

je kan er ook prima gains mee halen maar als je het helemaal goed doet(met test bijv)haal je er nog veel meer uit.

greetz
    MaxMuscle
    Super Heavy Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 20:14:24 (permalink)
    0
    Op dit moment wordt er uitgevogeld of een bepaalde theorie werkt (derde alinea stukje tekst hieronder). Daarbij wordt de toediening in tweeen gedeeld, één deel 2 uur vóór de training en één deel direct na de training, plus het wordt vijf dagen ingenomen en twee dagen niet.

Resultaten daarover worden later gepost.

Het stukje hieronder is wel aardig.

The half-life of Dianabol is only 3 to 5 hours, a relative short time. This means that a single daily dosage will produce a varying blood level, with ups and downs throughout the day. The user likewise has a choice, to either split up the tablets during the day or to take them al at one time. The usual recommendation has been to divide them and try to regulate the concentration in your blood. This however will produce a lower peak blood level then if the tablets were taken all at once, so there may be a trade off with this option.

The steroid researcher Bill Roberts also points out that a single episode dosing schedule should have less dramatic impact on the hypothalamic-pituitary testicalar axis, as there is a sufficient period each day where steroid hormones levels are not extremely exaggerated. I tend to doubt hormonal stability can be maintained during such a cycle however, but do notice that anecdotal evidence often still supports single daily dose to be better for overall results. Perhaps this is the better option. SInce we know the blood concentration will peak about 1,5 to 3 hours after administration, we may further wonder the best time to take our tablets. It seems logical that taking the pills earlier in the day, preferably some time before training, would be optimal. This would allow a considerable number of daytime hours for an androgen rich metabolism to heighten the uptake nutrients, especially the critical hours following training.

Athletes are also often asking how to go about cycling 100 tabs when the only amount available to use. Although most strongly prefer to cycle at least 200 tabs, half this amount can be used succesfully. The goal should be to intake an effective amount, but also to stretch it for as long as possible. We can do this by taking four tablets daily during the week (Monday to Friday) and abstaining on the weekend. This gives us a weekly total of 20 tablets, 100 tablets lasting the user five weeks. This should be a long enough time to receive noticable gains from the drug, particularly if you have not used steroids extensively before.
    Bo
    Middle Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/25 23:53:43 (permalink)
    0
    hmm ik ben benieuwd

enneh max, als er tekens van gyno zijn wat is dan een mooie dosering nolva om dit tegen te gaan, 2 dagen 20mg of meer dagen en/of hogere dosering?
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/26 00:13:28 (permalink)
    0

je kan er ook prima gains mee halen maar als je het helemaal goed doet(met test bijv)haal je er nog veel meer uit.

greetz

't gaat erom dat een dboll only een prima beginnerskuur is.. correctie.. kan zijn. met test gaat het niet altijd beter, neem roadblock.. de grootste gain was met z'n dboll only... een prima start dus.. heeft ie later met test niet kunnen doen.

maar het blijft koffiedik kijken, want als ie nou met test begonnen was had ie wellicht ook wel 9 kg gewonnen.

ander voordeel met dboll is ook dat je er snel mee kunt stoppen. het is snel uit je lichaam, en je weet het maar nooit met beginners he.. of ze wel de discipline hebben om er voor te gaan.
    Feel
    live life to the max
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/26 00:48:26 (permalink)
    0
    feit blijft dat je uit je eerste kuur het meeste resultaat kan halen als je alles goed doet.

ik heb al een paar jongens (beginners)gezien die van een redelijke test,deca en dbol kuur rond de 17 kilo aan zijn gekomen en dat is toch ietsies meer...

ben het helemaal met je eens dat beginners vaak de boel verkloten door bijvoorbeeld niet genoeg te eten en nog meer randzaken waar ze niet aan denken.
    Guest
    Middle Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/03/31 18:58:03 (permalink)
    0
    25 mg in één keer 1,5 uur voor je training.

Het blijft slecht 3,5 tot 5 uur actief dus tel uit je winst.

Welke je overigens ook weer vrij snel verliest als je niet nakuurt.

Maar waarom geen Deca erbij?

Met wat kan je beste nakuren om de verlies tegen te gaan?
    own
    Light Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/04/01 12:03:36 (permalink)
    0
    ik zou gewoon voor 35 a 40 mg pd 5 weken
    niet af of opbouwen.
    en goed nakuren!!!!!
    Diver2000
    Super Heavy Weight
    RE: dianabol hoeveelheid innemen?? 2004/04/01 12:57:41 (permalink)
    0
    ORIGINAL: michel22

Groeten Michel

Klinkt als of je al jaren serieus bezig bent met BB, je weet waar je over praat en de as moeten je nu over je eindpunt heen gaan tillen???

Sorry AS is pas een optie als je al jaren traint en op je genetische max zit. Wanneer je voeding/training/rust niet optimaal is is AS zonde van je geld.
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2014 APG vNext Commercial Version 5.0